Lazes me

…dokazacu ti da lazes! I nema veze koliko to trajalo! I kako te bre nije sramota?

Ali otkud ta potreba da se svaka aktivnost, svaki korak slaze. Zar nije jednostavnije reci istinu, pa ma kakva ona bila. Koliko snage kostaju lazi, koje se moraju dobro pripremiti i koliko se mora na sve misliti da bi sve bilo perfektno odradjeno.

Nikada necu razumeti. Nikada!

I kad mi kazu  da se ponekad mora „mutiti“, da bi se izbegli koflikti i da ne bi stalno dolazilo do svadja, ja poludim…. Ma da, kako da ne?

Onog trenutka kad me slazes ti me i ne postujes. Ili pravis od mene budalu, koja sve moze da proguta i da se pravi blesava. E pa nece da moze!

Jako dugo sam izigravala tu blesacu, doslo je vreme da vam kazem u oci da sam progledala, da me boli uvo za sve vas i da svaka moja odluka ima samo za MENE vaznost, a da se vise necu obazirati na misljenja drugih i savete tipa“ pa trebala bi ovako to da odradis“ , no way!!!

Oslobodila sam svoje srce. Konacno znam da mogu! Sve sile koje su vladale mojim krilima, mojim poskocima, mojim osmesima, jos nisu shvatile da se promena odigrala u mom srcu a ne na mom licu. Iznenadice se, jer je ta sila bila previse sigurna u sebe i svoje postupke i previse sigurna u moju dobrotu i postenje.

A kazem vam nije dobro biti uvek takav. A sta cu kad nisam umela ni htela drugacije.

Da mi neko kaze da nakon 20 godina poznanstva ne razume moj jezik? Da kaci kojekakve epitete za moje ime, NEDAM! Rasirila sam krila jer moram da zastitim dve mlade ptice.  Krila mi nikada necete saseci, letela sam i sa slomljenim i uspevala da preletim ponore.

Tako posto sam stavila ovaj deo na papir, popicu jos jednu kafu i odoh da setam po magli koja se spustila do zemlje.

Die Wahreit  auf die schliche kommen

LÜGEN,

täuschen und (ent-)tarnen.

Wir tun es aus Angst, Gier, Geltungssucht, Mitleid oder aus Freundschaft- bis zu 200-mal täglich lügt der Mensch. Gleichzeitig lässt uns die Sehnsucht nach Wahrheit ständig nach neuen Methoden suchen, um Lügner zu entlarven.

10 najcescih lazi:

1. Dobro sam

2. Lepo je sto te vidim

3. Nazvacu te

4. Moramo se ponovo videti

5. Stojim u koloni u guzvi

6. Propustio sam poziv- nije bilo mreze

7. Cek je u posti

8. Izgledas odlicno

9. Bio sam celi dan na konferenciji

10. Mi smo samo prijatelji

**Tekst je posvecen jednoj osobi primarno i jos nekim osobicama koje su umislile da su vazne i da mogu da diriguju tudjim zivotima. Opet je zavist umesala prste. Laz doprinela da neki nosevi prevazidju Pinokijev, a da neke suze kaplju sa iskrenih i neiskvarenih dusa. A za njih bih bosa kroz trnje!

*
tekst: Slavica Rankovic

31 thoughts on “Lazes me

  1. Sad znam da si oslobodila ogromnu snagu i da ces stici tamo gdje zelis.🙂
    Pozdravcic Sarah 🙂
    Ovdje nema magle ali se blago receno, smrklo ! I kisa ce, samo sto nije !

