Bosonoga…

ustala sam jutros uz zvuke konjskih kopita. Odskrinut prozor po ovoj jesenjoj noci uneo je u sobu svez planinski vazduh i zvuke uz koje sam se budila u detinjstvu.  Tek sto je svanulo.

Sanjiva  u polusnu provirila  sam prema ulici. Fijaker sa upregnuta dva crna konja zamicao je iza kuca koje se prostiru u polukrug i zatvaraju krug tu bas kod moje kapije.

Okicen jesenjim bojama i bundevama sunjao se mojom ulicom. Cekala sam da jos jednom prodje. Sanjivao sam se pitala, sta rade zorom na hladnom asfaltu.

Nisu prosli jos jedanput. Svadbeni fijaker u rano jutro? Nije bilo logike.

Utorkom  ne prolazi svadbena povorka.

Cujem odzvanjaju kopita jos uvek tu negde u blizini.

*
tekst: Slavcia Rankovic

23 thoughts on “Bosonoga…

  1. Sanja
    to je dovoljno😀
    ja ti uzvracam osmeh i znas da zelim da dodjem i znam da ce se to uskoro dogoditi, trenutno ucim, (21 predmet) za jos bolje sutra… I vidimo se sigurno uskoro 😀
    pozdrav,

  2. Nedodjija
    predivan dogadjaj u sred nedelje, mojom ulicom cesto prolazi fijaker, jer u blizini zive rasni konji, citava ergela, samo su jutros malo poranili 😀
    sprema se zurka povodom zahvlanosti za sve plodove koje nam priroda daruje, a duleci/bundeve su maskote tih okupljanja …😀
    slikacu i postaviti 😀

  3. Ah pa to je kočija ispala iz neke bajke, a samo si je ti igrom slučaja videla ))))
    Divno😆

  4. ovako ide priča, je da?
    najprije princ pronađe izgubljenu cipelicu, pa se onda bundeva, tačno u ponoć pretvori u kočiju sa vranim konjima, pa se tek onda obuješ moja bosonoga😉

    moram ovu pjesmu da stavim…

  5. Afroditta
    ako se secas obozavam konje, one prave zive🙂 i crne, sa dugackom grivom i jednim belim kopitom… 😉

    Crvenakapice
    samo jos jedan fijaker … sta ces kad uvek zakasnim 😉

    Sanja
    nece, uzecu nekoliko dana samo za mene i eto me… svakim danom je to lakse,jer znas pticice rastu i daju nam u satima mereno malo vise vremena samo za nas😀

  6. Dolly
    pobrkala sam loncice, mora da je bila ponoc:mrgreen:
    uh, kuku meni , zato bundeva, zato cipela, a ucinilo mi se bona da sam i miseve negde videla 😉
    A ovaj Zvonko peva o svemu onome o cemu ja pisem, zbog ove pesme povecava se kolicina baklava, urmasica i tolumba… dok nam secer ne „entglaizne“:mrgreen:

  7. Pa to je bilo baš divno budjenje. Evo, kod nas jesenji sajam pa će biti i Horsevill. Juče su defilofali kroz ceo grad. Parada predivnih konja!🙂

  8. Breskvice
    konji su moja velika radost, porasla sam uz njih i ljubicevski hipodrom, uz dedu koji ih je uzgajao i voleo do svoje smrti, onako bezgranicno kao ljude…
    imali smo divan drveni fijaker, rucno izradjen spretnim rukama pradede Aleksandra… pa kad sednemo i krenemo kroz nasu lepu sumadiju, onako u jesen kroz vinograde… eh …! 😀

Ostavite odgovor

