Ako se prepoznas…

Govorili su: „pazi sta zelis, moze se ostvariti!“

Nisam ovo cula jednom, vec vise puta. Zelje sam naravno imala. Mada, obicno bi sve njih  spojila samo u jednu -zelju. Cvrstom masnom od svile uvezala  i drzala u dzepu od kaputa na dohvat ruke. Proputovala je sa mnom pola Evrope. Kasnije je promenila mesto stanovanja.

Rekli su jos: „ne govori na glas!“

Nece se ostvariti. Zato sam cutala. Nosila sam je u medaljonu oko vrata.Cuvala kao najvecu tajnu. Nisam je uvijala u sareni papir. Nisam je ni zakopavala kao u pricama.

Zajedno smo  koracale, smejale se. Plesale znane i neznane korake. Ponekad plakale. Nekad nam je falilo razumevanje. Nekada tisina.

Naviknute jedna na drugu prestale smo da brojimo sate, dane, mesece, godine. Sve to, ostalo je  zapisano na papiru. Nase vreme je bilo bez ogranicenja  i bez teskobe sto prolazi…

Uspele smo da odrzimo korak dok bi nasi prsti isprepletani i sakriveni od pogleda uzivali u toploti dodira.

Ucila me je da volim sebe. Da vidim lepotu u ogledalu kada ujutru ustanem rascupana i neispavana.

Uzivam da je slusam. Ima divan glas. Ima dusu, a mislila sam da je u ovom danasnjem svetu tesko pronaci takvu zelju.

Ne znam kako je uspela da me cuje. Bila sam tiha. Povremeno bi skoro necujno prosaputala  po koju molitvu.

Jedno je sigurno, ima iskusne usi koje cuju na daljinu. Poseduje snagu koja je uspele da izvuce sve one moje reci, koje su bile zaglavljene izmedju grla i usana. Podigla  je moje  umorne, dugacke trepavice, prosirila vidike i vratila  na put pravih vrednosti.

Moj strah/nas strah je pretvorila u NADU.

*
tekst: Slavica Rankovic

32 thoughts on “Ako se prepoznas…

    • Breskvice
      divna drugarice😀 medaljon je lepo mesto za tako vrednu i vaznu zelju i u njemu se moze sakriti cak i malo mirisa😀

  1. nisi je trebala zalivati strahom
    išla je korak naprijed, dva nazad
    uzmi magičnu krpu, prebriši je, nek zablista
    oslobodi je
    pusti je iz tegle

    dalje se zviždi🙂

    • Dolly
      bila je to borba
      male igre sa velikim strahom…
      kao sto kazes ta dva koraka u nazad
      su bila uvek ta dva sto fale unapred…
      i onda je prestala da koraca i ja je stigoh😉

    • Ivana
      hvala ti…😀
      Mislila sam da nikada necu odustati, ali jesam…😀
      Onda je postalo tiho, pomalo nestvarno… ali osmeh se vratio iznenada i bez velike pompe…😀
      Zelim ti da se vratis na bar jedan put, ti znas koji je najlepsi😉

  2. Tvoja želja je tvoj život,TVOJA DUŠA ce ti ostvariti želju a ti uživaj u životu
    sad ce opet svi biti ljubomorni na naše šifre

    • Jes’si videla Zelenka nas vec kritikuje i pita se sta mutimo😉
      Moracu da je uposlim da izracuna neke zvezde i da joj poslajem cokoladu
      i bice kao maca, nasa draga Zelena😀, znam da je i tvoja !!
      Moja DUSA- da, nada postoji😀

  3. Znas onu Sarah?
    Kad je ucenik spreman,pojavi se i ucitelj!
    Tako je i sa zeljama.🙂
    Sve ima svoj tok i smisao!
    Sretno i neka se sve slozi u tvom zivotu kako je najbolje za tebe!🙂

    • Nisam znala Afroditta, ali hvala sto si mi ispricala,
      i jeste bas tako nekako😉
      hoce, jednom ce morati da se slozi kako treba😀

  4. Od juce imam jednu zelju i nadam se da ce postati nada.
    Ti uzivaj u svojoj, dok zelimo, zivimo smo, a kad se pojavi zrnce nade to je uspeh.
    A ti ova crvenkapica sifrujte i mutite opet😈

    • Vidis kako crvenkapica to zasifruje, malkice mutimo, ali nije opasno,
      cuces ::: :))))
      O zeljama u detalje znas na koju postu😉
      ljubac 😀

    • Veco jako si me obradovala🙂
      Jako pisala sam skoro kod breskvice da mi nedostajes, kao i njoj😀
      Hvala na lepim recima i nadam se tvojoj ponovnoj poseti kaoi da si dobro i veselo😀
      lep pozdrav

Ostavite odgovor

