Sati, dani, godine…

…Verujem da se mnoge stvari u zivotu u svim njegovim  sferama desavaju iz nekog razloga.

Nisam zadovoljna svojim tekstovima i nisam zadovoljna jednim delom svog zivota. Trenutno ne mogu da pisem iako tuga i nezadovoljstvo preovladavaju, a kazu ljudi da se onda stvaraju najlepse pesme i price. Eto ja valjda nisam jedna od njih.

Doslo je prolece ali sa njim su se vratila secanja. Jos nekoliko dana sam ovde a onda moram da putujem. Videcu puno dragih ljudi mada razlog mog putovanja je opet vise tuzan. Hvala vam vec sada na lepim recima i podrsci koju znam da cu dobiti od svih vas. Ostajte mi zdravi i veseli do nekog sledeceg susreta. Mozda za par nedelja mozda i pre.

Veliki pozdrav za sve vas koji budete pokucali na vrata ove moje skromne kucice.

Vasa Sarah

18 thoughts on “Sati, dani, godine…

  1. Tuzan sam jer neces biti par nedelja tu. Zelim ti srecan put, iako i sama kazes da povod tvog putovanja je tuzan, ali od svega toga, barem ces videti tebi drage ljude i sa njima popiti po koju kaficu.

  2. Ivane
    hvala ti… sad smo oboje tuzni…
    nadam se da cu stici i da malo kafenisem… vreme obicno leti u takvim kratkim susretima
    po

  3. Zelena
    ove nedelje jos ne ali sledece da, prolazim kroz Bg, a onda tu nedaleko od tebe , pa opet Bg…
    osmeh je tu,nego previse steze u grudima …

  4. Zivot je bitniji od bilo koje pisanije.
    Ja cu cutnjom da ti pozelim lepe trenutke iako vidim da je povod tvog putovanja nesto tuzno.
    Idem da cutim.
    Ako si u mogucnosti i blizini, znas vec…

  5. Pa dobro, dešava se i valjda mora da se dešava. Život katkada odvaja od našeg vremena komadić posvećen tužnim stvarima. Kaže se nek’ te sreća prati, no kad je vreme za tugu onda treba da se tuguje. Pišemo se, Sara.

  6. Saro, žao mi je što si tužna, ali se nadam da će ti ovaj put ipak, doneti i nešto lepo. Želim ti sve najbolje i da pronadješ vreme za sebe i da uživaš.
    Srećan put i boravak, ma gde pošla. Čekamo te da nam se vratiš, zadovoljna!🙂

  7. Deda
    hvala na svemu, jos jedan kratak put, pa sam onda u rodnom kraju, volela bih da mogu da dodjem, ali se nadam da cu jednom stici i do vas ..

    Stevo
    da dodje vreme i za tugu. ali ima nesto lepo i u njoj, ja pokusavam da je obojim iako je ona crna, bar u nasem narodu… a ja te moje drage zelim da vidim u boji… hvala Stevo.

    Dudo
    putujem jos uvek, ali sam sledece nedelje u srbiji, bice svega, evo veceras sam napisala jednu lepu pricu, ljubavnu… inspiracija dotrci kad se covek najmanje nada …

  8. Exxx
    hvala ti, evo me nabrzaka, pa opet moram sa koferima da se druzim…

    Elektra
    hvala ti, javicu se kad stignem

    Breskvice
    hvala ti, jedan zagrljaj i za tebe, sve prodje draga moja…

    Sanjaru
    hvala ti, nadam se.. 😀

    Afroditta
    nista nije slucajno😉
    pocele su ferije, dobro sam… 😀

Ostavite odgovor

