Kad iz jastuka isteras gusku…

Sta radis tu ispod mog jastuka?

Opet se krijes?

Pa dobro, dokle vise? Da sam znala da postoji alergija na perje nikada ne bih promenila jastuk!  To sto mislis nije istina.

Ne, nisam baksuz! To nikakao! Pomislila sam samo, da bi te  mozda pre kijanje odalo.

Znam da se kise kao iz rafala. Pa nije mala stvar, alergija na guske, patke i po koje pile. Mada, pilici su zasticena vrsta ali zato kokoske nisu? Njih ocerupaju za tili cas? I eto ih u mom jastuku.

I dobro hajde reci mi:“ sta radis tu?“

Hmm?

Cucis i cekas!

Ahaa!

O, znam da umes da promenis boju kose. Znam da se i boja ociju da promeniti. Sve sam naucila, mnogo sto-sta i videla.

Gledaj viri ti perce iz rukava! Istresi kaput pre nego sto sledeci put obuces pidzamu. Ili je to pero ispalo iz jastuka? Cijeg? Smejes se ironicnim osmehom!

Dobro, jos nocas imamo zastupljene pernate zivotinje u nasim jastucima. Od sutra su tu antialergijske kuglice. Za jedan sam sigurna. Nema sanse da me kokodakanje budi jutrom. Ni gusciji zov.

Istrescu perje sa osmehom. Neka leti u nebo. U jednom filmu lete „cigani u nebo“… koliko se secam…

U ovom  nasem danasnjem-novonastalom -ocerupane guske, patke i po koja kokoska.

Pozvacu i komsije na zur. Oni su u ovoj prici glavni glumci. Bez njih, mi i ne bi smo dospeli u nju. Ovako je uspeh zagarantovan. Sto komsija moze da te „oplete“ to ne moze ni najbolji pisac u zamisli!

Taman je opet pao peti sneg.

Odlicno preparirana trava u belo, tako da  ce perje ostati neprimeceno.  Samo se bojim, da kad sutra ujutru odjurim na kafu ne sretnem koju bez perja ili neku gusku sa pacijim na sebi. To su one znate, sto se tudjim perjem kite. Sneg je a bez perja su lako uocljive.

A kakve smo srece nece nas ni lokalna naslovnica izbeci. E, sada nismo mi neke poznate face,  da odmah razjasnim, ali jesu ovi sto zive oko nas. Kobajagi nevidljivi ali kad treba, zasijaju u pravom svetlu, tada ih ni vanzemaljski brod svetlima nadmasiti ne moze…

Videla sam „E.T-a“ jel’ to greh?  :)

*
tekst: Slavica Rankovic


20 thoughts on “Kad iz jastuka isteras gusku…

    • Zelenka draga moja znas da moramooo maloooo da ****:mrgreen:
      pa dobro bre kako nemas maste, 😀 ovo je mala igra sa jastucima 🙂
      sve radi, zbog provetravanja i zdravlja:mrgreen:
      kako se to kaze 🙄

Ostavite odgovor

