Moje olimpijsko zlato…

huge barrel von yyna

Stezu me okovi sa svih strana.

Karike koje nikako da popuste. A kad se i to dogodi olabave tek toliko da ne spadnu bas savim sa obruca, nego ga onako rasklimatalog pridrzavaju  da se ne raspadne.

Magla i velika vlaznost vazduha rasire drvene daske i one opet ocvrsnu a karike pritegnu ceo oklop.
Odjekuju udarci cekica po gvozdenim karikama. U usima tutnji od jeke i bola koji proizvoodi svaki novi udarac. Krug je zatvoren.

Svaki krug sam kacila oko ruke. Kao narukvicu, kao olimpijski znak. Nizala sam ih i sakupljala. Velika zbirka raznih krugova u raznim bojama. Vrte se i  pridrzavaju zglob moje ruke, cvrsto i bez pucanja. Probala sam da otkinem po koji. Da mozda onaj najslabiji popusti. Nisam bila u toj nameri istrajna. Smatrala sam da je to ipak izdaja. Da je to slabost  duha i  duse. Borila se  i dalje u svim disciplinama do cilja, ponekad i glavom kroz zid. Izdrzati. Ne posustati, ma koliko kostalo. No, ja nisam od celika- shvatila sam i to.

Ipak nisam odustajala. Mozda samo onda, kad je fizicka snaga popustala, jer je kondicija manjkala. Pripreme su trajale dugo. Mnogo istrcanih sati. Prepreka po kisi i ledu. Preskocenih puzeva bez kucice. Mokrih cipela, pocepanih carapa… ali nikad bez osmeha.

Sada sam spremna za maraton. Jos jedna disciplina u kojoj moram stici do cilja. Ne moram pobediti ovoga puta, ali bih jako zelela da predjem tu magicnu liniju.

Imam viziju. Imam pred sobom polje lala i predivna dva zuta narcisa. Znam da staza nece uvek voditi kroz livade i zelene proplanke, bice brda, bice planina, vrleti  i kamenjara. Bice gustera. Mozda i zmija. Sve zavisi od toga gde se maraton planira. Ali onog trenutka kad zrikavci preuzmu dirigentsku palicu i zasviraju staru poznatu melodiju, znacu da sam na pravom putu i znacu da do magicne linije nema jos puno kilometara….i ma kako oni dugi bili, nece zaustaviti ludo srce u nameri da stigne do njih…

Odbrojavanje je pocelo. Cekam na start.

*

tekst: Slvica Rankovic
**Foto preuzeto sa flick’r

31 thoughts on “Moje olimpijsko zlato…

  1. Povratni ping: Tweets that mention Moje olimpijsko zlato… « Sarahstory -- Topsy.com

  2. Život jeste dugačka staza, a medju onim olimpijskim mi smo najslabija karika; uostalom, već su odbrojali, a mi startovali, premda to ne znamo! Medjutim, kada saznanje za trku dopre do nas najljudskije je da potrčimo i verujemo u pobedu, no… kako reče onaj francuz: Važno je učestvovati, iako sumnjamo da će neko drugi, baš predodredjen za pobedu, pobediti! Ali, sasvim je ljudski potrčati i biti siguran u pobedu. Lepi pozdravi za lepi vikend!

    • Vazno je ucestvovati, ali ponekad je dobro pobediti samo sebe.#
      Izdrzati do kraja.
      Hvala Stevo bice ovde verovatno i padova, ali bez njih nema ni uspona.
      Puno pozdrava

  3. Mi ćemo biti verna publika. Navijamo za Saru, a možemo i da ti dobacimo neku flašicu vode za okrepljenje. Ja mogu da ti pokažem kako se lako skotrljati s brda. Pa da pobediš.

  4. Alo,drugar pa ja sam tu da te branim od buba,muva,osa,kucica,ptica graktalica ,ma ako treba i zmija i guštera.Samo napred za uzvrat hocu jednog Lalu a ti zadrži tog žutog Narcisa.

    • Znam crvenaKapice da si ti moja zastita od svih gmizavaca
      i letecih objekata- Insektoinvazija,a najvise od ulicnih pasa … 😆
      Lala ti je obecan, radicemo na tome.
      Narcis cu rado zadrzati.😆

    • Znas Ivana da si me totoalno rascmizdrela i obradovala . Skupljala sam te slicice, i imala nekoliko dnevnika u koje sam belezila sve vazne dogadjaje, nazalost sve to je izgorelo… te uspomene sada nosim samo u mislima…. Moj prvi blog na jednom drugom portalu zvao se bas Sarah Kay… to je bila prva ideja, bas zbog tih mojih dnevnika kojih nema vise, a kasnije je nastao ovaj Blog..
      Mora se trcati bez osvrtanja, jer ako to stalno radimo nikada necemo stici, tamo gde smo naumili, a tesko i da se pokrenemo… Ivana, pisemo se tamo😉

      • „Ima neka tajna veza“, pa to ti je! Ja sam ćerki dala ime baš po njoj, najlepšoj sličici svog života.😆
        Idem sad da se bunim sproću onu Zelenku😉😀

        • Neverovatno, bas je to slatko, to su bile i moje slicice zivota, iz jednog lepog bezbrinog (njegovog ) dela…😀
          hihi Zelenka je nas“ covek za vezu“ 😀

  5. kada čvrsto odlučiš bićeš spremna za maraton, za trčanje sa preprekama, u trku ćeš da gaziš gmizavce koji ti se budu motali oko nogu, u stvari nećeš obraćati pažnju na njih, zaobilazićeš ih.
    Ja znam da ti to možeš i čvrsto ti držim fige.
    Obruči će sami padati, oslobađaj ih se odmah. Život nema reprize.
    Potrči Saro.

    vidim šarenilo dijalekata i baš se obradovah i nasmješih
    evo i mog doprinosa… deder bona, haj odmah, potrčider😉

    • Dolly
      hvala ti na lepom dijalektu, znas da ga volim;-)
      nema vise odluka sve je odluceno, sada samo treba izdrzati… drago mi je da si ovde, nemas pojma koliko.
      Da, zivot nema reprizu, bas tako. hvala ti
      saljem pozdrav po ptici trkacici😀

  6. Vidim Saro, dobar si ti „pinter“. Jedan moj deda je to bio i uvek sam volela da odem u njegovu radionicu i gledam kako se radja bure!
    Tvoji krugovi su samo tvoji, i neka ih, neka te podsećaju na ono kroz šta si prošla, a pobedom na maratonu, oni će ti postati sve lakši i sa ponosom ćeš ih pokazivati!
    Srećno i ne boj se, dobro si pripremljena!🙂

  7. Povratni ping: Sa malim zakašnjenjem #pratipetak #followfriday | Džepna Venera blog

Ostavite odgovor

