Love is in the air…

68 thoughts on “Love is in the air…

  1. Kuku mene majko😆
    Pre 20 dana mi je umro stric, jbg, i odem da izjavim saucesce strini i sestrama, zazvoni mi mobilni, pici kroz kucu maaaaa ko te jeeebe, ne znam gde mi je torba, gde mobilni, svi me gledaju a ja grdan ne znam kud` cu…kakav blam, evo i sad se smejem a tada nisam znala sta cu sa sobom😆

      • Evo, oman „stručnog“ odgovora🙄 Zelenka, najbolja si🙂 Obično su ti najvragolastiji i nabolji, a oVI, što ga ćutu i pravu se fini ( al’ to nismo Šunja, Sara i ja – mis’im, ne pravimo se, mis’im, finoća smo, š’o da nismo, mis’im, mis’im .. 😆 🙂 ), poludidu kad ne treba, hehe
        Jelda da je najbolja, Saroo, Šunjoo!!!
        E, a i mi smooo😀
        OdoK sad da se bacim na ZdravKETA

        • E, pitajte mene šta mislim. Hajde, molim vas, pitajte mene šta mislim.😀

          @Zeleniš: Znam da ti bio rođus skoro, ali to što si napunila celih 19, ostavljate i dalje Zelenom, da bi bila naj od gore treba ti mnogo više iskustva.:mrgreen:

          @Sarah: Nas četiri u gradu (sa i bez telefona) uopšte mi nije problem da zamislim za istim stolom, nego misliš li da postoji grad koji je spreman za nas?😀

          @Ivana: Sve sam te razumela i sve se slažem. Niko bolji od nas. Ma, četvorka je super!🙂
          Nego, šta misliš da ubacimo i Zdravka u ekipu?😀

Ostavite odgovor

