Kad osmeh probije led…

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

 

33 thoughts on “Kad osmeh probije led…

  1. Nista od visibaba ovdje. Kod nas je snijeg i minusi su tako spekli snijeg da nema sanse da se probiju na povrsinu. Ali ja sam strpljiva !🙂
    Divne su !
    Toliko jednostavne ,a neodoljive !🙂

    • Afrodita nisam verovala da to one izviruju bila sam podaleko,
      # ispod krosnje drveta nije bilo vise tako snega, tako da su se smeskale na popodnevnom zubatom
      suncu😀
      Kod tebe nece skoro da otopli😀

  2. Prva si ovde najavila proleće😆 i baš mi prija što visibabe gledam trenutno i ovako😀😀😀

  3. …. i lepo medo „rekao“ da dolazi proleće🙂
    Zadnjih dana počeli smo sumnjati da i mede više nisu kao što su bile🙂 ali nakon tvoje divne slike, ko sme više sumnjati🙂

    • Verkic
      hvala puno, mogla je slika biti i malo lepsa, no slikano je telefonom,
      i nisam bas imala puno sanse za ekperimentisanje😆
      ali prolece samo sto nije …😀
      samo jos malo i eto nama sunca😀

  4. U jednom trenutku i kod nas se pojavili vesnici proleca, pa pobegoše bez traga,lol…
    Po svemu sudeci, cekamo sledeci talas , do tada, gledamo tvoje slikice i uzivamo!!!

    • Dekic ti si kao i uvek duhovit😀
      razumemo se mi vrlo dobro…
      ako nisu bili pravi vesnici nek idu u … :mrgreen:
      ovi mali beli, slaatki su, iskreni i topli😀

      saljem prolece u Bor😀

  5. Super!!! Obožavam visibabe. Nisam ih videla (osim na pijaci) već godinama. Hvala ti. Kad sam bila mala mama me vodila u šumu u ovo vreme da ih beremo. Bilo je par mesta gde nije mogla da se vidi zemlja koliko ih je bilo. Samo se sve belelo. Divno, obožavam proleće.
    BTW – očekujem i slike jagorčevine kad joj bude vreme.🙂

    • da, isli smo i mi u sumu po ljubicice 😀
      pocetkom marta, ali kako trenutno pada sneg ko zna kada ce one procvetati ove godine .D

    • Jao Ivana izvini molim te, ma napisala sam komentar ali gde li je samo nestao… znas sta , ustvari ti si prolece donela na moju stranicu…😉
      ali znam da se neces ti na mene Ljutiti … jel’ da…
      veliki cmokic saljem vetrom evo zacas ce da sleti na tvoj obraz🙂

Ostavite odgovor

