Lako je so na tudje rane sipati

Ako ti kazu da bila sam tu, ako me preduhitre. Ne misli ruzno. Ne muci sebe.

Sve je kao nekada. Jos uvek je samo beskraj izmedju nas. Pokusala sam da sacuvam staru sliku, kao sto skoljka cuva biser svoj.

Znam koliko te bol kroz sta  sve prolazis-znam!

Boli i mene ali ne mogu da ti pomognem.

Za to je i ova ljubav premalo.

I poklonila bih ti saku bisera,

da ponovo vidim dragi osmeh,

da cujem tvoj bezbrizni glas, da saznam da sreca stanuje ponovo u tvom srcu .

Zato, ako ti vetar ili neko od njih sapnu,

da bila sam tu,

ti samo sklopi oci i zamisli

koliko je tek tesko  moralo biti meni, tu na korak-dva.

I koliko jos ljubavi cuvam za nas

u ruci koja je zelela da te zastiti

od sazaljenja, od pogleda.

Tudje rane ne bole.

Zato ih pusti, neka se osmehuju. Neka se nasladjuju.

Mi znamo.
Lako je so na tudje rane sipati.

*
tekst: Slavica Rankovic

28 thoughts on “Lako je so na tudje rane sipati

  1. Kazu da ljudi pisu kad su tuzni, mozda najlepse tekstove. Meni trenutno ne polazi za rukom bas nista. Ne pisem ovaj blog da bi nesto dobila, osim vas dragih ljudi koji svratite strpljivo cekajuci na mene. Mnogo puta ste mi pomogli, digli me sa „dna“, komentarima ojacali, nasmejali,udahnuli kiseonik tako potreban za ovaj mali zivot… Ja vam se jos jednom zahvaljujem, na svakoj ispisanoj reci…
    Ovaj blog mi je omogucio da napisem puno tekstova( nisam pisac)nakon kojih sam se osecala snaznije i imala utisak da puno vas razume o cemu pisem i izmedju redova… i tako vec tri godine…Da ne patetisem dalje. Zivot ne bi bio zivot, bez svih lepih i ruznih stvari u njemu.

  2. Neizdrživo peče bol onoga ko ti je drag kao i nemoć da preuzmeš bar deo tog tereta na sebe. Ali, negde je valjda tako zapisano pa svi imamo svoj krst koji moramo nositi. Ne znam, kružio je neki mail sa animacijom grupe ljudi koja nosi svoje ogromne i teške krstove na ledjima. Jedan od njih je stalno molio Boga da mu olakša i ovaj je uslišavao njegove molbe. Skraćivao bi ga malo, po malo, dok krst nije postao sasvim malecak. I onda je ta grupa ljudi stigla do jednog velikog ponora, litice.. Svi su prešli koristivši svoje velike krstove, osim ove osobe koja je uvek molila za manji… U pravu si, sve je to život sa svojim lepim i ružnim stvarima. I sve su faze. Te istine uvek moramo biti svesni. Kada nam je lepo uživajmo u svakom trenutku punim plućima, jer, proći će, a kada nam je ružno…jbga, proći će i to. Puno te pozdravljam…

  3. Čovek nikada ne pada iz zabave; kako bre da se podigne ako nije pao🙂 a pesme pomažu, ovako ili onako, skoro da je svejedno!

  4. Ko jednom osjeti so na rani teže je prosipa i dosoljava.
    A blizine se osjete, poznaju i daju snagu. Veću od riječi. Jest da potmulo zaboli biti blizu al’ daleko, ali mnogo više boli one koji su zajedno al’ daleki…

    Znaš li da misli bez riječi mogu da stvore čaroliju. Prepunu šaku bisera. Kad ti kažem!🙂

  5. Zar – ptica je velicanstveni dokaz ustajanja iz svog sopstvenog pepela…
    Vrednosti nikada ne mogu biti unistene…Uvek ostane iskrica koja razbukta plamen zivota u ljudima poput tebe draga Saro..
    Divan tekst..

  6. Draga Perlice,
    hvala na ovim lepimi poucnim recima… meni je samo ponekad zao sto zivot ovako projuri i sto grabi napred a dozvoli d aga neke teske faze izbace iz koloseka, naravno svako od nas je za to odgovoran… i kad se onama samima radi lakse je, nego dok gledamo druge a ne mozemo da pomognemo.. hvala ti …
    Sofijine tekstove sam citala…
    poz 😀

  7. Dolly
    bas tako Dolly, ljudi uzivaju u tudjim suzama i nesrecama…imaju o cemu da komentarisu, jer su im zivoti prazni.
    Ma gde bili i koliko daleko, misli su nase biseri😀
    I znas ja tebi verujem na rec😀

  8. Breskvice
    ima istine i u tome sto ti kazes… da, ponekad nazalost je tako…
    ali zato su lavovi jaki i zazarice ponovo kad zatreba😀

    • kako Ivane nisam videla ovaj komentar do sada🙂 da ne stima nesto sa tvojim datumom? nemoj da izvodis nikakve carolije, one su dozvoljene samo na hiljadarku hihii😉
      hvala😉

Ostavite odgovor

