Na zimskoj paleti…

Skripi sneg pod nogama. Cist i beo. Obasjan jutarnjim suncem pomalo kicasto lep. Svetlucaju iskrice na -10C. Vetar raznosi sitne cestice zalednjenog snega sa drveca i krovova kuca..
.

Zurim. Umotana u siroki sal i bez rukavica vodjena mirisom toplih kifli ka prvoj pekari. Cetiri dana su radnje bile zatvorene zbog praznika. Ovo jutro je verovatno jos lepse i zbog mogucnosti da se ponovo moze osetiti miris svezeg  toplog hleba.

Jutro se beli. Jaka svetlost me tera da stavim naocare za sunce jer drugacije ne bih ni videla kuda hodam.  Nisam „zimsko bice“, ali sam uzivala u setnji, zakljucujem uz solju tople kafe, gledajuci kroz prozor predivni zimski pejzaz. Sve je u jednoj boji a ipak toliko razlicitih nijansi…

Secate se mozda mojih skijaskih prica. Vreme je da se obnove, nekim novim.

Odoh u podrum da proverim skijasku opremu i da naredne dane provedem na okolnim brdima. A mozda i odustanem, ko zna ?  :)

Zelim vam ugodnu nedelju.

Nebeskim strikom saljem vam zvezde padalice, pa ako budete gledali u vedro nocno nebo, setite se i pozelite zelju…

Rekli su mi da ne govorim svoje zelje na glas-nece se ostvariti, ali evo ovu cu napisati: „zelim samo lepe, iskrene reci …“

*
tekst: Slavica Rankovic

33 thoughts on “Na zimskoj paleti…

  1. I meni je zamirisao caj sa rumom. I kolac od dunja dok citah ovaj tekst. A sneg volim. Ali reci jos i vise..

    I svaka je kao i ja. Kud ces vece garancije😉

    • …znas da sam u tekstu imala dunje i rum i izbrisala, jer sam mislila da sam vec dosadila ljudima sa mirisima, mada su oni sastavni deo naseg zivota…dok sam pisala stajale su i mirisale dunje na mom stolu, a jednu prelepu sam poklonila jednoj specijalnoj osobi koja se takodje zahvalila toplim recima…bilo je to dovoljno za jedan lep dan…
      ova godina je bila nazalost puna tuznih, teskih, suza… bez reci, bez gestova, bila je… a ja sam jednostavno sretna kada mi od srca kazu hvala, zato sto si to ti…
      Luna, tvoje reci su garancija kao i ti 😉

  2. Sigurno će ti se ispuniti želja. Saro draga, zaslužila sam, ja sam ti garant!😉
    Mogu da zamislim kako je divno tamo kod tebe. I kod nas je danas sneg, sipi ceo dan, i sve se beli. Noćas prestaje i otopiće se do 31. decembra. U novu godinu ulazimo bez njega!🙂

    • Ovih dana je bilo lepo, proslavili smo prvi Bozic u potpunom belilu i suncevim zracima… lepo je okicen i dekorisan grad, imamo puno zelenila i lepih zgrada, nema puno solitera i ruznih betonskih gradjevina…..
      Ovih dana idemo po novogodisnju“ artiljeriju“, postoje neke rakete koje prave prelep vatromet i zapakovane su u jednoj kutiji oko 300kom, zapali se fitilj i onda one same lete put neba dok mi uzivamo u njihovim bojama😀
      Vzano da je nama toplo, pa sa snegom ili bez njega… nije nasa volja😀

  3. hvala!
    Predivno. Uzivam posle ovakvih lepih reci! Predivno…
    btw.sneg skripi samo kad je minus,lol😛
    Zavidim ti za skijanje.😛

    • hehe neka si mi kazao… bas je bio debeli minus sa vetrom…😛
      i smrzla sam se ko… 😆
      a skijanje jao ja bih se rado menjala, da ti pratis ove moje kamikaze na skijanju a ja tvoje na klizanju… Moze😆
      sada ozbiljno imamo prelepa skijalista i liftove i sve je uredjeno i funkcionalno, volela bih da mogu da vam sve to pokazem, ali ko zna sta sve zivot nosi…
      samo nek je nama zdravlja

  4. A ja ti želim da ti se želja ispuni i baš ti je lepa i iskrena želja i odavno nisam čula nešto tako jednostavno rečeno, a vredno i pametno.😀

    • Ivana
      sta napisati osim Hvala. Uzelela sam se reci… dosta je bilo cutnje i prevrtljivih, ruznih uvredljivih reci… sve ostalo imam ili mogu sama da steknem…
      Hvala ti jos jednom, saljem snezne pozdrave 😀

  5. Važno je dobro raspoloženje, i svež hleb nakon četiri dana🙂 a i kako bi osetila minus deset da si ponela rukavice😉 Želim ti lepe dane do kraja tekuće godine.

    • Bila sam nasmejana, jesam… i volim miris vruceg hleba, mogla sam ustati ranije i sama ga napraviti, ali nesto je htelo da osetim lepotu tog minusa…😉
      tvom oku malo sta promakne 😀
      hvala, takodje i tebi zelim ugodne dane😀

  6. Draga Sarice, hvala na poslatim zvezdama!!!
    Želim ti da ti se ispuni to prećutano i da uskoro uživamo u tvojim slikama sa skijanja🙂
    Daj malo tog vrućeg hleba!

    • pazi zvezda 😆
      slikacu vise, obecavam…a mozda me i Ivan uslika sa neke zicare, onako u prolazu…znas da je on odlican skijas 😉
      hihi…
      hvala😀

  7. na prvi pogled čovek bi rekao da je skromna želja, al u današnje vreme veruj mi velika je! jer iskrenosti i lepih reči sve više i više pomanjkava, videćemo šta će deda mraz da kaže
    u svakom slučaju dobar provod ti želim🙂

    • razmazili su me austrijanci😀 pogotovo oni koji paze na reci i na detalj…😉
      pa kad se malo vratim u stvarnost, a ono….uh…
      Hvala na lepim zeljama… koje upucujem i tebi😀

  8. i ne zameri što sam ti malo -iskarikirao stranu…jednostavno sam u fazi kada sve okrećem na zajebanciju…Tangolina je najviše stradala🙂

  9. znaš kako kažu – pazi šta želiš, želje se ispunjavaju. Moja želja je da se tebi, za početak, ispuni ova napisana, a druge nek dođu usput.🙂

    • Schunjalice, ne znam da li mogu vise da verujem da se zelje ispunjavaju, ako se to i meni nekad dogodi, javicu vam, ma sta objavicu u Dnevniku u pola osam!!!😆 😆
      bice to udarna vest dana!
      Hvala i veliki pozdrav… 😀

Ostavite odgovor

