Mozda dospem na naslovnu stranu lokalnog lista

Prva noc u mesecu janurau mogla je da se zavrsi kobno po moje komsinice- macke, koje izgleda obozavaju moju terasu i mogucnost da se ispod iste usunjaju i sakriju a bogami i orgnizuju kojekakve ljubarije…

Koliko je meni poznato polude obicno u feruaru, ali kako je sve manje vise „poludelo“ zasto ne bi i one u januaru…

U pola dva posle ponoci, tek sto sam zadremala,prenuo me takav jauk i vrisak.  Nisam znala java ili san, ali sam se brzo gledajuci kroz prozor vratila u javu i videla gospodjicu Cicu kako zanosno mase repom….  E, pa kad je nocas nisam ocerupala nikad necu.

Copor mackica ispod moje terase ili ih je bilo mozda samo dve, nemam pojma. Znam da imamo samo jednog macora u ulici. I znam da se nocas rat oko njega nije zavrsio, mislim da ce se bitka i veceras nastaviti …

A ja zavrsim na naslovnici kao lovac na Macke… hehe…

*
tekst: Slavica Rankovic

14 thoughts on “Mozda dospem na naslovnu stranu lokalnog lista

  1. hahahhah hahhaha, koliko strasti na ovom minusu hahahhah
    ideja za naslov u novinama: Neispavana stanarka je odgurnula mačke sa svoje terase baš kad su bile u stravstvenom zagrljaju i pored toga mačke su se dočekale na noge!😆😆

    • …. wauuuuuu kakakv naslov !!!
      slusaj mozda ih stvarno veceras ulovim i „udavicu“ ih samo da znas…citaj sutra sveTske novine😆
      Stani! Jel’ ono macke imaju sedam zivota :mrgreen:
      onda nista od naslova- tipa- ubica 😆

  2. Saro draga ,
    svu srecu ovog sveta, yeli ti Veca *****************************************************************************************

  3. Ah draga Saro ljubav ne bira ni vrijeme ni mjesto😉
    ne prekidaj bona, greota je :))

    naslov:
    Zaljubljeni par je komšinici što iza zavjese viri raščupana pod prozor okačio tablu: „NE OMETAJ“🙂

    • heheheh 😆
      O draga Dolly necu ih ometati 😀
      nocas su ili promenili lokaciju
      ili je moja iscrpljenost prouzrokovana nespavanjem ipak pobedila😀

  4. Pa čuj, kod mene cirka pedeset mačaka, što ženki, što mužjaka; jedna žena iz moje zgrade koja se nikad nije udavala hrani ih bolje no što grad hrani beskućnike! Mislim da bih bio spreman (da imam tu moć) da je kaznim sa puno godina zatvora! Ja sam skroz dole, ona na poslednjem spratu i naravno – njoj su zvezde na rukohvat, dok je ispod mog stana mačja žurka iz noći u noć! Htedoh reći da je u okolini stambenih zgrada nehumano hraniti gomilu mačaka koje se kote, kote i množe se iz godine u godinu. Lepi pozdravi!

  5. Draga Saro tebi i tvojoj porodici želim sve najbolje, neka vam se ostvare sve želje. Sve ružno neka ostane za vama. LJubimo vas i grlimo.🙂

Ostavite odgovor

