Osmeh u ocima

Za sve one  nestasne decake i devojcice koji stanuju u vasim srcima darujem

ove napisane redove pronadjene  na netu.

Zelim vam lep vikend i puno osmeha. Probajte nije tesko. Iako ponekad pomislimo da je nemoguce.


„Sta bih voleo“, napisao je Uros Pajic :


voleo bih da se
 vozimo tramvajem

i onda nestane struje

i mrak je i ne može 
da se izađe

i ljudi se plaše mraka

i preturaju po
 džepovima i traže upaljače

šibice

a nas baš briga
mi se ljubimo


voleo bih da je zora

i grad je prazan

nikog sem nas

i jedino se čuju naši koraci


voleo bih da se kao brijem

i onda ti odnekud naiđeš

i poljubim te

i ostavim ti belu bradu od
pene

baš si smešna

sa tom bradom


voleo bih da ležimo

i slušamo muziku

i
to je sve

voleo bih da putujemo

na primer vozom

i napolju magla ili sneg

a pored tebe toplo

i kako se uspavljujemo

više nismo sigurni

gde smo ni kuda idemo

i to je sada manje važno


voleo bih da sam spavao

i sad ležim budan

ne otvaram oči

a znam da si tu

tiho jedeš jabuku


voleo bih da jedemo

pečen hleb ili keks

i to je bučno

pri svakom zalogaju

smejemo se jedno drugom

očima jer su nam usta puna

voleo bih da ne mogu da zaspim

i onda ti malo kradem ćebe

a ti da se utopliš

priljubljuješ se uz mene


voleo bih da ti napravim

jednu malu pticu od papira

a ti mi je posle mnogo godina

pokažeš

i pitaš me

da li se sećam


voleo bih da zajedno

gajimo biljku

i da krijući

jedno od drugog

pričamo sa njom


voleo bih da sedimo na obali

i da kad odemo

u pesku ostanu otisci

naših guzica


voleo bih da sam negde

miran i odsutan

i da najednom negde

osetim tvoje usne


voleo bih da ti tiho

govorim na uvo

tako o tome

šta bih voleo


voleo bih da manje pričam u sebi

jer kad pričam u sebi

pričam o tebi

a mnogo pričam


voleo bih da zatvorim

teglu ili bocu

najjače što mogu

i ti onda tražiš

da ti otvorim


voleo bih da hodamo

i načas je staza uža

i tih par trenutaka

koračam iza tebe

i udišem tvoj miris


voleo bih da pijemo

nešto toplo

i gledamo se

preko šolja i kroz paru
u oči


voleo bih da vodimo ljubav

i posle premoreni brzo zaspemo

i oboje sanjamo isti san

kao mi vodimo ljubav


voleo bih da je ovo poslednji put

kako ti govorim o tome

šta bih voleo

jer kažu

što se kaže neće biti


Uros Pajic

58 thoughts on “Osmeh u ocima

  1. Jednostavno,a sve rečeno i to divno ispade…))))
    Mnogo pričamo o Ljubavi,a malo je uživamo, zato hajde da volimo i budimo voljeni )))))))))))
    Hvala ti na ovom tekstu, i lep vikend želim i ja tebi 😆

  2. „voleo bih da zatvorim
    teglu ili bocu
    najjače što mogu
    i ti onda tražiš
    da ti otvorim “

    Sta reci nego, genijalno ! 🙂
    Koliko ovo samo govori ! 🙂

  3. Veco
    Hvala 😀
    lepo je dobiti ovakve stihove, kao price 😉

    Exxx
    ovo je vise zaljubljena pesma😉

    Afroditta
    cak se i toga setio, ma kao u stvarnom zivotu😀

    Dudo
    i ja sam, citala i eto tako 😀

    Crvena
    ako sve pogledas naopacke, eto ti stvarnosti.
    Uros je valjda bio zaljubljen kad je ovo pisao 😳
    ili 🙄
    nemoj da me zbunjujes cccc😛
    ‘ajd ti meni lepo na spavanje 😀

