Tu negde izmedju nota

Ima dana kada jednostavno ne mogu da radim. Danas je bas jedan takav. Srecom jedna reklamna kampanja je krenula i dajem sebi malo slobodnog prostora. Pravicu se kao da radim. Malo glume… Pa sta?

Da zurim u monitor i nista ne vidim. Da gledam kroz prozor i vidim samo maglu. Da jednostavno oteram ovaj sivo-tmurni dan jednim osmehom. Da se otisnem u misli i zaigram u njima.

Evo, ovog trenutka, bas ovog ne zelim da budem odrasla odgovorna osoba. Ne, ne zelim i pustite me ovaj trenutak samo. Procice on brzo. Brze nego sto sam i stigla da ga osmislim.

Iznenada. Neko kuca.

Gledam kroz prozor i nije Mika. Moj mali dobri vrabac.

Na monituru plese pisamce. Mali beli koverat. O, ne, samo ne posao! Danas sam inadzija i necu!

Na brzinu otvaram. Osmeh. Gledam ispod oka ka prozoru a sa monitora dopiru zvuci muzike. Note za tmurne dane upakovane izmedju nekoliko osmeha.

Samo jos ovaj trenutak.

Putujem daleko. Tamo gde severni vetrovi su hladniji od alpskih… tamo negde daleko…

I pomislim da bi ovom trenutku odgovarala

stara dobra  pesma u izvodbi Massima Savica:

40 thoughts on “Tu negde izmedju nota

  1. pobježe mi komentar

    kako je divno ne raditi ništa
    zaustaviti vrijeme
    zaustaviti trenutak
    i s radošću se nasmješiti znaku, misli…

    za poklon tebi
    jedna koju slušam cijeli dan:

  2. Breskvice
    znas, nekada robujemo nekim navikama, nekim drugim ljudima, pricama… ja danas nisam dala osmehu da pobegne… lepe reci znace jako puno😀

  3. Masimo i Kemo uvijek ! 🙂

    Sjajne pijesme ! 🙂

    Udario sjeverac,ali nema veze,uz muziku ne obracam paznju na stanje sa druge strane prozora. :mrgreen: 😉

  4. Povratni ping: #pratipetak – nego šta! Nisam zaboravila « Uspesi, padovi i život uopšte

  5. U zadnje vreme se osećam baš ovako kako si opisala. Samo nikako da me prođe. Samo u naletima dobijam volju i želju da radim nešto konkretno. Najradije bih otputovala negde, ali za sada mi nema mrdanja. Ostaje mi samo da pevam.😀

  6. Ivane
    sve sam pretrazila i tvog komentara nigde…😦
    a ti znas da po ovoj tehnici ne cackam bez tvoje pomoci😀
    Sad mi je jako zao zbog kometara😦
    Napisi nesto, bitte…

  7. Dudo
    moja dom, vise sam mislila na domovinu, ja sam na pola podeljena i to ponekad nije lako, ali moj dom je sa mojom porodicom, to je istina.😀

  8. Char
    zelim ti da dodje konacno sansa i da putujes i da pevas. Draga moja nekad se dogodi i nesto lepo nepredvidjeno i eto tebe negde daleko. A kad stignes grabi ovakve momente za sebe i za svoju dusu😀

Ostavite odgovor

