P.S


Ringispil…

Kad god prodjem pored nekog koji se vrti, razdragana lica na njemu  nateraju me da pomislim kako bi lepo bilo jednom sesti u tu stolicu…

Ranije su ti susreti bili  povezani sa vasarom. Nisam ih volela ni kao mala. Izbegavam guzve. A na vasarima je obicno prava ludnica, bar na onom koji mi je ostao u secanju, s kraja septembra na obali jedne reke… Ringispil je izazivao u meni strah i mucninu… toliko puta sam zelela da sve to nestane i da mogu razraganog lica da uzivam u toj vrtesci…

I tako s vremena na vreme stigne me u trku  vasar, a sa njim i  slobodna stolica ringispila. I krene da me vrti i okrece. Vrte se i osecanja. Smenjuju radost i nelagodnost. Srce samo sto ne iskoci iz  grudi. Prelazi kilometre u svakom obrtaju i broji negde do 595, a onda se vrti u suprotnom smeru…

Drzim se cvrsto rukama za hladne lance na stolici. Ponekad kao da se tope pod snagom dobro istreniranih prstiju. I prepustam  jos jednom novom krugu… svidja mi se ovaj imaginarni ringispil. Jos uvek ga drzim pod kontrolom, ali preti da se raspadne da uz muziku osamdesetih iskoci iz obrtaja, da preskoci granice i da izleti  iz sina… a mozda ipak zavrti svoj najlepsi krug…

Ringispil…

Odacu vam tajnu. Postoji  jedan razlog zbog kojeg bi otisla jos jednom na onaj pravi vasar, a to je crvena jabuka prelivena secernom providnom glazurom.

Osetiti  samo kako glazura pucketa pod zubima i ukus crvene jabuke na usnama… ih…




26 thoughts on “P.S

  1. Ja sam se samo jedanput vozio na ringispilu, kad sam sisao rekao sam nikad vise🙂 jabuke se svi secamo i lizalice one sarene🙂

  2. preobraženje 19-ti avgust,porta crkve ,rigišpil,gužva i pogled sa prozora moje nekadašnje sobe
    crvena jabuka,svilene bombone i šecerna pena
    okreni još jedan krug druže stari

    • Draga moja
      znas da tu sliku i ja u oku nosim, i tvoje sobe i prelepe crkve
      ucinila si mi ovo jutro radosnim…
      ljubac za tvoju nozicu😆

  3. Povratni ping: Nakon dva meseca ponovo....... #pratipetak #followfriday ! | Džepna Venera blog

Ostavite odgovor