  4. „voleo bih da hodamo
    i načas je staza uža
    i tih par trenutaka
    koračam iza tebe
    i udišem tvoj miris“

    ovo mi se posebno svidja🙂

  5. nije me niko naljutio, samo sam konstatovao da je rec o platonskoj ljubavi. Glupo je bilo da kazem nevina i neiskvarena ljubav, ali bolje da cutim😉

  6. Ivane
    samo ti i dalje konstatuj po svom misljenju, ja sam pokusala da budem duhovita, a jedna vaga i romantika… 😉
    drugo, mi ne znamo koliko godina ima pisac i mozda je stvarno pisao o platonskoj ljubavi, o ljubavi koja u stvari sta je?… on samo kaze sta bih ja voleo, a nije heo da nam kaze sta bi jos mozda zeleo,😀 ostavio nam na mastu, svakom pojedinacno … 😀

  7. Uf, ovako:
    iz reci ove pesmice (sta bi zeleo momak da se desi) vidi se da je rec o platonskoj ljubavi.Nije ovde rec o godinama, jer mozda je ove stihove pisao i neko ko ima preko 50 banki, ali mu je inspiracija u tom trenutku dopustila da se vrati u vreme svoje mladosti, da ne kazem detinjstva.
    Napisao sam iskrena, neiskvarena ljubav tj. osecanje koje gaji prema nekom, svojstvena je, da tako kazem, detetu u osnovnoj skoli bez proste eroticnosti koja bi mogla da se nazire u zeljama koja se javljaju vec u doba adolescencije. To je izostalo, sto??? verovatno zato sto pisac je stihovima hteo da izrazi iskreno i neiskvareno osecanje. Ako pretpostavimo da je tacna, a verujem da je tacna jer sam i ja bio momcic (12-18 godina) javljaju se neke druge zelje – tj. zelje koje su evaluirale od zelje za iskrenom ljubavlju preko zelje za „brzim odrastanjem“. Drugim recima, zelje za seks, pa decaci u tom dobu zamisljaju drugaciju scene – npr. „sami i goli na plazi“.
    E sad, druga margina je odrastanje, period kada vise te zamisljenje zelje prerastaju u nesto drugo, a to je da budemo deo drustva. Razmisljamo o vezi koja nece biti detinjasta (zasnivati se samo na zivotu s ljubavlju u vazduhu), nece se zasnivati na zadovoljenju svojih potreba i koja ce imati odredjen stepen samostalnosti. Iz jednog takvog perioda, kasnije prerastamo u ljude, odgovorne, svesne i pozrtvovane.
    A sto se tice pesme, i sam pisac kaze u poslednjem stihu da bi voleo da mu je ovo poslednji put da o tome govori da ne bi i sam urek’o svoju zelju. Odatle moj zakljucak platonske ljubavi.

    Konkretno, stihovi su vise nego odlicni i nemam ni jednu zamerku i sve cestitke autoru pesmice. Cak sam se pomalo i zapitao, zasto ljudi gube tokom odrastanja taj osecaj ciste iskrenosti. Da li iz razloga sto odrastanjem gubimo osecaj za ispunjenjem tih malih zeljica ili jednostavno shvatimo da neke stvari vremenom gube svoju vrednost, a neke druge ispunjavaju nas zivot.

  8. Ja Ivana uopšte ne kapiram, al nema veze. Možda sam ja ostala u tom dobu pre adolescencije pa ne shvatam kako to „odrasli“ osećaju ljubav🙂
    Ivane, nema veze, tip je romantičan, to je najvažnije🙂

  9. Ja Ivana uopšte ne kapiram, al nema veze. Možda sam ja ostala u tom dobu pre adolescencije pa ne shvatam kako to „odrasli“ osećaju ljubav
    Ivane, nema veze, tip je romantičan, to je najvažnije

    @malabreskva:
    nije rec o romantici, naprotiv ne osporavam romantiku, vec govorim o tome su reci pesme izraz jedne platonske ljubavi. Ali ne znam zasto neko je pomenuo godine, pa sam pokusao da objasnim, a vidim da i drugi su primetili da su u pitanju neiskvarene decije reci.

