Idu dani…

„…jednom kad se vratis sve ce biti deo proslosti

sve osim moje ljubavi

srce me zaboli kad se setim da sve proslo je

sve osim ljubavi moje

ja cekacu te do sitnog sata i nosicu tvoj DAH oko vrata

ti samo sapni kao lani idu dani

idu dani..“ 

Vidite onaj crveno-beli kisobran? Slucajno smo ga pronasle u gepeku od auta, da ga nismo imale verovatno bi danas lezale sa temperaturom u krevetu.

Magla, kisa, hladnoca nisu uspele da nas nateraju da odustanemo od koncerta, ali zamalo ljudi koji su bili zaduzeni za red i mir.Po srpskom ili obicaju naseg naroda sa prostora bivse Jugoslavije, familija,prijatelji, sponzoruse i ostali imaju pravo prvenstva prolaza, a mi  fini smo se fino smrzavali, kisli i strpljivo cekali, a oni sa osmehom na licu jednostavno „upadali“.(postoji za ovakve pojave drugi ulaz🙂  )

Promrzle i vec ljute smo ipak morale da platimo ulaz.

Tako je pocelo, ali se na kraju dobro zavrsilo, jer Zeljko Joksimovic ume da peva. Predivan glas koji ispunjava prostor i ima jacinu i cistocu kao da peva troje ljudi Komunicira sa publikom i ima odlican nastup na bini. On je jednostavno jedinstven. Sasvim normalan ovozemaljski covek.  Samo vrucincina i stepen zagusljivosti nisu bili ovozemaljski. Srecom imali su hladno pivo.

Nekoliko slika sam postavila da vam docaram malo atmosfere  😀

P.S

da pojasnim, ja sam u crnom🙂

81 thoughts on “Idu dani…

  1. Afroditta
    stojimo u redu i smrzavamo se tip hoce „ladno “ da nas slika, ma nece moci i dignem kisobran, dobro je da ga nisam opalila po nosu 😆

  2. Sus
    znas koliko sam puta do sada pisala o osmehu…
    vec to znaju i ptice na grani, evo sada sam tebi poklonila jedan 😀
    hvala ti i pozdrav velikiiii

    *mozda je tajna u njegovom glasu, to je neverovatno kako taj glas zvuci uzivo!
    zato i osmeh 😉

  3. Nauzivale se devojke! Ne pamtim kad sam poslednji put bila na nekom dobrom koncertu, bas sam omatorila. :mrgreen:
    p.s. boja kose ti ista ko moja! 😛
    al ja se sad nesto mislim da se vratim u tamnu, malo mi dosadila.

  4. Sanja
    ako ti dodjem tamo, a hocu videces ima da te „pridavim“ za ovo omatorela… da te obavestim da necemo nikada omatoreti sve dok nas pamet sluzi :mrgreen:
    Boju kose ne menjaj to nam sada ide uz godine 😆:mrgreen:

  5. Stevo
    jeste. Uvek je takou zivotu, asto bi na jednom koncertu bilo drugacije 🙂
    Na kraju se isplatilo. Bilo nam je veselo, vratile smo se kuci nasmejane 😀

  6. Imao sam priliku da se upoznam sa Željkom Joksimovićem s obzirom da moja sestra sarađuje sa njim i mogu ti reći da sam pre tog poznanstva imao drugačiji dojam o istom😉

  7. Exxx
    poznato mi je i ocekivala sam ovakav komenatar😀
    bio je ovo moj drugi koncert, idem i sledeci put kad bude gostovao negde u blizini, jer je stvarno divan😀

  8. Iako nisam ljubitelj takve muzike, vidim da je onima koji uzivaju u njoj svakako lepo i zivo bilo. A to je i najvaznije da si se odlicno provela, pa ma kakva muzika u pitanju bila.

  9. Sarah tvoj kišobran je baš razbio monotoniju u publici! Drago mi je da si uživala!
    He,he, ja se izvinjavam što moram da prokomentarišem, al po tvojim tekstovima ja sam zamišljala da si starija nego što jesi😉
    To je kompliment da znaš !🙂

  10. Breskvice
    crveno-beli nije mogao biti u lepsoj kombinaciji 😉

    Podhitno moram da menjam stil, nije valjda da sam toliko staromodna :mrgreen:
    Hvala breskvice😀

  11. Imam isti takav crveno-beli kišobran, veliki skoro kao suncobran za plažu.😀 Drago mi je da ste se lepo provele. Izgledaš fenomenalno. Koliko beše ono imaš godina 23?😉

  12. Kako sam ja preskocio sliku gde si ti. Meni se samo ucitao prvi red slika i onaj crveno beli kisobran… Svi se zavrzli za taj kisobran… jbvk, a ispod kisobrana 8)

  13. Jesu li se sredili utisci, ili jos lebdis ? 😉

    Dobro je da si imala kisobran,Ja sa istim slabo imam srecu ! Ili se izgubi ,ili se razbatali !

