Taj decak u tebi

Volim utorak i cetvrtak…

Volim rec“ beskrajno“…

Volim i kad se pomalo pravis blesav…

Volim i kad imas spreman izgovor…

kad kazes da si previse zaposlen…

i ne stignes  da razumes… reci iz poruka

a pritom  se osmehujes, nevest pravis

jer volis igru i igras je najbolje od svih…

Vec u sledecem trenutku

kazes da postoje i momenti u kojima

pogazis pincipe… pokupis cigarete sa susednog stola

iako pusenje prezires…

volim da ozivim tog decaka u tebi,

uzivam da te gledam

dok se ti pravis da me nevidis

pa pogledom ispod trepavica

vracas bumerang zelja u moje oci

eto, zato….

ti  slutis da si moja slabost

ali ja to nikada necu priznati🙂


28 thoughts on “Taj decak u tebi

  1. nedeljom volim tu beskrajnu izvjesnost približavanja utorka prepunog tajanstvene neizvjesnosti
    sa tvojim osmjehom, kao tajnim znakom
    govor očima i ruku ispod stola koja tipka sms
    a srijedom volim slutnju o četvrtku koji se bliži
    u kojem ću sresti taj dječački pogled
    koji zna da znam

    eto, morala sam majke mi😉

  2. Slatko da slađe ne može biti.😉

    „uzivam da te gledam
    dok se ti pravis da me nevidis
    pa pogledom ispod trepavica
    vracas bumerang zelja u moje oci
    eto, zato….“

  3. Ti voliš igru, eto zato🙂 A ima li ičeg lepšeg od nemuštog jezika kojim dvoje nešto lepo jedno drugom nagoveštavaju😆

Ostavite odgovor

