Uz kafu i amaretto

Sedele smo i pile kafu u nasem omiljenom kafeu na obroncima Alpa. Smejale se. Ponekad i previse glasno. Primetile smo da nas posmatraju onako ispod oka. Ja sam se salila da nas to sigurno samo iz zavisti gledaju. Mlade, lepe nasmejane, pomalo strankinje, ali sve to im je samo stavljalo soli na ranu, jer ako cemo iskreno u nama ima juga i to se vidi i to oni osecaju…

Nimalo obeshrabrene tim „prekim“ pogledima nastavile smo da cavrljamo i uzivamo u pogledu na grad u zalsku sunca. Vetar je nosio snezne prasnjave oblake na sve strane. Mrsio jele i borove, savijao ih i bez imalo neznosti vracao u prvobitan polozaj…

Iznenadila me je recenicom:

„Mislim da sam se zaljubila“

Ja zabezeknuta. Sta, kako, kada u koga? Jadna ona nije stigla da uhvati redosled svih postavljenih pitanja. Ko da ne znam sta to znaci. Curka? Koja sam ja curka?

Hajde rekla sam polako, pocni ponovo iz pocetka.

Ustvari bila sam ljubomorna.  Dodala je da to traje, mislim ta njena zaljubljenost, a ja nista o tome nisam znala, niti sam ista naslutila. Kako je samo uspela to da sakrije? Ona moja drugarica. Ja da ne znam, e to je previse! J

Pocela je da zamuckuje i objasnjava.

„Znas, vec dugo ne mogu da spavam. Cesto sanjarim o nama. Vidim njegove, tople zelene oci, cujem najneznije reci i briznost koja se iz njih da naslutiti kada me pita kako sam, kada mi pruzi taj osecaj da vredim, kada mi pozeli lep dan i kada mi se nasmeje. Ovako nesto nisam osetila mnogo godina unazad i mislim da me osecaj ne vara.“

Dobro i sta jos, konkretno pitala sam sa nestrpljenjem?

„On  i ne sluti da mi se svidja. Mozda sam ja umislila da se i ja njemu dopadam, ali on meni jako, evo i sada cujem srce kako preskace dok pricam o njemu. Eto otkrila sam ti moju malu tajnu…“

Sklopila je ruke i zagledala se u sunce koje se pomalo naziralo na horizontu.

Gledala sam u to prelepo setno lice u njene oci koje su zracile toplinom i iz kojih su frcale iskre srece. Znam kroz sta je do sada sve prosla u zivotu. Zagrlila sam je i rekla: „ tvoje srce ce pronaci put do njegovog, ja verujem u to..“

*
tekst: Slavica Rankovic

41 thoughts on “Uz kafu i amaretto

  1. Mala napomena:
    ovo je moj 150 post.
    Zelela sam da bude veseo. Verujem da ce ova prica imati srecan kraj, jer doticnu junakinju poznajem i zelim joj da konacno uhvati zvezdu padalicu pre pada i kaze naglas tu svoju zelju… a onda cu vam ja napistai kako je sve zavrsilo 😀
    veliki pozdrav
    vasa Sarah

  2. Sto pedeset! Treba ovoliko i napisati, imati hrabrosti postaviti na blog! Ova priča je baš lepa priča, jer život i govori o ljubavi, pretežno je li! Koga je briga za ružne stvari! Lepi pozdravi!

  3. Ah draga,150 si nabesala !🙂
    Cestitke u to ime !
    Hura,hura i sad jedno dugo Huraaaaaaaaaaaaaa !!🙂
    Ajde da nazdravimo u ime ljubavi ! 🙂🙂

  4. Čestitam ti na jubileju, ali mi nije jasno kako ON nije primetio da je ona zaljubljena u njega ili se poigrava njom. Uh, želim joj da on progleda i da to prepozna u njenim očima i joj uzvrati istom zaljubljenošću i da budu srećni onoliko, koliko ulože u svoju ljubav!🙂

  5. Dudo
    stvar je sto je tesko zeni koja ima proslost, da pokaze emocije. Poznajem i njega i ima tu necega, no pitanje je sada ko ce prvi, da skupi hrabrost 😀
    Zelim im i ja svu srecu sveta, pusticu ih neko vreme pa cu da umesam svoje prstice hehehe 😆
    joj ako me cuje 😉

    Hvala Dudic na cestitkama.

  6. Draga drugarice Saveta
    skoro je pola 3 poslije ponoći i ja ne mogu da spavam.
    Da li je od zaljubljenosti ili od čega drugog?;)

    15o… mašala
    ajd novi krug

  7. Draga Dolly
    ako nisi prehladjena i ne more te neke druge muke, onda je sigurno TO 😆

    Moj nos se crrveni kao paprika i kisem ko navijena, oka bona nisma sklopila:mrgreen:

    Hvala Dolly nakupi se 150 komada 😉

  8. Kada bi svi mi mislili na isti način, putevi do srca bi nam bili trasirani kao pruga na železnici.
    Ovako svako na svoj način ima svoj put do nečijeg srca. Možda ga je i taj momak usmerio prema tvojoj drugarici, ali…. to najbolje može da pokažu njihove oči kada se ugledaju. Tada se sve vidi!

