Bolelo je, vise ne

…you know what I mean…

Nespretni kao klinci kad prvi put krenu na sastanak

susrecemo se na uskoj ulici.

Tek sto je svanulo, ali kao da nije.

Novembarsko jutro drzi zoru cvrsto u saci i neda joj da nas obasja.

Hodajuci prema tebi- pozelim da vratim vreme dvadeset godina unazad i

vrisnem u ovom hladnom, kisnom, novembarskom jutru, za sve one dane pune tuge.
Prekrivam lice rukama i sklanjam nespretno mokre pramenove kose, da ne vidis suze i ne primetis da placem.
Stojimo u prohladnom jutru tik jedno uz drugo.

Dok te posmatram pozelim na tren da ti otkrijem jos mnogo tajni; cak i neke padove u zivi pesak i tako ti pokazem, koliko sam ti zahvalna i koliko ti verujem, sto si sada ovde pored mene.

Nesvesno si mi ubrizgao snagu, promenio ritam. Ni slutio nisi sta se iza mog osmeha krije. I ne znajuci izvukao si me na povrsinu, vratio mi veru u zivot.

Ja umem ponovo pravilno da disem, umem ponovo da izdrzim napor.

Strpljivost se uci.

Mnogo puta sam zelela – odmah i sve!

Izdrzati 40 minuta sa pulsom na 140  je pobeda!

Pre samo godinu dana nisam uspela da napravim dva koraka a

da ne osetim bol u grudima.

Rekao si – HODAJ, ne zastajkuj-HODAJ!

Ti to mozes!
i jos dodao:

I  always belive in you…

*
tekst: Slavica Rankovic

35 thoughts on “Bolelo je, vise ne

  1. Zelena
    mislim da, da !😆 bilo je vreme, i d ati opet kazem koliko su lepe reci i pohvale,
    pozitivne kritike kao i tvoje Lavovsko pismo vazne, nisam bila svesna sve dok nisam osetila na svojoj kozi… sada mogu svoje iskustvo da dam dalje… Pisale smo mi o tome jedna drugoj, znas ti nasta ja mislim, pobediti sebe je najveca pobeda !!!

  2. Saro, drago mi je da si krenula:))))))))))))))) Iako ti se korak ponekad možda učini nesigurnim, svaki sledeći biće čvršći i odlučniji. Samo napred draga🙂

    • Draga moja
      pomogao mi je puno neko ko i nije svestan svega ovoga… a bilo je uh…
      kad te stisne sa svih strana… a ti samo cujes reci ne razumevanja i ludila…
      a onda sasvim neka deseta stvar ti vrati veru u zivot i ti krenes da se boris sa svojim strahovima i da verujes, da ponovo verujes, da mozes…
      Znas koliko je deset metara visine, pisala sam o tome…
      hvala ti… HODAM…
      Ljubac leti prema tebi

  3. U našim životima se uvek pojavi neko ko veruje u nas. Njihova vera nam daje izuzetnu snagu baš onda kad prestanemo sami verovati da je posedujemo. Ona je oduvek tu u nama samo ponekad zaboravimo da je imamo, zaboravimo koliko smo jaki. Zato su tu prijatelji. Njihova vrednost je neprocenjiva. Želim ti da nikad ne zaboraviš ko si jer prijatelji su svuda oko tebe. Ne zaboravi to ni na tren.

  4. Hvala Verkic od srca, ovog srca koje ponovo ima ritam,
    i moze da izdrzi puno vise-sada. Da- prijatelji su tu da nas dignu kad padnemo, samo to im ponekd moramo i reci,a ne cutati i tonuti…
    Hvala jos jednom na ovim recima !
    veliki pozdrav!😀

  5. Katkad sekund, katkad minuta, katkad je potrebna godina ili više da se krene; nekima nisu dovoljna ni dva života!

  6. Zelena je sve rekla, vera u nas same je jedino što nas u životu drži!
    A prijatelji su nagrada, uz njih je sve lakše!
    Drago mi je da imaš i jedno i drugo🙂

    • …samo put nije lak, kad se izgubi bitka i svaka nova se cini sve teza i teza,
      onda se pojave prijatelji i kazu- dosta- idemo nazad na stazu kojom si hodala, prvo kao puz a onda cemo juriti kao lokomotiva, svi zajedno uz dobre sale i veliku podrsku…

  7. Kad neko ume na takav način da veruje u nas, to je dar sa neba. Onda i naša vera postaje nesalomiva. A vera je jedini način da se stvari događaju, da se želje ispunjavaju. Veruj!

  8. Arch
    citajuci tvoje reci bas sam se najezila… jeste tako, verujem ponovo, htela sam uvek ali kad ti simptomi(zdravsteveni) nedaju da predahnes i drze te u saci, nije lako, ali evo polako ide na bolje…
    da i jos cudnije da neko ko nije toliko blizak nam tu veru ponovo probudi….
    Hvala ti na ovim divnim ohrabrujucim recima

  9. Meni sad uz ovo ide Love is in the air🙂
    Bitno je da si koraknula.. Prvi korak je uvek najtezi. A drugi jos tezi. Treci vec ide „po difoltu“🙂

  10. Perlica ima priču ‘Perfektno srce’, čini mi se da je to poslednje ALI. 🙂
    Nego, reče da je počeo sneg, hajde, da prospemo boje po njemu, pa, da i stare čizme mogu ostaviti nove tragove. 🙂

  11. Rastužila si me ( nenamerno ). Koliko li je samo istine u ovome i svi su tako nešto osetili, svi, bar jednom, u nekom periodu svog života.
    Hodamo, zar ne?***

Ostavite odgovor

