Stihija

Ispricana cela prica u samo cetiri minuta…

14 thoughts on “Stihija

  1. Necu da se igram… pogodio si….😀 poseban😀
    tekst je stvarno odlican….
    i takoo ovaj stih koji si naveo, pa ne znam ko ga nema 😀
    Odlicna balada😉

  2. Željka Joksimovića ranije nisam nešto gotivio ali kada je moja sestra počela da sarađuje sa njim i kada sam ga lično upoznao promenio sam mišljenje o njemu. Veliki muzičar.

  3. Exxx
    nisma imala srecu da ga upoznam ali ta saradnja tvoje sestre i njega izvanredno zvuci😀
    Ja takodje nisma bila odusevljena do prosle zime kada sam bila na koncertu i stajala na 2 m od njega. Od tada ga obozavam 😉
    Atmosfera je bila fenomenalna i toliko pozitivne i dobre energije, da me je to drzalo mesecima, pisla sam o tome davno😀
    6.2 je ponovo koncert i jedva cekam😀

  4. Sanjaru
    valjda svako iz svoje podsvesti 😀
    izvlaci stihove 😉
    trenutno sve bombardujem ovom pesmom, nije im lako samnom…😯
    igramo se vec zmurke :mrgreen:

  5. Cula sam pesmu i nista na prvo slusanje, ali kada sam onako „odvrnula“ u autu i cula sve reci i celu pricu, svidela mi se 😀

  6. Ja cekala Novu godinu sa njim, mislim izasla sam iz kuce da mi dupe vidi petarde…kako pocne koja pesma, ne znam koja, sve su iste..te drska zeni plava, te karavan neki, djipala ja, sta cu, necu da stojim kao kip, a sta je pevao ne znam pojma i nesto nemam zelju da se udubljIvam😀
    Nekako kad znam da je pesma samo prica a ne i prozivljena, ne umem da je prihvatim.

  7. Zelena
    draga moja pa on je nije proziveo ili preziveo ali ima nas koji jesmo, mislim uzivis se u tvoju pricu i bole te uvce 😉

Ostavite odgovor