    Kako odrasli osecaju ljubav – mogu ti samo reci da je ogromna razlika izmedju muskaraca i zena/momaka i devojaka, ali ta razlika je skoro neprimetna kod decaka i devojcica. Nego da ne duzimo ovde kod Sare u gostima. U jednom se slazemo, a to je da je pesma vise nego odlicna.

  10. Ovo je predivno. Ne ljutiš se što sam pozajmio i poslao jednoj ženi, da i ona može da pročita.

  11. Breskvice
    Ivan je Vaga, nemo’ ga diras
    * ja volim kad se vi ovako raspisete kod mene, ajde samo napred…

    Hehehe, a kakve su to vage Sarah?

  12. voleo bih da putujemo
    na primer vozom
    i napolju magla ili sneg
    a pored tebe toplo

    ja već slike imam u očima :))

    auu bona
    ovo opasno🙂

  13. Vage uopšte ne razumem, prost dokaz je što mi je mama Vaga🙂
    Al neću da ga diram Sarah, samo sam htela da pojasni. Sad sam ga tek shvatila šta je hteo reći🙂

  14. Sarah Znas da Vage poznajem, dobro… ne romanticne su pokadkad… hehehehheh

    znaci i ja sam ne romantican!!!😯
    pa jesi pogodila, hihihih

    malabreskva Vage uopšte ne razumem, prost dokaz je što mi je mama Vaga
    Al neću da ga diram Sarah, samo sam htela da pojasni. Sad sam ga tek shvatila šta je hteo reći

    Ne, ne, ne,… moramo da razjasnimo sve nedoumice. Kad se zapocele temu, morate da nastavite😀

  15. E slatko ste me nasmejali u ove jutarnje sate…
    Ivane:

    jedna Vaga: je bila romanticna i divna
    jedna Vaga: je bila malo romanticna i malo divna
    A sve ostale Vage koje sam kasnije upoznala su bile ne romanticne…
    i kad god nekog muskarca upoznam vec znam da je Vaga, n eznam kako ali to je ziva istina 😀 …. sad sam presla na skorpije :mrgreen: sa upoznavanjem, da pojasnim :mrgreen:

  16. Ivane
    ja to nisam rekla, ja samo o Vagama koje znam ili poznajem , pa sta se sad ljutis 😳

    a sta mislis o tome da nam napises jednu onako bas romanticnu pricu… 😉

    a ja sam nepopravljivi romanticar 😀

  17. Nije siljenje, ne moraš odmah sad, nego kad ti dodje tako neki romantični trenutak inspiracije a ti ga prenesi😉

    Ja sam već rekla šta je za mene romantika:
    cveće, držanje za ruke, kiša, pahuljice, sveće, poljupci, neki mirisi, šaputanje…

  18. znaci od tih reci: cvece, drzanje za ruke, kisa, pahuljice, svece, poljupci, neki miris, saputanje… treba da sastavim romantiku.
    hm… tezak zadatak, ali ajde da probam

    „Dok se drzimo za ruke
    cvece se kisom sladi.
    Pahulje nocas plesu pod igrom svece
    poljupci prste a miris belog luka
    saputanje udavi“😀

  19. Ti si bila moj cvet,
    kisom natopljen,
    od sneznih pahulja ukraden.
    U rukama mojim
    poljupcima te grejem,
    uz tiho saputanje
    izgovaram da volim te.

    Moze ovako? Jel barem sad 2-

    Prethodni stihovi su bili trenutno aktuelni od zastite zbog novog gripa:mrgreen:

  20. I ja bih volela da mi neko bar ovako jednom kaze..

    A u stvari lazem, volela bih da im svaki sat, svakog dana svaki put po jednom kaze🙂🙂🙂 Bozeeeee kako mi zene umemo biti zaboravne to niko ne ume!🙂

  21. E, ovo je prelijepo! Više od tri godine živim takvu ljubav i najsretnija sam osoba na svijetu…🙂

Ostavite odgovor

