Izmedju trotineta i nota

Odlucila sam poceti iz pocetka. Dosta je bilo trazenja izgovora i opravdanja. U poslednjih deset godina pokusavala sam sporadicno da se bavim sportom. Isla sam na fitnes i na pilates, trcala u prirodi, na traci, ali sve to trajalo je kratko i nista mi nije pricinjavalo zadovoljstvo.

Uz posao-odrastanje dve male pticice, naucila sam da vozim rolere, trotinet, da ponovo vozim bicikl, da klizam, skijam, igram badmington, izmedju dve vatre, zmurke, covece ne ljuti se, mice, pantomime, sah jos uvek ne znam da igram i da seckam tone sarenog papira u nedogled, lepim svim mogucim lepkovima i upoznam ponovo note i uocim svaki put kad pogresno odsviraju melodiju na gitari… Ako se ovo ne racuna u sport onda se poslednjih deset godina  nisam bavila sportom🙂

Njih dvoje to rade vec savrseno. Sviraju gitaru i igraju tenis za pet.

Stidljivo sam prokomentarisala da bi eto i ja mogla da naucim da igram. U stvari, znam ja nesto malo, ali zelim da to naucim pravilno i zelim da im budem ravnopravna kad se nadjemo na terenu. Nemate pojma koliko su se smejali i salili na moj racum. Ok, rekla sam videcemo. Tajno sam dogovorila termine i krecem sa malom zutom lopticom od ponedeljka. Necu im nista reci, samo cu ih izazvati na dvoboj. Ha, videce oni jos! Uostalom pola mog zivota je lopta bila centar mog sveta. Doduse bele boje i puno veca, ali nema veze , snaci cu se ja. J

Konacno se vracam sportu i osecam onu pozitivnu tremu.Nadam se da ce me i ova dosadna prehlada napustiti i da cu moci da disem punim plucima.J

Radujem se kao malo dete i ne mogu da sacekam ponedeljak, a kako je proslo, naravno javicu vam…..

Izmedju trotineta i nota, ipak sam odabrala loptu!🙂


44 thoughts on “Izmedju trotineta i nota

  1. Breskvice
    da bas tako, moja prva ljubav je bio sport i kako se kaze“ prva ljubav zaborava nema“ hehe 😆
    A necemo bas tako jos sto sta je ostalo u srcu, od tih prvih😉 😉
    Izvestaj za jedno dve nedelje, da prezivim prvi talas !! 😀

  2. Svaka čast! Držim palčeve da budeš istrajna, pa im pokaži posle s kim imaju posla! 😛
    Ja sam prestala samoj sebi da obećavam, znam da ću da slažem. :mrgreen:
    Jel se šetanje kučeta računa? 😛

  3. Ups, progutala sam ključnu reč, treba : „čija MAJKA, žutu vunu prede“, pa, možeš da dodaš reč u prethodnom komentaru! Izvini i srećno!🙂

  4. Uf, od kad se resavam da se malo pokrenem. Bajs, onaj sobni hvata prasinu, leg magic takodje🙂 Pade mi na pamet plivanje. Moze, krecem od recimo sutra🙂 Ajd javi kako napredujes.

  5. Bubi
    kao i kod tebe stoje masine u kuci i skupljaju prasinu! zato sam dogovorila odmah termin cim mi je palo na pamet i morala sam da odem 😀
    Kaze mi danas trener da imam talenat i dobar „tajming“ 😆 , loptice su samo letele … 😆

  6. Suske
    nisam ni ja bila nista bolja, navela sam gore moje dosadasnje aktivnosti zaboravila sam „skolice“😆
    e danas sam bas bila srecna i sve je super proslo, zadovoljna sam i idem dalje😀

  7. bravo za tebe, evo se smješkam i moram da ti priznam da ti je ideja genijalna.
    Pola moga života bila je bijela lopta, veća, odbojkaška.
    Ako kad organizuješ blogijadu uvrstider mene u odbojkašice😉

  8. Dolly
    vidis kako se odbojkasice nadju! Odbojka je obojila moju mladost, koliko sam samo puta pisla o tome, hihi
    Ima da organizujemo turnir!!
    „Uostalom pola mog zivota je lopta bila centar mog sveta. Doduse bele boje i puno veca, ali nema veze , snaci cu se ja. “

    Nisi ukapirala da pisem o odbojci 😉

    😀 😀

  9. pretpostavila sam, ali volim što si potvrdila
    i znam joj jednu odbojkašicu blogerku..😉

    bićemo najbolji tim

  10. Najlepsi je dusevni sport upravo taj, gledati i radovati se pravilnom odrastanju svoje dece.
    Ipak nije na odmet postati neue Ana Ivanovic😛

Ostavite odgovor

