Reci bez glasa…

U cetvrtak je sunce provirilo iza sneznih oblaka i prosulo po nama nevidljive previse bajkovite cestice neceg sto mi nazivamo sreca.
U prolazu je uhvatila dobacen osmeh i jedno obecanje.

Otisla je na put.

Nemir koji se probijao ispod koze i pokusavao da je uvuce u vrtlog emocija, nagovestavao je da u bajkama ima i ruznih stvari.

Petak je prosao radno, uzurbano i bez predaha. Nekoliko poslatih misli upakovanih u recenicama njene omiljene pesme i radija koji je cuva kao da si pored nje.

Rodjendanska zurka. Mnostvo nepoznatih ljudi. Nije se mogla opustiti, dan je bio i previse naporan. Bajka planirana za sutra vece sa sportskim sadrzajem odbrojavala je sate.

Tek sto je vece prelazilo u tamniju noc ucinilo se kao da joj neko sapuce- proveri telefon. Kao po naredjenju pregledala je  poruke. Prva je prekinula odbrojavanje. Bez reci vratila je telefon u tasnu. Robert je tiho upitao „zar je toliko lose“… odgovorila je :“procitaj u mojim ocima…“

Subota, nedelja, ponedeljak – nema ih u njenom kalendaru. Od utorka pocinje njena nedelja a cetvrtkom je zapakuje. Preostale dane posalje postom negde daleko od sebe…

Ali (aber, but)  –  ne zeli da zna, da cuje… zar je moguce da se njene bajke zavrse zbog jednog „ALI“ a sve ostale „ziveli su sretno do kraja zivota…“

*
tekst: Slavica Rankovic

22 thoughts on “Reci bez glasa…

  1. …ali je shvatila da mir i spokoj jedino i samo može pronaći u sebi, pa je od tog dana živjela srećno, veselo, okružena ljubavlju i zadovoljstvom
    tisuću i više godina😉
    Ako je negdje sretneš, dragi čitaoče, poznaćeš je po osmjehu. Ako ne vjeruješ vikni samo Sarooooo!!! Da da, to je ona😉

    • Ej, ti znas da me nasmejes i oraspolozis, da, da … tako je, ALI srecom ovo je bilo samo jedno vece, ko zna mozda jednom jedna bajka i ovako zavrsi a bude meni vazna😆
      mLoogo je zapetljana prica, i znas sta mozda bi je ti i resila u tvojoj prici, onako inspektorsko/ detektivski 😆
      … a Sara ona voli da se smeje pa „totije“… ovo je moj Deka izgovarao sve zajedno i to tako dobor zvuci…
      saljem siroki osmeh i namigujem 😉

      • o pa draga moja Saro nikad mi niko nije rekao da su mi priče inspektorsko/detektivske, niti sam ja to znala 😀
        neka ali ne bude rastavni veznik, neka sastavlja patotije što bi deka rekao😉

        • ma ne Dolly takvu jednu bi mogla da napises 😆
          a ja napravi gesku u pisanju :mrgreen:
          mada na neki nacin i jesu tvoje price takve, umesto negativaca, juris emocije 😀

    • Jeste duso moje, to jedno blesavo ALI pokvari mi vikend, a kvari i mnogo sto sta jos… 😆
      No, srecom znas Lava, nece on lako odustati 😉

  2. Jedva te pronađoh Saro. Nešto sam pogrešno upisao pa te izgubio. Ali sad si mi tu ponovo, prava, kao i uvek, kao i ova priča, tužna sa mirisom loše sudbine. Bajka koja nema srećan kraj?… Ima li ičega tužnijeg od toga?

  3. Arch
    drago mi je da si me pronasao…😀
    Prica je inspirisana jednom tuznom vescu, ali videcemo, mozda bajka ipak zavrsi srecno … 😀
    ovo ALI se neda, no nema odustajanja 😉

  4. He he🙂 ja uvek volim to ali, vise ga gledam kao „veznik“ nego kao nesto sto razdvaja stvari i tera te da biras. Znas ono, kada stavljas „I“ gde treba i gde ne treba, samo da ne bi rastavljao nesto. Isto tako je i sa „ali“ kod mene🙂 Ali veruj mi nije toliko strasno kad imas „ALI“🙂🙂

    • Nije Luna samo u pojedinim trenucima malo to Ali zagrebe u grlu i to je sve … mozda se uskoro pretvori u jedno lepo i pozitivno ali… verujem i zelim jako…😀

  5. Pa… možda treba skrenuti levo… ili možda nastaviti pravo… ali… postoji i desni pravac… Lepi pozdravi!

  6. Da, kad nothing goes right – go left. Tako ja radim.
    Od silnog skretanja, nisam bila ovde kod tebe sto godina i treba sramota da me bude. Divne reči, čarobne misli, upakovane pravim slovima.

    Odoh da radim domaći i čitam sve što nisam.

    • Sovlja
      hval ti na divnim recima, samo polako, kad god imas vremena i volje samo svrati…ja sam uvek tu… docicu i ja kod tebe, citam ali ne ostavim uvek trag, ni to nije lepo od mene 😀
      pozdrav 😉

  7. “Ali“ je varljivo i baš je to što jeste, jer je podložno promenama….gde je jedno tu je i drugo “ali“, stalno se smenjuju, i sve dok su tu čovek ne može biti siguran kako će se priča završiti….možda u očima ispišeš osmeh!🙂

  8. Schunjalica
    dva ALI su u igri, kako ce na kraju zavrsiti , nemam pojma…neizvesno i pomalo tuzn0… iz svakog novog iskustva naucimo nesto novo… 😀
    bilo bi lepo da zavrsi kako ti kazes😀

Ostavite odgovor

