Ich liebe dich

… decembarska kisa. Dosada izbija iz svake pomucene snezno-kisne kapljice. Ponedeljak, cini mi se kao da nije ni svanuo. Glava mi je uzasno teska.Prehladjena sam danima ali danas je izgleda kulminacija!  Pre nekoliko dana slusala sam ponovo ovoga puta kod  Steve ovu grupu… Jutros lutajuci po muzickim zanrovima trazeci izgubljenu suncevu svelost, naleteh na ovaj video…

…slatko, mozda ne najbolje muzicko izdanje, jer one imaju savrsene glasove, vise sam ga izabrala zbog poruke…  neka ide u vetar i neka sa kisom stigne tamo negde…

Ps

Ove devojke zasluzuju CD i zelim imati orginal…

18 thoughts on “Ich liebe dich

  1. Odlične su, popravljaju raspoloženje )))))

    Kao i tvoji tekstovi, ma obožavam mirise snega u njima )))))

Ostavite odgovor