    Ps. Obrati paznju na „ili se izgubi „,….kao da ja nemam nikakvog udjela u tom dogadanju ! Hi,hi ! :)))))))😉

  14. Afroditta
    hihii 😀
    samo jednom sam izgubila kisobran i to bas moj prvi veliki sa drvenom drskom, bio je predivno kariran i u modi, donela sam ga iz Toronta i ostavila da se vozi u jednoj troli u Beogradu… smrc,smrc…
    a utisci me drze, jos uvek, vec su krenuli da protestvuju po kuci, pevam samo Idu dani….hihihi
    moram da predjem na neki drugi hitic :mrgreen:

  15. Pa i ja sam se pitao, kako da meni nesto promakne:mrgreen:
    E salu na stranu, super izgledas. Iako si me malo starija (xixixixix) svega par godina (hahhaha) mogu reci da iz tebe zraci taj mladalacki duh od 20-tak godina. Mnoge zene u tvojim godinama izgledaju dosta iscrpljenje, da ne kazem starije. A mozda i blog utice na to da sve blogerke ostanu mlade i lepe 😀
    E jesam politicar hehehhe

  16. Ivane
    odma u politicare 😆
    sto ti znas da fino pricas 😀 mislim da bez bloga ne bi ovako izgledala :mrgreen:
    a sada ozbiljno hvala ti na komplimentu😀

  17. Sarah, da HITNO razjasnim :
    Nisam mislila da si staromodna, daleko bilo…
    Nego, sa godinama čovek nekako drugačije oseća život, pa i njegove priče budu dublje i jezgrovitije… Kako to da ti objasnim? Uzmimo na primer Arčibalda, ne bi tako mogao da piše neko od 20 godina… možda i bi ali teško… Zato sam mislila da si starija… Možda je moja greška što mislim da svi do 40 treba da budu detinjasti kao što sam ja… kao tinejdžeri🙂
    A ti si mi delovala nekako „zrelo“. Nemoj pograšno da shvatiš😉

  18. Breskvice
    pa ja sam se samo salila sa ovim staromodna hihihi… hvala ti na komplimentu, ja sam u srcu ponekad i previse klinka, ali po godinama ne.. 😉
    ja sam tebe odlicno razumela… a to sto ti delujem zrelom pa pogodila si, morala sam prebrzo da odrastem i brinem se o mnogim ozbiljnim stvarima, jos kao dete… hvala ti… zam da me razumes i ja volim tvoje tekstove i komentare… a to kako izgledam je jos mozda i jedna od naslednih osobina, geni i duh kome ne dam da ostari…hihii 😆 😆

  19. He,he Sarah, ne znaš šta neko misli dok ne vidiš grimasu🙂
    Po meni biti staromodan i nije loše, s obzirom šta je danas sve moderno🙂
    Ali, razumemo se, genetika je čudo🙂
    Živele naše mame i bake🙂

  20. do nedelje… hehehe pa do nedelje ce biti zavrsena i prica koju sam poceo da pisem i romanticni post i mozda jos jedan extra post😀

  21. pu pu pu daleko bilo da obrisem blog
    bas sam pre neki dan sanjao da mi je blog obrisan, a nisam uradio backup… i jos uvek nisam hehehehe – drzalo me samo u snu.
    Ne znam kada ce se avatar promeniti, ali vec sam stavio😀

  22. Puuupu … man’se vise cackanja po blogu, kreci sa pisanjem romantike, evo ja kao imam ideju, pa da dogovorimo vreme za nedelju i pustimo price, ili stihove , sta kazes 😆

  23. Juuuuhuuu, Ivanova romantična priča, jedva čekam!!!!
    Sarah, šta misliš, hoće li junakinja da zatrudni?
    S obzirom na Ivanovo shvatanje romantike😳

  24. hm… hm… tako dakle, moje junakinje sve s stomacima do zuba… sta cu ja kad nemoz’ ni jedna prica bez tog dela – da se zna sta je bilo😀

    za nedelju, ajde videcu, mada ne mogu da obecam javno posto subota-nedelja uglavnom nisam kod kuce, ali videcu nesto.

    Pozz i laku noc obema!

  25. Laku noc
    jos nesto, vreme objave se moze programirati….:mrgreen: a i datum je super za romantiku 😀

    a na ostalo neka odgovori Breskvica 😀

  26. ja sam napisao romantiku… koliko-toliko i to je mnogo od mene, neromanticara😀
    E sad stvarno odoh da spavam, a adekvatnu sliku po net-u za post sam trazio 45 minuta… sve nesto bezveze, nema onog sto moja pesma govori😀

  27. Nestala mi je slika😦 zbog mog editovanja
    sto nisam lepo otisao preko kontrolne table😦
    A toliko sam se namucio da sliku nadjem…
    Odoh sad da spavam, iznervirao sam se, mogao bih da ujedam, a i ovo sranje od sporog interneta me unisti.

  28. Iskreno ne volim da stavljam svoje slike na net, nekako imam averziju prema tome, i sta znam ko i kako moze da je zloupotrebi – mada od mene nema vajde hehehe. Znam… neko ce reci da sam lud, ali bas me briga. Ali bas steta sto drugi nece moci da te vide.

  29. Iskreno Ivane ni ja 😀
    ali ucinilo mi se da ovde pase uz tekst i nije nesto sto bi se moglo iskoristiti, mada“ ima gi razni“ 😀
    Oni koji su trebali videli su me , mislim na ljude iz blogrolla, ne znam sta je sa EXXXom … 😉😆

  30. Povratni ping: Dnevni vodič kroz blogosferu #pratiblogere Broj 10. | Džepna Venera blog

Ostavite odgovor

