Lenja Buba…

Taman sam jutros mislila da napisem „Zatvoreno“, kad ono saceka me Ivanov komentar i razbudi  :-)

Obaveze su se nagomilale, jer su se i neke privatne stvari dogodile neplanirano i sve to  zajedno  dovelo  je do kolapsa celog sistema oko mene…

Lagano ali sigurno se izvlacim.


Sunce  mase vec dva dana, ali jos nisam stigla da ga pozdravim.

“ Lenja buba“- obecava da ce postati svilena buba i da ce ovu svoju negativnu i pozitivnu enegiju staviti na papir, pa cak ako to bude zahtevalo i malo vece doze kafe da bi kapci duze u toku noci ostali otvoreni a mozak koliko-toliko bistar  :-)

Jotros sam na brzinu  svratila do Charolije i procitala tekst o braku, koji ima veze i sa jednom mojom pricom.  Veceras junakinja te moje price „puzeva kucica“ slavi 60.rodjendan i posle vecerasnje feste bice inspiracije za nastavak. Srecan nastavak.

Da, da“ lenja buba“  mora dalje, ali kritike deluju  :-)


25 thoughts on “Lenja Buba…

  1. Ivane😀 na vetru se najboje produvaju vijuge 😀

    Deda
    evo ko puz grabim😉

    Exxx
    post k’o Buba 😀

    Afroditta
    jutros nestalo, spustila se kisna zavesa 😦
    cekamo sutra 😀

    Breskvice
    hvala ti 😀
    Najvise pisem nocu ili vas citam, trenutno mi umor neda da svrljam.. 😀

  2. Elecktra
    mali predah…nestalo mi daha, zivaca i tako jos nekih sitnica 😀

    Dudo
    ma kakvi moranje, meni je uzivanje druziti se sa vama i pisati za sve nas 😀
    Imam pricu samo je treba naslikati 😀
    Poz

  3. Generacijo, sigurno ces nocas posle rodjendana pisati, kapci ce ti biti na gore i iha😀
    Pisi kada osetis potrebu, nista se ne mora. Lep provod veceras!

  4. svilena bubo piši kad možeš, kad poželiš…
    čekam dane okupane suncem i povratak energije i volje. Ako ovo sivilo potraje upašću u bunar🙂

  5. pre godinu dana si me ovde spomenula…
    jos uvek mi stoji u kontrolnoj tabli taj link😉
    slucajno danas pogledah kad ono napisano 25.02.2010. heheheh
    kako vreme brzo leti

Ostavite odgovor

