Zelim da znas

…a znam da nikad saznati neces…

Uzela sam cetkicu i veliko belo platno.

Zelim naslikati tvoj osmeh,

jer ga ne umem opisati recima,

ni preneti, sve ono sto u tim sekundama osetim,

i sve one slike koje u zenicama tvoga oka naslutim

dok  se smejes i osmehujes.

Zaustim da kazem a usta nema,

rukom da te dodirnem, prsti nepomicni.

Stiskom usana, drzim ceznju da ne vrisne

i povijam se kao breza na povetarcu.

Sklapam krisom oci na tren,

osecam vetar i cujem tvoj glas,
ali jos uvek ne umem da nacrtam tvoj osmeh,

ni da ti kazem koliko ga volim.

Opet cutim i precutkujem,

jer samo, ja znam, zasto…

28 thoughts on “Zelim da znas

    • Dekic hvala ti – to je moja omiljena , stavicu Celine uz tekst, upravo sam je trazila, a ti si me preduhitrio, saljem osmeh i jos jedno hvala!!
      Kako rebarce ?😀

  1. mnogo bolje…Danas sam morao da idem na posao, bas sam se smorio i jedva izdrzao dva sata vani…
    Od sutra planiram da ne lezim vise, da ustanem i da kuliram premestajuci se sa fotelje na stolicu i da malo hodam po stanu…Smorio sam se.
    Dobro! Hvala na pitanju!😛

    • pa nije valjda da si morao na posao 😯
      rebarca bole uzasno, znas da sam strucnjak za to 😉
      no, bice bolje moras da se polako setkas i odmaras

  2. sreća se crta sama, taj osmjeh ucrtan je negdje u tvom oku, duši, vidiš ga kad zažmuriš
    zato
    crtaj nešto drugo, bilo šta
    a u svemu ćeš ipak prepoznati taj osmjeh, kad se osamiš😉

Ostavite odgovor

