Dodir i nesto vise…

Da mogu da se usunjam u tvoj jastuk. Da na tvojim obrazima ostavim nezne dodire i otiske svojih usana.

Da mogu da te dodirnem kao ti mene juce.

Savim slucajno. Mala povreda ruke i zabrinut, nezni dodir tvojih prstiju.

Da zapamtim zauvek sapat tvog glasa dok izgovaras: „izvini, da li te boli?“

Danas je sve to daleko. Danas ne postoji.

Sve dane osim utorka i cetvrtka sam zapokovala i necu ih vaditi iz paketa sve dok prica ne bude ispricana.

Da li da te pitam : „slutis li, da sam mozda vec u tvom jastuku tu negde izmedju perja…

Ako te zagolicam po nosu, ako cujes neki glas, ako ti dodirnem nestasni cuperak… da bas taj sa kojim dugo vec borbu vodis… i nateram te da otvoris oci, a ti mrzovoljno odmahnes rukom i navuces  pokrivac od sna… jer samo ipsod njega postojim ja…

Da mogu bar to da znam… da li me ponekad sanjas…?

P.S

Sada pogledajte kako je to napisao Mika….

33 thoughts on “Dodir i nesto vise…

  1. Arsen Dedić: Sanjam te

    Jedan deo svoga srca
    jedan deo svojih želja
    S poverenjem ja ću otkrit
    Ispred starih prijatelja
    Ali nekih stvari ima
    Što ne govore se svima
    Što se samo nekom šapnu
    Ti znaš

    Nekog moraš, nekog moraš i da sanjaš
    Nekog ljubiš i zbog njega život stvaraš
    Neko mora, neko treba da te čeka
    Da ti piše izdaleka
    I da pisma tvoja prima sva

    Ti si tajna, ti si smisao mog puta
    I u tami zadnja svetiljka dok lutam
    Da te nema, ti što nikad me ne kriviš
    Da te nema, da ne živiš
    Svi bi putevi bez kraja bili znaj.

    *evo, zauzeh ti prostor, al` čim sam pročitala tvoj post, setih se ove pesme
    🙂🙂🙂

  2. Jastuci od snova…žive u tvojim pričama, stihovima ….
    Volim slike kojima me odvodiš do nekih dalekih predela gde žive bajke )))))

    • pisem u jednoj bajci…jer nista nije stvarno, samo jedan mali delic… Nada je tu, zato i postojimo da pretvorimo ovakvu bajku u stvarnost… da je prevedemo preko dugackog mosta na jednoj dubokoj i mutnoj reci… da kad se posle izvesnog vremena pogledamo u vodi nas pogled postane bistar a mutna voda puno cistija…
      vazno je da je dusa uvek cista i iskrena… a takva jedna trazi istu takvu … 😀
      Hvala 😀

    • Dolly
      draga moja izvrsno kao i uvek… Boze koliko sam pesama izgubila iz vida, zaboravila, potisla, a za rodjendan, davno jednom sam dobila LP-FILM…

  3. Nosen koracima sna on se i ne seca koga je tamo sreo.. Kako bi?
    Tek na javi, ako prodje nekim cudnim mirisima, ako ga secanje u reci ponese pa se zanese pa se vrati ili povrati, ako uspe dodir da ponovi, samo tada ce se mozda setiti.. da mu nesto jako fali.. da nesto jako zeli..

    ..delic srca.. duse.. mozga.. njega.

    Ti.

    • Dudo
      draga moja, ne zelim da te rastuzim,nije bas toliko strasno, da je tuzno, jeste…
      Ima po koji lep momenat, kao ovaj gore opisan, takvi momenti izazivaju osmeh, takvi momenti pokazuju da jos ima dobrih i pazljivih ljudi na ovom svetu..
      Mi smo zdravi i veseli, dobro smo… spremamo se za Bozicni raspust koji ovde pocinje uskoro i traje do 10 januara… bice puno skijanja i svezeg palninskog vazduha…. i verujem jako puno lepih trenutaka…
      veliki pozdrav divnoj dusi, tebi draga Dudo

    • Vidis Sanjaru kako ja jedan mali skoro neprimetni trenutak pretocim u pricu😉
      od takvih malih stvari se i zivi, oni cine da nam dan bude lepsi i puniji… a skoro da se i ne primete… samo onaj ko zeli da ih vidi, on ih i vidi… 😀

  4. Sarah koliko me ti samo uvek raznežiš! I onda kad sam ljuta i onda kad želim zatresti glavom i reći NE i onda kad poželim podvući crtu i …….. uvek me nateraš da zastanem, izmamiš mi osmeh i želju da oprostim…. da se blago i pomirljivo nasmešim iako je mnogo puta to veoma teško kako kažeš i sama.
    Sve ono najbolje u nama, ono što samo najbliži nam mogu da vide i osete se i nalazi sakriveno baš u onom nestašnom percu koji izviruje iz jastuka želeći da ugleda svetlost dana.
    Snovi znaju biti prelepi, ali ja želim njemu…… da pokrivač od sna zameni pokrivačem od jave protkanim predivnom ljubavi koje on mora da je svestan jer ti si neko čiji osmeh se ne zaboravlja………

  5. Saro, drago mi je da ste dobro i da ćete uživati. Znam, prolazila sam kroz sve što i ti. Sećam se!
    Budite mi dobri i zdravi, a sreća će vas pratiti, sigurna sam. Želim ti da popuniš taj jastuk pored svoje glave, jednom novom ljubavlju, koja će te zaslužiti. Dobra moja Saro! Poljubac i uživajte!🙂

Ostavite odgovor

