Lopta je okrugla

Danas je pocelo evropsko prvenstvo u rukometu. Gde? U Austriji.  Prva utakmica je zavrsena pre nekoliko minuta igrali su je protiv Danske. Ko prati rukomet zna da su danci odlicna i jaka ekipa i da je Austrija za njih, macji kasalj. Ali… uspeli  su dostojno da im se suprodstave i izgube samo sa 4 gola razlike.


Koliko su austrijanci samokriticni i iskreni je i izjava komentatora za vreme utakmice : “ Ovo sto nasi momci pokazuju na parketu lici na rukomet“.


Konacno lici na rukometnu igru, rekla bih i ja. Toliko se ulaze u rikomet i mlade ljude koji zele da se bave sportom, da je doslo vreme da se to nekako i pokaze.


No,ostaje im  da rade na emocijama i „zaru“, jer toga nema. Nije im dato genima. Mada ekipa je sastavljena od stranaca sa austrijskim drzavljanstvom. Igra za nju nekoliko mojih prijatelja i veceras su pokazali da umeju….


Naravno da ni navijanje u hali nije bilo bas emotivno. Trudili su se, ali sve je to mlako. Cekam da vidim kako ce nasi igrati, pocinju za pola sata, a u subotu 23.1.2010 igraju protiv Austrije.


Drzimo im palceve, jer nekada smo bili u rukometu medju najboljima!

Nasi obicno iz nicega naprave podvig!

38 thoughts on “Lopta je okrugla

  1. I bi Stanic. Na sgolman je juce spasao cist poraz. Konacno malo srece i za nasu reprezentaciju.

    Electra
    ma niisam, dva kratka teksta i pesmica 😀

    Ivane
    austrijancima treba ljuta paprika 😉

  2. U subotu samo da „pregazimo“ austrijance, to ce biti vrednije od zaltne medalje heheh…
    zdravo rivalstvo nista drugo Zelenice 😆

  3. Veco u subotu 23.1 u 20 15h, ispred tv-a i drzi palceve… 😀

    Breskvice i to je dovoljno, nisam ni vise aktivan sportas, al’ meni je u genima 😆

  4. Sanjaru
    u subotu nemo’ da falis pred Tv-om 😆
    Napisacu transparent“sarahstory- napred plavi “ 😆

    Imamo jako snezno nevreme i pojma nemam kako cu se probiti do tamo( igraju jedno 4 sata daleko od mene) ali bicu i ja u najgorem slucaju pred ekrenom 😀

  5. Ne pratim rukomet, mada čujem od ljudi kada je nešto važno. Ja pratim samo VATERPOLO, zna se i zašto😉 Ako naši igraju u subotu, držite im šipke umesto mene, jer sam ja u svatovima, ijuju!!!🙂

  6. Eh, jbg. oni koji znaju znaju; oni koji manje znaju tu su negde oko onoga što nazivamo kakvoća! Oni koji imaju i sreće, imaju, tu i tamo! Trebaće mi puno dana da smislim selotejp za ove naše što kao figuriraju medj rukometašima! Ne se ja ljutim na njih, no ili su rukometaši ili su nešto drugo!

  7. Stevo
    kod nas je sve naopako, ova srpska reprezentacija ne lici na onu od pre nekoliko meseci a zasto ? zato sto su smenili trenera koji ih je doveo do evropskog.. 😦 ovaj novi nije poveo dva odlicna igraca koji su bili heroji i promenio totalno nacin igre… znaju oni samo ih je trener urnisao…taktika, uzasa…😦

    A austrijanci su imali i motiv i zar, i geni im slovenski proradili i izbacise nas… 😦

    razocarenje.

  8. Sanjaru
    nije moglo da se vidi nista ni na trbinama😦
    a najgore ni na parketu…
    ne preostaje mi nista drugo nego da navijam sada za austrijance, zbog nekolicine igraca koji su nase gore listovi… 😦
    poslacu ti transparent 😉

  9. Samo da ti kazem da sam veceras isla na roditeljski sastanak. Nikad se brze nije zavrsio !
    Razrednica je rekla da moramo brzo preletiti preko tacki dnevnog reda i da sastanak moramo sto prije odkvitati jer rukometna utakmica izmedu Danske i Rusije,pocinje u 20,00.
    I bi tako ! Na putu prema kuci ne sretoh ziva covjeka,sve je to bilo pred televizorima !
    I pobjedi Danska ! Ta sreca je ovdje neopisiva !
    Ma koliko je publika na lokalnim utakmicama skoro necujna,utakmice drzavne reprezentacije ipak bude jaka osjecanja kod ljudi.
    Rukomet je veoma popularan sport ovdje !
    Dobro igraju,sto jest,jest ! 🙂

  10. Hvala ti na predivnom i lepom sportskom komentaru. Ja bi dance progutala hihii 😆
    ali necu sad cu da navijam za njih, jer ce i biti najbolji hihihi….mada i hrvatska reprezentacija igra dobro… 😀

    So, videcemo. Ali navijamo za Noleta, jel’tako??

    *vidi ti dance i roditeljski tempiraju da se zavrsi do prenosa, ma to ko nekad kod nas kad se igralo svetsko prvenstvo u fudbalu, mislim u argentini, bila sam klinka , znam da nigde nikog nije bilo, svi pred tv-ima …

    Znaci za Dansku I Noleta hihihi😆

  11. Izgubi Austrija danas,ali su se borili ko lavovi! Svaka im cast ! Fantastican stimung u sali i nevjerovatno snazna podrska od strane publike.🙂
    10 za srcanost i angazman ! 🙂

    Trenutno ide utakmica izmedu Danske i Norveske !Za sada je izjednaceno! Vidjecemo u kom pravcu ce se ova utakmica razvijati??? ❓

    Pozdravcic🙂

  12. Sta u pet? :mrgreen:
    mislim da po satu ili kasnis ili si jedan sat ispred mene, ako ne i vise… 😀
    ali za svaki slucaj u 5h i to sa zestokim alarmom…😆
    evo cinis me srecnom i veselom tvojim salama.

  13. Ustadoh jutros prije pjevca,a od meca ni traga ni glasa. Odgledala sam mec izmedu Williamsove i Azarenke .Kad se mec ,koji smo cekale odigrao,pojma nemam.Poslije podne su emitovali reprizu ! Nisam htjela da se informisem o rezultatu da bi interesovanje bilo na visini.
    Izgubi,ali borio se ko lav i dao je sve od sebe !
    Bice jos dobrih sansi,sezona je tek pocela ! Ipak,ostadoh pokisla ! Nada me nije napustila do zadnjeg trenutka ! Eh ! 😦

  14. Bas mi ga je bilo zao, ali strasno…biti toliki baksuz, cula sam sada da se otrovao hranom…pa zar to nije tragicno… da poludis… 🙂

    ali nadam se da ce biti bolje😀

Ostavite odgovor