  9. Mylovepoetic
    znam sve, ali ova prica je malo komplikovanija nego sto ovde bas sve pise…
    naravno da samo oci mogu da pokazu pravu sliku…
    A to da ce njeno srce pronaci put do njegovog, je vise metafora za njenu odlucnost … i konacnu odluku 😉

  10. Stojko i jos 50, pa zaljubljenost, pa nema lepse, cestitam i tebi i srcu tvoje drugarice, pa sta bude, nije vazno, neka je srce zivo to je najbitnije!🙂

  11. Ima li sta lepse od pocetne strepnje?
    Hoce, sigurno ce se sresti, u pogledima, u mislima…drzim fige.

    Bravo za 150! Jos mnogo puta toliko dabogda!

    Blizi se maj. Nestrpljiva sam.

  12. Electra
    sve se nadam da ce konacno razresiti misteriju i znas ona je zasluzila da bude srecna…pa bar malo😀
    Aprililili, uskoro, pisem ti 😀

  13. Povratni ping: Blogerke prve na redu! #pratiblogere « Uspesi, padovi i život uopšte

  14. sarah, bravo za 150-ti!
    ja imam još malo da pišem (123) i porastem do 150😆 pa da te stignem, ali dobro je i važno je da smo tu još na okupu
    uvek glasam za ljubav, pogotovo ako je neko dugo čeka
    PS
    kod nas juče mećava i kad sam otvorila vrata od kuće jutros, sneg mi upao u predsoblje
    eno ga M. čisti sneg!
    e dosta mi je više ove zime, samo da ne upadnem u depresiju 😆

  15. Mene ne interesujem broj , ali da cestitam i zamolim za ono sto me interesuje.
    Brzo molim za nastavak ove predivne ljubavne price. Brzo molim!!!
    Unapred zahvalan.

  16. Maki
    nadam se da ce ova prica biti sa srecnim krajem ide u tom pravcu…. 😀
    mi smo takodje zavejani i svi kukamo da ne zelimo vise zimu, ali evo najavljuju i za sledecu nedelju opet sibirsko vreme….uzas ziva , jutros sam skoro sletela sa puta, jer je bilo kao na klizalistu… 😀
    poz

  17. Deda
    bas si me obradovao komentarom… 😀
    Ide u lepom pravcu, ova prica, ali cini mi se da cu morati da im pripomognem nece biti ni svesni svoje nesvesti 😆
    U stvari moram da pisem nastvaka a ja zelim sretan kraj!! Tacka!!!😆

  18. …nisam odavno komentarisao ali uglavnom pratim koliko mogu.
    U zadnjih par meseci sam imao previse obaveza i zato me nema.
    Nemam potrebe da ti bilo sta pricam, ovo mi je redovna destinacija, kao i kod Afrodite i jos nekoliko meni mnogo dragih blogova.
    Obozavam tvoje postove !!!

  19. Hvala Deda
    znam da si u frci. kad stignes, razumemo se😀
    ja sam trenutno vezana za krevet, jer imam prehladu ili grip, djavo bi ga znao, pa to sada koristim… da se prosetam po blogrolu 😀

  20. Srecne su price u kojima se drugarice ovako razumeju i vole….
    Bogatstvo je imati te za prijatelja)))

    • Draga Veco
      wow, lepo te je videti posle duzeg vremena medju nama…😀
      Hvala ti na divnim recima i na takvom misljenu.
      veliki pozdrav i jako si me obradovala

  21. Pozdrav za zaljubljenu ,bicu uz nju samo neka nadje put do njegovog srca.Prolece joj ide na ruku pa nek joj je sa srecom .

  22. Prvo da ti čestitam 150. post, da napišeš još puno, puno ovako lepih, sa lepim vestima.🙂

    Uvek je lepo čuti da se neko zaljubio, a sigurna sam da ako on jeste taj pravi, neće je sreća zaobići.🙂

  23. kad se nadju srodne duse nisu bitne godine, mozda tek tad dozivimo i razumemu malu decu, jer kod njih preovladjuje upravo taj sindrom simpatisanja i iskrenog osecanja bez zelje za zadovoljavanjem svojih nagona. Ajd zelim joj sve najbolje i da vec prec cvetanje tresnje bude u zagrlaju sa njim i uziva u tom ambijentu.

  24. IvaneB
    da i ja mslim da godine ne igarju ulogu, vazno je to sto dvoje ljudi spaja 😀
    Nemam pojma kako ce zavrsiti, kad budem imala nastavak, pisem 😀

Ostavite odgovor

