Sta ako zavolis svinju?

 

Nisam htela, stvarno nisam. Dugo sam samo slusala jednim uhom, a sa one druge strane je bio otvoren izlaz, da sve to sto bi cula projuri kao brzi voz i nestane iz tunela, ostavaljajuci za sobom samo melodiju izgovorenih reci.

Odupirala sam se koliko sam mogla.

Bilo je uvek – veruj mi.

Pokusavala sam. Jesam! Znam da jesam.

Proslo je nekoliko godina, ja jos uvek na istom koloseku i sa pokusajem verovanja u reci.

I sta je onda bilo.

Dogodilo se i to.

Prvi put je“ blizanac „ stigao neprimetno. Ne u pojavi koja je nalik grckom bogu, vec u glasu i nacinu izgovorenih reci.

I opet sam poverovala.

Vidis, svaki put sam se trudila.

Onda je stigla „svinja“tj. samo je blizanac promenio oblik. Bila sam sokirana!? Svinja je odlicna, samo ti nemas pojma kako da „rukujes“ sa njom.

Opet otvorenih ociju i naculjenih usiju slusam reci.

Nije moguce! Opet! Ali sta sada?

Ja mislim da je to – to

Bar mi se tako cini.

Ne, nije! Ostavi svinju-blizanca i pocni da trazis misa ili zmaja.

I znate sta? Necu nikada vise da cujem ni za jedan horoskopski znak.😀  Ove zivotinjske vrste su iz kineskog a ove malo finije iz nasih poznatih horoskopcica.

Zar je moguce voleti jednu svinju?

Majmun i svinja- kakva kombinacija?

E sada idem nekoliko dana na odmor, gledacu vodu, sakupljati morsku sol, mozda naletim na neku dinju, onako slatku kakve se secam iz detinjstva i donesem je svinji na poklon, rekli su mi da svinje promene raspolozenje „izodmah“ na bolje kad im se spomene hrana!  😀

 

32 thoughts on “Sta ako zavolis svinju?

  1. Mislim da bi trebalo patentirati horoskop sa znacima voća i povrća! Rodjen u znaku TIKVE, koja i kakva tintara bre! Nezrela jabuka, Rotkvice, Krompir…😉

  2. hehehe, znas kako je Luna napisala o raspravi za dinju i svinju – „ne bacati bisere pred istu gospodu..“ tako da…

    Znas sta, to je mozda povezano i sa tim strpljenjem. Kada neko shvati da si strpljiv on te „jase“ sve dok ne provali dokle su tvoje granice izdrzljivosti – zato ovako puknes odmah, vidi da nema zajebavanja sa tobom i bude „normalan“😀

    Ne pratim horoskop – nikad me nije zanimalo, cak vise mislim da su to izmislili oni koji traze opravdanja za nesto sto im ne ide u zivotu. A bilo bi dobro kada bi postojao neki horoskop sa erotskim znacima – ja znam sta bih bio😉 „nisam ja gospodjo lopov, ja sam ..bac“ N.Kojo u filmu A2

  3. Zašto da ne svinja? Vidiš da je ona postala hit kućni ljubimac. Ima nešto u njoj, ali, treba znati sa njom. Probaj sa dinjom, znam da je one obožavaju, mada, vole one i banane.
    Kada i to isprobaš, onda odluči, šta i kako dalje!

    A u horoskope verujem, zato što sam se uverila milion puta u istinitost svega, jer su mi ga radile osobe koje se zaista u to razumeju!

    Pozdrav i uživaj u morskim prizorima!😉

  4. haha,blizanac-svinja ma nije to tako loše veruj mi cak je to i dobro .Ajde sad uživaj u nekad našem Jadranu pa kad se vratiš ubedicu te da je svinja dobra varijanta a možda se uveriš i sama-

  5. Na BRIONIMA si ili Brijunima kako god????😯
    Aj javi se da popijemo kafu, tamo sam za vikend u svojoj vili:mrgreen:
    Nije da se hvalim da imam vilicu, nego moram da odem za vikend jer mi sluzavka javila da je don Pablo dao otkaz jer mu cerka pobegla sa nekim Talijanom koji ima jahtu, pa covek camcicem krenuo da je trazi po Jadranu. Jadana don Pablo, bas mi ga zao, a cerka mu je bas prava vrca. Kako deca umeju da te isikiraju to je strasno.

