Miris leta

Naravno da je moglo krace, ali ja volim jug, kamenu terasu i sunce…

nisam mogla da odolim….

Duda je na hiljadarku postavila 5 reci za kratku pricu, evo sta je nastalo:

FONTANA, BOSONOGI, KIŠA, BRESKVA, SUNCE

I prica:

„Negde na jugu na toploj kamenoj terasi plesali su bosonogi svoj prvi ples. Imala je haljinu boje breskve. Suncevi zraci nestajali su lagano iza slamnatog trema. Pogledala je prema nebu i prosaputala:“dolazi kisa…“
Uhvatio je za ruku i otrcali su do obliznje fontane drzeci u rukama novcice za srecu…“


II prica

Dolly je rekla:
prozor
taxi
zagrljaj
sapat
tanjir

evo i kratke price:

Asfalt je isparavao posle letnje kise. Uzurbano sam hodala kroz zavese od pare prema tvojoj zgradi i vec izdaleka videla svetlo na tvom prozoru.

Cekao si, kao i uvek.

Teska putna torba u rukama sprecavala me je da potrcim tebi u susret.

O, kako sam volela petak vece. Sve nase vikende. Nase setnje i igre zmurki. Uvek smo pronalazili jedno drugo. Bili smo „Prle i Tihi“ nasih ulica. Boze koliko si mi samo nedostajo.

Cula sam opet tvoj smeh kako odzvanja izmedju zgrada. I pre nego sto sam stigla do tvog ulaza, iznenadio me je jos jedan letnji pljusak….

Stajala sam pred tvojim vratima i drhtavim prstima pritisnula zvono.Mislila sam da cu se onesvestiti od nemira a onda si brzo otvorio i uz sapat rekao: „sreco moja, ne ostavljaj me nikada vise“. Zagrlio si me i poljubio moje obraze mokre od letnje kise…

Tog trenutka sam verovala da nikada necu pozvati taxi i da nikada necu razbiti u sitne delove nas tanjir iz koga smo pojeli prvu sampitu…

*
tekst: Slavica Rankovic




19 thoughts on “Miris leta

  1. To je pretežno individualna kategorija. Svaka priča, pričica ima svoje „zahteve“. Zapravo, kako autor oseća. Inače, ne može sve da se ispriča u dve-tri rečenice; nekad su dovoljne dve reči, ili možda nekolike, ali dešava se da je na pomolu pljusak rečenica. Lepi pozdravi.

    • Da, razumem te, moguce je bilo sigurno i krace, ali kako sam pisala tako su dolazile misli i nastala je ova druga prica, kako ti kazes „pljusak recenica“…
      hvala jos jednom 😀

  2. Sara, romantična, kao i uvek, sa predivnim pričama.

    Poenta je bila u tome da se od tih 5 zadatih reči, napiše, što je moguće kraći sastav, tj. pričica.

    Branko je napravio jednu greškicu, pa je umesto BOSONOG, trebalo da stoji BOSONOGI, što bi u velikoj meri promenilo celu koncepciju njegove rečenice!

    BRANKO MORA NA POPRAVNI! 😀 😀 😀

    • Schunjalice
      je’l da da mirisu na leto, na topao asfalt,bose noge, letnje kise i breskve …mmmmmm
      kako su nekad leta bila lepa ….
      … 😀

  3. Povratni ping: Mica "komentatorica" - #pratipetak #followfriday | Džepna Venera blog

Ostavite odgovor