    • Smrklo se bilo jos oko tri popodne, sad se vratih😀
      napolju mrkli mrak i samo sto sneg ne pada… verujem da ce sutra 😆
      hvala ti, joooj da znas kako sam bila ljuta dok sam ovo pisala, uh!!
      Ne znaju oni jos na sta ce da nalete :mrgreen:

    • Sus
      nema sanse, aman dosta je bilo! pa ja uvek na zadnjem mestu , ko zadnja rupa na svirali,e pa necemo vise tako… sa bezobraznim i pokvarenim moras da se boris, podvuces crtu i kazes m’rs u tamo…odakle si i dosao :mrgreen:
      zuc mi bese ko ovaj zelenko😆

    • Breskvice
      to sam upravo danas ponavljala na nasem i na nemackom 😆
      da se zna hihi
      hvala za divnu muzicku numeru… kako sam ih volela davne 86′ kad sam bila zaljubljena ko tele 😉

  2. 200 puta dnevno..? Bog te ne vid*o…
    Sarice, šakom o sto i hajde dalje🙂 I što je najbitnije, ne troši ni energiju, ni vreme, ni reči na negativne misli i osobe… Jedini način da im oduzmeš snagu, je da ih ne primećuješ i prodješ pored njih sa sve osmehom, kao da ne postoje..

    • 200x -slazemo na dan, da ne poverujes 😯 ali ovde misle na sitne lazi, one kao nebitne, u fazonu „danas pusim zadnju cigaretu“ , da bi sebe kao ohrabrili 😆
      a u stvari od toga nista…
      a one krupne, gde se radi o mnogo vecem ulogu, e one su gadne, njih neki ljudi izgovore jednom- do dva puta dnevno, a covek stoji pred njima, vidi laz i ne moze da dokaze suprotno… cak takve osobe gledaju pravo u oci i lazu… za takve su potrebne specijalne obuke da bi im se dolijalo…
      E bas kao sto kazes, jednostvano prodjem i uz osmeh nastavim da hodam uzdignute glave
      Hvala ti 😀

  3. Laž postoji, kao što postoji i istina, levo-desno, gore-dole… Naravno, mi sami biramo sa kim ćemo da delimo istinu! Istina u sebi krije mnoge laži, nekima se posreći hrabrost da pogledaju istinu anfas! Lepi pozdravi!

    • da, naravno mi sami biramo i jedno i drugo. Meni je najteza situacija kad sam ubedjena da je laz izgovorena, a ja jos uvek to ne mogu da dokazem…😀
      uvek ima grlatijih od mene i oni hvataju na galamu, psovke i ostale rekvizite…
      ali, rekla sam da vise necu da se bavim dokazaima…
      nadam se da ce mi se posreciti😀
      lepi pozdravi putuju nazad ka tebi 😀

    • Sanja
      jaooo kako sam bila ljuta i sad sam ali punoooo manje.
      drzi me ona :u lazi su kratke noge! sve mislim da cu im ipak noge prebiti😆

    • htela sam vise puta do sada da budem odlucna 😀
      probala, pa posustala na pola puta, sada bi volela da istrajem.
      hvala na podrsci 😀

  4. Ne postoji precizna definicja lazi jer nisu sve „crne“ ima i onih „belih“ iako su svrstane u kategoriju lazi.. Iskreno, svi mi lazemo. Na spisku fali i moja omiljena „laz“🙂 CUCEMO SE.. Onako neodredjena, onako savrsena za nekad, mozda.. Generalno, bitna je odlucnost i sto manje „kidati“ sebe..

    Pisemo se.. 😉

  5. Luna
    drago mi je da te vidim kod mene😀
    tvoja cucemo se je tu gore pod „nazvacu te“… hihi
    u ovom nemackom delu teksta zapravo kazem da svi lazemo i to do 200 dnevno, naravno da postoje te sitne lazi i koje su kobajagi bezopasne😉
    i one crne od zbog kojih se zderemo… 😀
    e to kad uspemo da se vise ne „kidamo“ onda na sza sve boli i uvo :mrgreen:

  6. ovo je prvi tekst tokom tvog blogovanja ovakvog tipa, cini mi se.
    i do sada nikad te nisam video toliko ljutu, zapravo ne ljutu vec isprovociranu glupim ljudima.
    Da li neko laze druge ili sebe? Moze li se zivot zasnivati u lazima? Koliko dugo to traje? Videces na kraju da vise stete ima onaj sto izmislja nego onaj sto to „mora“ da slusa.

