Subota jutro i plava masna

Kazu ljudi:

„male stvari cine zivot srecnim.“

Te male radosti kad iznenada iskoce iza ugla i „tup“ padnu tu ispred tvog nosa, ociju, a ti se osmehujes i radujes, prvo dusom, tiho, beskrajno, a onda se to sve preslika u tvojim ocima…


„Beskrajno“- dugo nisam koristila ovu rec. Spakovana i umotana u plavu masnu cekala je trenutak da ispliva i da me raznezi. Ta beskonacnost plavetnila sve od masne pa do tvojih ociju…


Nekada ne razumem bas sve, ali zar je to sad i vazno. Ne, nije!

Jednom me je neko pitao: „zasto ljudi pisu samo o lepim stvarima, zar to nije „zamazivanje“ ociju?“

Pisem i ja. Ali u mojim pricama obicno nema kraja. Iako za svaku imam pripremljen po jedan scenario, zlu ne trebalo… a mozda i zato sto samo ja znam  da su one ponekad tuzne ili sa nekim „ali“…


I zato se smejem i radujem bas sada, ovog trenutka. Jer znam da svaki taj trenutak ima i beskonacnost i kraj, do jedne tacke tamo negde na horizontu…


„Subota jutro“…


U drustvu je sve lepse i sladje. Cak i zdravi keks od zitarica, na koji se mrstimo i zahvaljujemo ljubazno ima ukus najlepse cokolade. Veseli glasovi, smeh, poznati nemir, a meni su vazne samo tvoje oci…


Dobiti subotu jutro na poklon u reci „beskrajno“. To nije mala stvar.

28 thoughts on “Subota jutro i plava masna

  1. često koristim riječ beskrajno
    evo
    beskrajno volim

    ne taj keks, al ajde da ne sitničarim😉

    Male stvari život čine srećnim.
    One manje lijepe, koje su egal sa onim lijepim ili čak i vode na meču su sveprisutne, ali ako ih češće pominjemo zasjenimo onaj tren koji čini beskraj.
    Beskrajno se radujem tvojoj beskrajnoj radosti:)

  2. Dolly
    draga Dolly beskrajno ti hvala, na svakoj reci …
    Keks ni ja ne volim, kljukaju nas stalno tim „zdravim“ crnim stvarima 😉
    ja bih samo da beskrajno uzivam u kafi i momentima… 😀

  3. ..pisem i ja. I pisacu koliko god mogu, jer znam da lepe stvari cine ljude spokojnijima. Ljudi vole da procitaju lepe stvari, a nama kad je ruzno, ne moramo da pisemo…😛

  4. Kako ono kazu…“Lepota je u oku posmatraca“…
    Kako ko vidi sve te stvari oko i u sebi i drugima..
    To je dar…videti lepotu.
    Ti je vidis, o njoj pises i sanjas..
    Na radost svih nas.

  5. „male stvari cine zivot srecnim.“
    Te male radosti kad iznenada iskoce iza ugla….podsetise me na jednu pricu iz mojih memoara davno zapisanu, koja nema veze s tvojim postom ali eto, vrag bi ga znao sto sam se bas nje setio……Jednoj divnoj zeni za koju nisam ni slutio da postoji, koju nisam poznavao, koju sam sasvim slucajno upoznao u momentu kada su i zvezde imale neki cudan raspored na nebu, kada je vreme stalo i svetovi najavili svoje skoro rusenje!……………… U nekom zaprepascujucem momentu beskraja kada smo vec oboje imali neke svoje zivote od kojih bas nije lako pobeci………. U momentu kada sam bio i ziv i ziveci mrtav………. U trenu kada su sve iluzije bile srusene i zivot isao nekim svojim uhodanim tokom………… U trenutku kada je u udaljenom sazvezdju Oriona blesnula jedna nova zvezda, a andjeli skoro vec poceli da se navikavaju na tugu……… Znam da mi neces verovati, i da se ovo obicno ljudima ne desava…….. Znam, i ja sam do pre neki dan verovao u to……….

  6. Veco
    hvala ti …na toplini i recima kojima me obasipas… trazim dobrotu i onda kada ljudi kroz reci otrov sipaju, ja ne odustajem, ali nije uvek lako, nije…
    Ti mi uvek produzis krilo i ja opet poletim.
    saljem ti zagrljaj. 😀

  7. Branko
    prvo kad god procitam tvoje ime, malo se strecnem, zbog jednog Branka iz osnovne skole 😀,
    mozda o njemu napisem pricu, jednom…😉
    Verujem ti i verujem i znam da se obicnim ljudma desava.
    Sad ti meni neces verovati, da ti verujem. 😀

  8. Povratni ping: Komentari i komentatori (prvi deo) « Charolija

  9. Ja sam ti draga, od kad mi je co’ek hendikepiran, :mrgreen: momak za sve. Ne znam ‘de mi je glava, tamo-vamo po celi dan.
    Beskrajno uzivam uvek kad svrnem kod tebe! 😛

  10. Sanja
    zaboravila sam da je Deka povredjen. Mislila sam da je vec stao na noge 😀
    verujem ti da si u frci, nije ni kod mene nista bolje, ali da nema ovog ventila ,hmm
    Veliki pozdrav i hvala beskrajno, a dedi zelim brz oporavak 😀

  11. kazes male stvari,… u stvari stvar se moze subjektivno tumaciti pogotovo ako naslov nosi naziv subota jutro i plava masna😀
    a zdravi keks, moze da se preskoci pogotovo u trenucima kada su jagode s slagom (klise) aktuelne. Vise volim cherry – one cokoladne bombonice punjene likerom od visnje😀, a moze i rum nece da skodi. hehehhee prolupao

  12. Ivane
    sto se tice cokolade imamo isti ukus😀
    pa nije bilo bas jutro, prepodne vise 😉
    “ vollkornkeks“:mrgreen:
    ti mi izmamis osmeh 😀 uvek

    Znas setila sam se jedne stare izreke :
    “ sto joj milo, to joj se snilo“ ili tako nekako, ajde ti to znas bolje ispravi me ako gresim :mrgreen:

  13. Breskvice

    „beskrajno“ – volela bih je cuti, cesto… divna rec koja je nekako nestala, bar kod mene…. 😀
    a sitnice kazes, evo ja sam cak i taj ruzni keks probala :mrgreen:

Ostavite odgovor

