Vodim te u setnju

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

...samo se osmehni…


41 thoughts on “Vodim te u setnju

  1. Slike su nastale danas popodne. Imala sam samo iphone pri ruci, jer na zalost baterija fotoaparata me je izdala…😀
    danas je praznik u Austriji i uzivala sam u predivnom vremenu i jezeru koje obozavam… gotovo isto kao i moju prijateljicu :)))

  2. PREDIVNO !!!
    Cak mislim da je filing koji se oseca iz ovih slika veci od svega drugog.
    I treba da uzivate kada mozete.
    Hvala sto si podelila sa svima nama ove predivne trenutke!
    Veliki pozdrav od Deke!!!

  3. Hvala ti ovolikooooooooooooooo 😆
    Jedan predivan dan i jedna dugaaaaaaaaa setnja ( 3 sata smo hodale)
    Saljem tebi i Sanji jedan ogroman osmeh i veliki pozdrav😀

  4. Hej Saric,
    raspolozenje je vidim bilo na nivou !🙂
    Tako i treba !🙂
    Hvala sto si podijelila !🙂
    Poceo nam je tenis u Dohi ! Nadam se da pratis ?🙂

  5. Afroditta
    Si videla, ovu nasu- bolesna😦
    nisam cula od cega boluje ??
    A nas dve opasne ko lanjski sneg 😉
    Kad je sledeci mec, ako igra uopste?

  6. Prelepe slike, ati vesela poput male devojčice )))))))))))))))))))))
    Uživanje je gledati ovakve predele….Hvala ti što si podelila sa nama ovu idilu )))))))))))))

  7. Da,prehlada,koliko sam u toku .😦
    Steta !😦
    Turnir je poceo danas.🙂🙂🙂🙂
    Otvorile su ga Jeca / Zvonareva
    Trenutno igraju Woznjaki – Dementijeva (2. mec po otvaranju )
    Rezultat je (treutno ) 4 :1 za Woznjaki
    Pozdrav od „korespodenta“ 😆😆😉

  8. e ovo je prelepa jesen zato ste i raspoložene a mi posiveli od ove kišurine ajde uživaj kao da samam ja tu a uskoro…bice i ovde lepa jesen

  9. Veco
    stvarno sam uzivala, bas punim plicima, ocima i srcem…pricale usput o nekim romanticnim i veselim temama i na kraju popile kuvano vino i sad sve mirise na cimet i narandzu…😀
    Limun je mirisao zorom, tako da su se sve komponente lepo uklopile😉
    Hvala za ovo devojcica😉

  10. Dragi moj „korespodentu“ uzivamo u tenisu to nam je zajednicka zica,
    i bas mi je drago, vidis da sam u zaglavlje stavila teren na kome ja igram😆
    i jos ponesto😉 (mislim na sliku…)
    Zao mi Jece😦
    al’sta da se radi idemo dalje😉

  11. Crvena
    provescu te mojom stazom i jos kojegde😉
    samo konacno dodji😀
    dan je zapoceo uz predivan osmeh i predivne oci i puno sportske energije
    tako da smo morale da to kroz setnju i zapecatimo 😉
    uzivali smo svi skupa 😀

  12. Stevo
    divan kompliment na 3!
    hvala i lepi pozdravi tebi, pa mi javljaj odmah brzojavom, jel’ stiglo
    ovo moje sunce do tebe😉

  13. Breskvice
    uvek sam takva😀
    nedam se, ali bese neko tesko vreme pa sam se uplasila da osmeh nemogu vise pronaci, no on je bio tu i cekao me strpljivo… ovo sam ja!😉

  14. Liebe Perlice,
    Die Bilder habe ich auf dem See hinter der Mehrerau gemacht, ( Richtung Hard)
    Es war soooo schön, wie aus dem Bilderbuch…
    Wir sind drei Stunden gelaufen, wollte gar nicht nach Hause 😆
    Und wenn du die Bilder mit dem Pfänder im Hintergrund ansiehst wirst du Schnee von vorgestern entdecken…. 😀
    Ich wusste, dass ich dir eine Freunde machen werde 😆
    Bussi…

  15. Exxx
    Bodensee ist eine Perle zwischen den Bergen und wenn du noch die Slawische Schönheit dazu mixt ist einfach unwiderstehlich 😀
    Dankeee 😀

  16. Saro, sad znamo da treba biti strpljiv🙂 Vredi.
    A znaš li gde nam je IvanB? Baš je netragom nestao?
    Ima li neki novi blog za koji ja ne znam! Mogla bi ti da ga „prozoveš“, tebi će prvoj da se javi🙂

  17. Ivane
    cure su samo upotpunile lepotu Bregenza😉
    hvala na lepoti😀
    i konacno si tu!!!

    Breskvice
    nemo’ da preterujes sa srcicima😆 😉

Ostavite odgovor

