Kad treba jaca i od sudbine

Jagode u snegu…  nastavak…


Rekla sam ti da verujem u tebe. Zar si ikada posumnjala u moje reci? Da li si ikada pomislila da to govorim samo reda radi?

Masa je opasna stvar. U masi se izgubimo i krenemo tamo kuda nas odvuce sila zemljine teze. Pokusali su to da urade i sa tobom. Znala sam da ne mogu. Jos uvek verujem u ljude. Jos uvek ima onih koji su iskreni i cene rad i sposobnost.

Ja znam sta se krije iza tvoje plave kose i zelenih ociju. Ja znam kako tvoje srce kuca. Ja znam da se ti uprpis i stanes, pa dahces kao Dzeki kad krene u lov. Sve ja to znam, ali i to si ti. I kad krenu takve stvari ja uvek kazem: „stani!“

Ti si nesto drugo. Ti si mala zvezda koja sija. Ni polarni medved ni velika kola, ti si mala ali vidljiva, za sve one koji zele da te vide. A vrednosti sijaju i isplivaju iz mase. A onda ti padnu oni na kolena o kojima si samo sanjala. Uberes za sebe samo najlepse jagode, napunis korpu i kazes hvala. Hvala sto ste verovali u mene. Hvala sto ste mi dali sansu da pokazem koliko vredim. Hvala vam.

A zaboravis na sve one sitne, male zlobne duse. Njih ce uvek biti. Bilo ih je uvek.

Ponekad se samo osmehni i pravi se da ih necujes. Imas pravo na to. Ti si moja zvezda. Ti si nasa zvezda. Moja i Ljubicina zvezda.

Sutra osmeh. Onaj tvoj najlepsi izvuci iz sanduka. Oduvaj prasinu i plesi. Plesi i za mene, plesi za nase zivote. Pusti neka te crveno vino inspirise i pogledi vode.

Znas da su nekako najsladje te prve sumske jagode posle snega…

*
tekst: Slavica Rankovic


18 thoughts on “Kad treba jaca i od sudbine

  1. Ooo draga moja lepo si to oslikala ali ipak nije tako.Nisu najsladje prve jagode one kise a ja stalno njih jedem i stalno sam na nekom pocetku ,ranom prolecu.I ljudi koji su dobri kako ti kažeš nisu dobri i necene dobro nego prilaze i daju podršku samo ako imaju interes u toj prici .Ako sklizneš iz ciljne grupe koja je u tom trenutku interesantna odma stigne prolece i kisele jagode.
    Bolje mi poželi da na ovom novom putu docekam bar jednu socnu,zrelu,CRVENU,jagodu

  2. HVALA TI NA RAZUMEVANJU,SLUŠANJU MOJIH DOSADNIH POSLOVNIH PRICA I HVALA TI NA PODRŠCI IMAŠ BESPLATAN TRETMAN OD MENE heheh

  3. Crvenkapice
    Dobro pesimisto jedan, stavi kilu secera i uzivaj…😀
    znam da ces me kritikovati zbog ove seceruse, ali morala sam hihihi …
    da neda Bog da moram na tretman :mrgreen:
    heheh, lujko 😆

  4. Predivo od koga je sačinjeno crveno vino zaista ume da isplete jedno pozitivno raspoloženje i jedan osmeh koji nije lažan, već iskren.

    Samo je problem da taj osmeh kontinuirano ostane na licu i da obara sve loše misli koje nas nekada obuzimaju😉

  5. Mylovepoetic
    hehe, crveno vino i osmeh😀
    kazu da zivot cine male stvari, e ako je to istina i jedan kratak osmeh pa makar trajao on i par minuta do dva sata, ucini taj delic sretnim… a posle opet na kisele jagode, naletimo svakako 😉

  6. Zelena
    crvena je poekad jedan mali namcor, ali brzo je prodje heheh, sad ce da me upuca iako izmedju nas leze samo 1250km… pesice… 😆
    a podrsku ona zna da ima uvek, mada nije lako sa nama dvema 😆

  7. ni ne znaš koliko si me takla ovim postom.
    Ni ne slutiš koliko sličnih riječi sam izgovorila poslednjih dana. Koliko sam bodrila, hrabrila, koliko vjerujem.
    I koliko se plašim. I koliko drhtim stegnutih palčeva.
    O Saro
    raspekmezila si me.
    Divno je imati te za druga.
    Držim palčeve sada i na drugoj ruci.

  8. Dolly
    hvala ti Dolly😀
    znam koliko meni znace reci, zato zelim da ih poklonim drugima 😀
    i nadams se dobrom u ovom i tvom slucaju 😀

  9. najveca je podrska prijatelja onog koji nesebicno zeli da razume i saslusa drugog. Mozda ce sve ovo posle niza godina izgledati smesno, ali u tom trenutku ti si crvenoj kapi dala snagu. Nekada su reci dovolje da budu i supstitut zagrljaja kada iz nekih razloga nije moguce ostvariti.

  10. IvanB
    Imas pravo, saslusati, dati mu vreme da ti isprica, probati pomoci i pri tom mu nedati da potone, da sve to je velika stvar ako imas pravog prijatelja.
    Crvena gura vec napred, nije bilo lako, ali polako sve tece u lepom pravcu… 😀
    samo se jos jednom potvrdilo da neko sa rastojanja vidi sve malo drugacije 😀

Ostavite odgovor

