Napisi nesto o meni

Pridji, zelim nesto da te pitam.

Da bas ti.

I nemoj sada da se pravis blesav,

da sa cudjenjem

okreces glavu i trazis nekog iza sebe.

Reci mi molim te

Ko si ti?

Hoces li mi ikada otkriti tu tajnu?

Ovog trenutaka bi volela da je saznam

a  sada, evo vec sada bi sve ostavila

po starom…

Napisali smo mnoge recenice.

Razmenili mnoga pisma,

a da se nikada sreli nismo.

Osmehujem se dok pisem.

Reziram u glavi neverovatne

price i cekam da sa druge strane

zakuca neko…

da na monituru plave boje

zaplese pisamce  i zasvira muzika…

Pricas, cesto mi pricas…

Ne cujem glas, ali razumem svaku tvoju rec…

Ponekad uplaseno virim iza stranica belog papira

i ucini mi se na tren, kao da me vidis…

Onda kao lopov, brisem tragove…

Kucam po beloj tastaturi  pisem jos jednu pricu

izreziranu vec u svojoj glavi…

*
tekst: Slavica Rankovic

P.S

ovde su nastale mnoge  price i poneki stih…

40 thoughts on “Napisi nesto o meni

  1. Deda
    e sada si me opet nasmejao😆
    nema sanse da se slika pokvari…😀
    Ovaj kafe zasluzuje posebnu pricu😀 imaju ubedljivo najukusnije kolace, nalazi se u Lindau, prvom pogranicnom gradicu u Nemackoj. Tacnije na samom ostrvu. Nazalost nemaju pogled na jezero, ali se njegova blizina oseca…
    Vec vise od 15 godina uzivam u njihovim carolijama i tamo su svi jako ljubazni…
    Kafa, topla cokolada i neverovatni zacini cine da se svaki put istopim od miline i razvucem osmeh od uva do uva 😆

    • Stevo
      bas si me obradovao, ne znam sta je,ali eto ako ti kazes da je najbolje do sada ja sam bas sretna😀
      a ti znas koliko ja cenim tvoje misljenje.
      uzvracam pozdrave

  2. Usla si u veoma kreativnu fazu !🙂
    Ne daj da ti izmakne !
    Sa ovim tekstom si me ispalila u orbitu !
    I samo se u daljini cuje Ju-huuuuuuuuuuuuuuuuu !🙂

    • Hej ti, a sta ako se sretnemo kruzeci u orbiti…😆
      da li ce mo se prepoznati….😀
      nesto me uhvatilo, stvarno ne znam sta je😉

  3. Vise nikad ne reseavam zagonetke. Osim onih tekstualnih🙂 ostavljam poklone upakovane, jer ne zelim da se iznenadim. Iznenadjenje je jako cudna rabota. A tajna jos i veca.. Naprosto zelim da neke stari ne znam… Odbijam da rusim svoje snove i odbijam da vidim sve na nacin na koji ga drugi vide.. Zato nikad necu pozeleti nesto za sta nisam spremna..
    Razmisli i ti🙂

    • Luna
      bio je ovo trenutak u kome sam zelela da mozda saznam nesto vise, a vec u sledecem sam pomislila da ovako treba da ostane, da je ovako zabavno i da ne bi trebalo izgubiti ovaj lepi deo… toliko o riziku 😉

  4. video sam tvoj odraz u staklu ovog kafica…
    eh, prelepo mesto, cak sam i meni na tablama razumeo 100%

    a tekst,… ostavila si sve nas bez daha. Kakav obrt u reziji. Fenomenalno.

  5. Ib
    pomislila sam odraz u monituru, uplasi me covece :mrgreen:
    jao kakve kolace prave, a tek kafu… uh..
    hvala na komplimentima za tekst 😉
    bilo mi je uzivanje …

  6. To ti je kao kada čitaš fenomenalnu knjigu, zamisliš svojom maštom likove, daš im oblike, i kada gledaš film snimljen po knjizi…nekako nije to isto….Tako je i sa ljudima….Sve dok oni žive u tvojoj glavi, daješ im slike , tonove koji su odraz onoga kako ih ti zamišljaš, prelepo je…Kada ih sretneš, to postaje iznenadjenje,a možda i razočarenje, ma kako oni izgledali…nisu oni koje mi nosimo u mislima i osećamo se prevarenim)))
    Tekst koji si napisala je odličan, a kafe bi me inspirisao na mnoge priče….na prave bajke ))))

  7. Veco
    zahvaljujem se na komentaru. Kafe ima dusu, romanticno cuci na uglu dveju ulica nadomak jezera, cujes vodu a nevidis je… a kolaci su pusebna prica…
    Odacu ti malu tajnu😉 moja slabost su glasovi, tj.glas neke osobe… prvo se zaljubim u glas… blesavo zar, ne ? 😆
    ali veruj mi ima nesto u tome…😉
    a iznenadjenja ima svakakvih :mrgreen:

  8. Nisam iznenadjena Saro, jer i sama sam osetljiva na zvuke,a glas je zvuk….Glas koji je obavijen dušom, omamljuje velikom snagom ….on je moćni dar , kojim se retki umeju služiti na pravi način… Baš si ti jedna luckasta, romantična devojčica, i zbog toga si mi draga baš mnogo )))))))

  9. Veco
    to su te male sitnice i hemijske cestice😆
    mogu samo da uzvratim i kazem da si i ti meni draga i da je tvoj dar od neprocenjive vrednosti… dar da recima dotaknes ljudska srca…😀

  10. Dudo
    hvala ti… najlepse je rezirano kada to uradim otvorenih ociju,
    takva sanjarenja me svaki put inspirisu, priroda koja je prelepa,
    jezerska voda iz koje u poslednje vreme crpim neverovatnu energiju,
    lepe reci i divni ljudi koji me okruzuju, sva ta pozitivna energija utce na moje kratke filmove, naravno umalo da zaboravim – sport 😆

  11. Tako je to sa vecinom tvojih prica-svako shvata onako kako sam oseca, a da l’ si bas to htela da kazes… nije ni vazno, uzivanje obostrano.
    Kafe i odavde deluje bozanstveno, prosto te mami da prisednes.
    I samo da znas, ja sam najnestrpljivije stvorenje na svetu, ‘ocu da puknem ako nije odma’ i sad! Ljub! 😛

  12. Sanja
    draga moja, mislis da sam ja strpljiva:mrgreen:
    no, moram sta cu 😉
    salim se😆
    moje price su inspirisane raznoraznim dogadjanjima, nisam uvek ja centar sveta, nego i mnogi drugi dragi ljudi koji nekom svojom
    recju izazovu lavinu, pa ja onda to prenesem na papir, napisem u prvom licu, i tako to ide u krug…
    jos uvek strpljivo cekam, ali se pojedoh od radoznalosti :mrgreen:

Ostavite odgovor

