„011“

1950's Retro Telephone von Vintage Amethyst

(Vintage Ametthyst, Flickr)

„Ako išta pogodi Beograd, pogodiće ga to što više neće moći da priča sa svetom! U ovom gradu, naime, gotovo da nema porodice koja nema nekog od bližnjih u inostranstvu. I ne postoji grad na planeti gde se više priča preko telefona!

Naravno, više zovemo mi, nego naši nas! Naši u belom svetu su se već navikli da štede novac, impulse i osećanja.

Prezaduženi preko guše, s neplaćenim kirijama i telefonskim računima, kada nas uhvati sentimentalno raspoloženje zovemo koga stignemo u Americi, Australiji ili Francuskoj.“

Momo Kapor  „011“


Volim da cujem glas…

 

15 thoughts on “„011“

  1. Hallo, es ist Sarah?🙂
    Hallo, is it Sarah?😀
    `Alo, đe je Sara?😆

    Malo se šalim i samo da ti se javim!😀😀😀

    • Hallo I am here… do you hear me… 😀
      just came from the mountain 😆
      Ivana mislim da ti predpostavljas sta ja mislim i na kakav glas:mrgreen:

  2. I jesmo takvi, i neka štede oni koji imaju😀 medjutim, moja rodjaka, premda se vidimo preko skajpa, nedeljno me telefonom nazove dva puta, jer navika je navika😉

  3. …tezak sam na telefoniranje.
    Odkad koristim ovo sokoćalo, vise se sluzim mejlovima. Telefon u krajnjoj nuzdi i u hitnosti…
    Mislim da znam zbog cega je to tako, ali su to vise privatne stvari…😛

  4. E, i ja sam teška na telefoniranju (kao da nisam žensko).😀
    Lakše mi da se spakujem, putujem i par sati ako treba da bih s nekim proćeretala koju, nego da okrenem tih par tipki. Mada, verovatno će se i to vremenom menjati, čim se umore stopala.🙂

  5. Ja ne volim da pricam preko telefona.. Bas ne volim.. Minut i izdrzim ali za duze ludim🙂 ali zato mogu da „tipkam“ poruke do besvesti🙂 i uvek se obradujem pisamcetu🙂🙂

  6. Savrseno !!!🙂
    Inace Momo Kapor mi je omiljeni lik sto kao pisac sto kao slikar🙂
    Jedan od onih retkih pravih Cuburskih boeama koji je svakom svojom recenicom pogadjao pravo u metu …ovaj tvoj tekst to i pokazuje🙂

Ostavite odgovor

