Verujte mi…

Vec nekoliko sedmica putujem iz razlicitih razloga, poslovnih, privatnih, tuznih i lepih… Bila sam cetiri dana u rodnoj zemlji. Imala sam puno obaveza, poziva i zelje da vidim sve drage ljude, ali nisam stigla.

Porodica je imala prioritet. Naime moja Baka.Ona je bila moj juzni pol. Sretna sam sto se toplina iz bakinog doma nije iselila uprkos svim zivotnim tragedijama koje prate moju porodicu vec nekoliko godina.


Opet sam u svom domu. Pocinjem sa citanjem napisanih tekstova koje sam propustila i cekam vas drage prijatelje sa ovih stranica da svratite u posetu🙂


23 thoughts on “Verujte mi…

  1. Dobro se ti nama vratila Sarice! Falila si nam, ali se nadam da si puna proleća i pozitivne energije i da će biti koja priča doneta iz rodnog kraja.🙂

    (Vidi Ivana, jel on to stvarno na bugarskom piše ili je ruski, nemam pojma?)

  2. Lepi pozdravi za tebe u zemlji posutoj pepelom (vulkanskim). Oni koji su silom prilika otišli, dolaze nazad na nekoliko dana a razlog je ili srećna ili nesrećna okolnost. Ko zna, možda nisi trebala oprati ono „ptičje“ sa haube😉

  3. Dudo
    prica iz rodnog kraja, ovog puta nece biti, ali bice prica prevedenih sa nemackog na nas 😆
    bice jedna lepa prica o dva razlicita mentaliteta o razlikama i toplini koja mozda i uspe da se pretvori u jednu ljuavnu pricu za filmsko platno😆
    eto ne smem vise da otkrivam, 😉
    pozdrav

  4. Electra
    draga moja, jako mi je zao… nije bilo sanse, sve se zakomplikovalo dodatno, kao sto to uvek i biva u ovakvim situacijama, ali znam da cu ovog leta piti sa tobom kafu… imacu… nadam se dobru podrsku ovog leta, pa cu u miru sve stici 😀
    cmokic

  5. Stevo
    stvarno sam razmisljala da ga ponesem sa sobom ovamo 😆
    ali ne pomaze vise nista, sad cekam da me zapljusne po glavi ali jedno austrijsko pa da vidim onda😆
    rezultat 😉
    znas da se nista ne moze na silu i na naterivanje… 😦
    Pozdrav

  6. Zelena
    nosim te u mislima, crvenkapa me podsetila i na starke, a paket putuje od ponedeljka ka tebi sa cajem ovo drugo je pretesko ali bice… 😆
    saroslava-slobodno promeni u – sranjoslava :mrgreen:

  7. Sanjaru
    kad bi napisla bas sve baksuzluke koji su me strefili niko mi ne bi verovao, cak sta vise ni ja nisam mogla da verujem da se to meni desava i tako izgubila jedan dan u umoru trazeci pravdu, ali nista od toga…
    Hvala na verovanju, a i poznajes me malkice vise 😆

  8. Zelena
    gledaj to kao generacijsku odliku :mrgreen:
    ma mislila sam zeno patike su „drugo“ teske za paket 😆
    nisi ti nista trazila,nego sam se ja sama ponudila 😆

Ostavite odgovor