    Sad moram da pripremim audiciju za novog bastovana, a znas kako svi zele posao i svasta ti obecavaju, a posle se iznenadis kad sjebu travnjak, latice ruze popadaju i sve izgleda k’o uvelo rastinje, ne ciste redovno bazen… uf samo problem za problemom.

    Aj, evo ti broj +1 (0) 777-3210 javice ti se donja Huanita i slobodno reci da ces biti moja gosca i daj joj adresu da posalje limuzinu po tebe i tvoju porodicu. Bas bi mi bilo drago da budete moji gosti, dok ste na Brijunima.😉

    Pozdrav,
    Don ib

  6. Ja sam svinja, al mnogo sam dobra, majke mi! I vaga! 🙂
    Pozdrav, sad citam normalno (sa onim signalom na jezeru nisam ni pokusavala).

  7. Stevo
    dopada mi se tvoj vocni predlog i to sa sve povrcem😆
    kinezi stvrano nisu mogli da smisle nista bolje, ali ima tu necega: Svinja- Dinja;
    bar sto se hrane tice:mrgreen:
    poz

  8. hiljadarko
    ma da strpljenje, neumem ja to ma koliko pokusavala da naucim…
    ali nekad nista ne pomaze… pravim se da ne vidim ili kao ne znam …i takooo
    o horoskopima ne znam vise sta da mislim, sto se vise „koprcam“ to me sve vise nekako pronalaze :mrgreen:
    a o svinjama ne bih vise😆
    a znak si izabrao bas ….:mrgreen:

  9. Dudo
    more, malo neugodna so, maestral i puno sunca…. bilo je lepo par dana i sada idemo dalje… 😀
    a sto se svinja tice, ziva istina sa njima moras znati 😆

  10. Breskvice
    i kako sad da ti kazem „gde si ti kozo jedna“ 😆
    pa ne znam sta je gore ili pacov😦
    eto vidis, a mogla si da budes leptir 😀

  11. E moja crvenkapice
    kakve sam ja srece, pa znas da mi uvek upadne kasika u krec, umesto u med :mrgreen:
    no dobro kao i uvek poslusacu tvoj savet… 😆
    za ovu kombinaciju bice nam potrebna carobna kugla“ sa sve baba vangom“:mrgreen:

  12. Don Ib😆 😆 😆
    smejem se vise od pet minuta… kud da tek sad vidim poruku…tj.koment!
    uf,uf sta sam sve propustila : limuzinu, vilu, don Ib… 😆
    a mogla sam nije da nisam :mrgreen:
    fantasticno !!!😉

  13. Prvi put sam ovde, dopadaju mi se tvoji postovi…. ali od svih, svinja definitivno ostavlja utisak🙂
    ja sam tigar, tigrica jelte i ponosim se time…ali sad kad razmislim i nemam neku vajdu od toga jer sam uvek naletala na pacove i neizbežne svinje🙂

    čitaću te ubuduće🙂

    veliki pozdrav!

  14. lidijabera
    dobrodosla u moju kucicu
    hvala ti na divnim recima,
    na ovim stranicama je puno prica iz zivota, mojih prijatelja i mene same..,
    horoskop me je konacno dotukao, tj. moj brat koji je mnogo godina ziveo u aziji
    i preneo na mene neka svoja iskustva i vidjenja zivota iz tih krajeva… bila sam uvek skepticna sto se horoskopa tice, ali sam pocela da verujem, jer toliko toga je bas kao u realnom zivotu da sam jednostvano to morala da prihvatim😀

Ostavite odgovor

