Lav i musmula

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Novembar nam je doneo puno mraka, vlage i magle koja krene vec u ranim popodnevnim satima. Svetlost pokusava da nadjaca tamu.Sunce proviri i skromnim zracima dodirne povrsinu zemlje.

Hibiskus sam nocas zaboravila da ususkam i utoplim. Jutros me je tuzno sacekao ispred ulaznih vrata. Promrzlih listova, pokunjeno je cekao da ga unesem u kucu.

Pre dve nedelje slikala  sam drvo musmule. Nisam ni znala da ih ima ovde. Sasvim slucajno setajuci nedaleko od  kuce ugledala sam poznato drvo i plodove na njemu. Kao dete sam cekala nestrpljivo prvi mraz i zrele musmule. Opet su probudile ono uspavano srce deteta u meni.

Grabim kroz neovembar. Smelo. Uzdignute glave. Prolazim pored kruga koji bi zeleo ponovo da me uvuce u igre bez granica. Izvucem kabal iz struje, iskljucim naboje i krenem da jurim za malom zutom lopticom. Umesto da sedim i uz kafu slusam sve cesce prazne price, treniram svoje srce i radujem se.

Koracajte kroz vreme. Menjaj te ritam. Disite svesno. Svaki korak je samo jos danas na tom istom mestu.

Draga Zelena –  kad bi sada mogla da vidis moj osmeh?  :)  Ali verujem da znas kako izgleda osmeh,  zadovoljan osmeh 2lava.

Pokusaj da se ukrade osmeh je neuspesno zavrsen. Pokusaj da okrenu naopacke lava, pa da se njegovoj grivi dive iz zablje perspektive je takodje ispao lose po lovce.😀

Jutro sa malo mraza ulazi u novi dan. Nebo je svetlo plave boje  sa nekoliko sivkastih oblaka u mom vidokrugu. Na +3C  – zelim vam  lep i ugodan dan!

*
tekst: Slavica Rankovic

Uzelela sam se crtanja…

38 thoughts on “Lav i musmula

  1. Lepo i nadahnuto napisano; lep krajolik, bez obzira na „tamu“ i maglu. Kod mene isto vreme, bez planina; inače „mušmula“ kao reč koristili smo u pomalo negativnom smislu, na mojem maternjem nešto kao „smotan“🙂 Lepi pozdravi!

  2. Stevo
    evo ne mogu da se setim u kom kontekstu se kaze musmula, znam i ja da je u negativnom, ali vec neko ce nam otkriti i tu tajnu. To sto kod tebe znaci „smotan“ nije mnogo strasno😆
    Skoro je 14h i sunce sija kao ponekad u martu… Hibiskus sam spasila, ber se nadam kad prvi put procveta u kuci postavicu slike😉
    puno suncanih pozdrava😀

  3. Obrao sam musmule za vikend. Tacnije, pomogao sam tasti da ih oberemo, a ona ih je sortirala u tri kutije. Sve sam prebacio kod nje. Ona ih obozava.
    A dunje sam sekao par sati i sada me boli jedan prst ( dunje su jako tvrde), ali mi je srce na mestu jer ima cetri tegle slatkog od dunja…Hehehehe.. Ovde jos nema mraza.
    Sad imam obavezu da pripremim drva ( 2m3) za jezero, da ima za vikende,lol..
    Mrak me ubija. Tesko ustajem, a lako se uspavam uvece… Zato obozavam leto kada imam dugacak dan i svetlosti puno, toplote… Vec sam u djemperu.

    Jako mi je drago da je lav zadovoljan i da niko nije uspeo da mu ukrade osmeh, sta god bilo!!!
    Srecno!!!

  4. @ crna perla, povedi i mene😀

    @sarah, kakva bre tama i kakav bre mraz. Kad vam ja dodjem u Bregenz nece biti ni tame, ni mraza, ni magle… Gde se ja pojavim, tu sunce greje. Nego, nesto mi tamno napolju kod mene. Moram da prosetam da vidim rade li ove ulicne svetiljke ili da opet zovem elektrodistribuciju da menjaju😀

  5. Deda
    u mom naslovu su samo falile i dunje. Sutra idem utursku radnju i ako ne nadjem dunje, ima da bude opsadno stanje dok ih ne dopreme iz Istambula ili ko zna odakle😉
    Slatko od dunja, ma’ima li sta sladje i ukusnije … 😀
    a za drva koristi lepe dane, stize mraz i neka ruzna kisa
    veliki pozdrav

  6. Ivane
    nista drugo nam ne preostaje nego da te cekamo 😀
    kreni sa Perlicom sigurna sam da ce te povesti 😀
    ali ne dolazi bez dunja i musmula😆
    a sta kazes, mrak kod tebe? 😉

  7. Eto, kako volimo stvari koje nas podsećaju na detinjstvo… Ja tako volim dunje… i kajsije i breskve😉
    A ti mušmule… uh ja ih baš ne volim. Ali razumem te, sećanja su čudo🙂
    Obavezno zaštiti biljčice od mraza, ja sam moje odavno unela🙂
    Divne slike!!!

    • Breskvice
      pocela je da pada kisa, jos sinoc..tako da sam biljke skupljala po mraku i kisi😆
      e pa cekala sam zadnji minut.
      Cim zatvorim laptop odjuricu po dunje i dok ih ne pronadjem ne vracam se kuci 😀

  8. Uh, kako me izjebo selja sa drvima. Narucio sam dva metra i kada smo dogovarali cenu, prihvatim i pitam koliko jos da mi nacepa da se ne mucim. Prihvatim i tu cenu kad on peder dovezo i iskipovo mi cepanke koje cu sutra da idem da cepkam. A imam neki malu sekiru i ima da se namucim samo tako.
    Uh, jos mi bride usi kako me je zajebo…
    UHHHHHHH, besan sam… :)))

  9. A pare nije vratio jeli?
    i sigurno zbrisao bez traga😆
    nemas vajde od besa nego sekiru u ruke i cepkaj😀
    i pozuri stize kisa😀

  10. Uživam u tvom „oporavku“, zaista. Fotke su predivne a i crtanje ti ide od ruke. Radja se jedna nova Sara, hvala bogu, još jača i smelija! Srećno Saro, ima ko da te podrži!🙂

  11. Dudo
    valjda sam na pravom putu.
    obozavam da slikam, crtam…😀
    nije dugo bilo inspiracije, ali zelja se ponovo oseca
    i mislim da je to dobar znak… 😀

  12. Divno, divno….
    Malobrojni su oni koiji umeju uzivati u Novembrima svojih zivota…
    Ti si posebna…))), oduvek sam znala..

  13. Hvala draga Veco
    novembar je svake godine posebna prica, ali ove pokusavam
    da to odigram tj.odzivim drugacije 😀
    ti uvek pronadjes odgovarajucu rec, ma samo je pustis iz duse…
    hvala i jedan veliki osmeh za tebe

Ostavite odgovor

