Ti nas cuvas…

Juce nisam stigla da se pogledam u ogledalu, onako oci u oci. Planirano je bilo skijanje i to ni previse toplo vreme nije promenilo. Nedaleko od moje kuce nalazi se prvo skijaliste  do koga se stigne za oko tridesetak minuta. Skijaska staza krece negde  sa visine od 1500 m. Dovoljno za ugodno skijanje od par sati. No, bilo je previse toplo.

Rano popodne. Spakovali smo opremu i krenula autom prema kuci. Auto je star samo dve godine, opremljen kao avion na zemlji.

Vozila sam krivudavim putem sa uzivanjem i vec videla krovove kuca i grad pred sobom. Odjednom i bez ikakve najave, auto se ugasio i sve je bilo blokirano. Nije bilo sansi da bilo sta ucinim. Pokusala sam da iz automatske voznje prebacim u neku od brzina, nije mi uspelo. Auto je bukvalno bez kontrole klizio prema ambisu. Jer put sa planine je prava nizbrdica.

Rucna kocnica takodje u prvom mahu nije zaustavila auto.

Ne umem vam opisati te trenutke straha, ocaja, besa,nemoci.
Videla sam ogromnu provaliju pred nama i pokusavala na sve nacine da zaustavim auto. Uspela sam da jos jednom startam i on je krenuo ali se nakon desetak metara opet ugasio i  opet je sve  bilo blokirano.

Auto -kopjuter  je ludeo, sve je blicalo i igralo na komandnoj tabli.  Nakon uzasnih minuta upsela sam da stanem i pozovem pomoc….

Veceras sam se  srela u ogedalu sa dva umorna i iscrpljena oka. Zahvalila sam se Andjelima cuvarima jos jednom  i stavila ovo na papir.

Hvala i u ime mojih Klinaca koji su sve ovo preziveli – Danke!!!

*
tekst: Slavica Rankovic

16 thoughts on “Ti nas cuvas…

  1. o bože naježih se…
    hvala im zaista
    nego na konto elekronike koja blokira auta kad nesto nije u redu, velim da to koliko god neko tvrdi da pomaže elektronika al u takvim banalnim situacijama zna biti nedaj bože pogubna i zato je ne volim…
    jedna banalan primer ako se kojim slucajem na ovoj hladnoci isprazni akumulator(sto je uvek moguce) i ne mozes startovati vozilo, pre se znalo nadjes dvoje ljudi malo te poguraju i upalis i vozis, a dans toga nema na novim motorima, mozes gurati koliko hoces nema paljenja itd itd…

  2. Dragi Blog-drugari 😀
    Hvala vam na svim divnim komentarima. Bilo je strasno! Vazno je da se dobro zavrsilo. Cekam izvestaj od glavnog mehanicara!
    Mozda mi tek predstoji borba sa osiguranjima i raznoraznim sefovim. Auto je nov i totalno nesiguran, posle ovog ispada. !!
    Javicu vam sta je bio uzrok, ako ga uopste i pronadju…
    Dobro me je sve ovo uzdrmalo, ali idemo dalje. Vec trazim neki veseo tekst i muziku da zamenimo i zaboravimo ove minute.
    Puno pozdrava
    Vasa Sarah

  3. Upravo sam saznala da su promenili glavni kompjuter na autu. !!
    Znaci tehnika!! Sledeci auto ce imati samo cetiri brzine, mislim ako pronadjem takav😀

  4. Jao, jao, dobro je, sve sam se bečila dok sam čitala! Uf, izem ti kompjutere i sve ostalo što tako funkcioniše ukolima. Tu stvarno čovek ne zna šta da radi.
    Hvala Andjelima što su vas sačuvali!🙂

Ostavite odgovor