  7. ne znam sta ‘oce od mene ovo na nemackom, ali sam srpski odlicno razumela! joj sto ne volim laz… ne razumem prosto! i nema belih lazi… ako izvesno precutkivanje istine moze spasiti od bola dragu osobu, to donekle razumem, ali laz i manipulaciju nikako… a najvise me nerviraju prazna obecanja! niko te ne tera da obecas nesto sto ZNAS da neces ispuniti, pa onda cemu to?! bravo za tebe! samo napred i siri ta krila sto vise mozes…

  8. Uh, uh, generacijo, sunac ti poljubim😀
    Neka si se istresla i neka si svesna da nesto ne moze vise tako.
    A one lazi, svi nekada koristimo, pa mora tako breJ😀

  9. Ivane
    nisam osvetoljubiva nikad bila
    ali sada bi u ovo slucaju stvarno zelela da se i vrati kako je zasluzeno.
    strasno sam razocarana i tuzna.
    I ovo je prvi put da stvarno napisem ovakav tekst. Bas me je zabolelo do srca!!
    I ne znam kako ljudi mogu da zive tim zivotom? Stvarno ne znam!
    veliki pozdrav tebi😀

  10. Suzana
    to na nemackom u principu je za nekoliko blog prijatelja, koji
    tako s’vremena na vreme vole da procitaju na mom drugom jeziku po koju recenicu😀
    tu stoji da lazemo 200X na dan. To su kao te sitne lazi..
    Postoje svakakve lazi i sve su grozne kad se razotkriju i kad te do srca povrede,
    no nem apredaje, covek se uci dok je ziv, a KRILA nedam!
    hvala ti i pozdrav!

  11. dozvoljavam da me lažu oni koji mi ne znače, ne znam da li zvuči grubo ili površno, svejedno mi je, ma ne zanima me nimalo kada me slaže neko ko mi nije bitan, ni koliko je „teška“ ta laž.
    Ali
    ako me slaže neko kome ja vjerujem, do koga mi je stalo, e onda… onda shvatim da sam imala lošu procjenu.

    ima jednoj pjesmi od C,Jabuke jedan fantastičan stih
    ..“to što si varala to bih ti oprostio, al što si mene- to ne mogu“..

  12. Dolly
    on koji mi ne znace i ne interesuju me, bas kao sto i ti kazes, ali oni koji su vrlo, vrlo bitni, e oni te „ujedu“ za srce i krvaris jako dugo… kao da te naprave nesposobnim da verujes ponovo nekim novim dragim ljudima…
    Znam pesmu Dolly, uz njih sam se prvi put zaljubila, C.J su bili moja muzicka pratnja davnih godina, danju i nocu… eh
    a sada to srce krvari…
    Jednom mora prestati, samo kao sto rekoh….
    sada je to mnogo teze …
    Pozdrav, volim tvoje komentare, volim tvoju srdacnost i volim sto nisi povrsna i sto me izmedju redova po ko zna koji put razumes…
    Idemo dalje… 😀

  13. *Saro draga, život je čudo. Toliko lepog i toliko ružnog. Žao mi je što si prolazila i kroz takvu fazu. Ne daj na sebe, naravno. Laži su odvratne i istina je jedina pravi ali i najteži izbor!

    Vidim ja, podvukla si ti crtu i krećeš u „novi život“ sa tvojim ptićima! Srećan let!😉

    • Veco
      draga moja, bas je tako necu da se stidim zbog njihovog srama, ne vise…
      svidja mi se ova tvoja recenica, jako, jako…
      hvala ti
      u jednoj recenici spoznala si celu pricu…
      veliki pozdrav i osmeh ti saljem zaigranim vetrom 😀

Ostavite odgovor

