Sirena bez peraja…

Plivam odlicno. Ronim na dah-duboko … a izronim obicno na neku od stena u plicaku…

U pricama koje pisem ovde na Blogu, inspirisana nekim stvarnim dogadjajima ili izmisljenim, ljubav moze da ima ili nema granice…

Tu zivot ne igra  bas preveliku ulogu… ovde sam samo ja gospodar mojih reci… i zato volim ovo parce virtuelnog papira.  Ostaju tragovi nekih proslih i nekih sadasnjih , velikih i malih, tajanstvenih i magicnih zavrzlama. Dok zongliram recima i izbacujem lopte visoko u vazduh obicno zazmurim i zamislim zelju tako da svaka izbacena loptica ipak pronadje put  do uvezbane zonglerske ruke…

Slicnosti sa junacima u mojim pricama ili junakinjom koju vec skoro svi poznajete a zove se Lana – postoji jednim delom… sve ostalo je moja masta. Lanu mogu da zastitim. Lana ne mora da zna sta je tuga. Da je sacuvam od sveta. Da joj nacrtam peraja i sjajne ljuspice. Obojim oci i ususakam izmedju bisera.

Jednom mi je Ivan rekao da pisem bolje u trecem licu. Ne uspeva mi uvek.  Volela bih da naucim da pisem kratke price.  Znam ko bih volela da budem kad porastim, ali vam necu otkriti🙂

Reci cu vam i ovo: necu vise da se svadjam sa ludacima. Kundera kaze u“ smesnim ljubavima“ : “ zamisli da sretnes ludaka koji tvrdi  da je riba i da smo svi ribe. Hoces li da se svadjas sa njim? Hoces li se pred njim svlaciti i pokazivati da nemas peraja? Hoces li mu kazati u oci sta mislis?

Ako bi mu zaista rekao sta o njemu mislis prihvatio bi tako ozbiljan razgovor sa ludakom i sam bi tako postao ludak.

Ako mene pitate ja bih izabrala Sirenu  i jednu stenu na Losinju….😀

*
tekst: Slavica Rankovic


11 thoughts on “Sirena bez peraja…

  1. A zamisli da sretneš ribu i čini ti se da se bori za vazduh; u stvari, možda pokušava da ti kaže da nije čovek, već riba😉 Kontra kratkih priča: da li možeš zamisliti Tolstoja dok je pisao svoje užasno dugačke romane, koji su mnogima do zla boga dosadni, ali…

    • A najmanje dva ta Tolstojeva smo morali da procitamo pod obavezno😆
      pa nekima su dosdni …😉
      hahhah riba je riba🙂 ili bolje da si izabrao ribu u muskom rodu:mrgreen:

  2. Saro, ti što god da napišeš, meni se dopada. Nije mi bitno da li je prvom ili trećem licu!
    A sa ludacima, pa spustiš se na njihov nivo i svima lepo!😉

Ostavite odgovor

