Zmurke u gradu Mozarta

Grad kao stvoren za igranje zmurki. Mozes se sakriti za tili cas ali ne i izgubiti. Opasan rekom Salzach i smesten izmedju Alpa sa nekoliko mostova koji spajaju stari grad sa novim delom izgleda carobno i dok se prelazi most sa koga se vidi Zamak(Hohensalzburg) , prepoznatljivi znak grada moze vam se uciniti da ste upravo zakoracili u jednu od bajki. Ujedno najstariji i jedan od vecih zamkova u Evropi. Godisnje ga poseti oko 1.000 000 ljudi.

Uski sokaci sa mnostvom radnji raznovrsnog sadrazaja. Velikim brojem turista koji se provlace uzanim ulicama i skljocaju vredno fotoaparatima.

Duvao je vetar nalik kosavi ali nisam osetila hladnocu.

30 thoughts on “Zmurke u gradu Mozarta

    • Sus
      znas li koliko mi je drago sto te vidim ovde😀
      Pisacu, ovo je samo kratak uvod… jedan mali ponovni pocetak😀
      Vrtela sam se kao cigra u krug, ali krenulo je😉
      saljem tople pozdrave🙂

  1. I kod tebe cokoladno u medjuvremenu ? Mmmm, kada bih morala da biram izmedju Mozart kugla i Milke sa karamelom, ipak bih ovo drugo🙂 Salzburg je divan grad, stvarno, prosto bi trebalo otici tamo makar jednom u zivotu. Kiss

    • A u medjuvremenu … kaze pesma😀
      Draga moja. malo plavo, malo sivo.. a onda dodje sunce iznenada i bez najave i tresnu me ko grom iz vedra neba😆 😆
      a ti nestade bez traga… zimus je bilo jako ruzno vreme u svakom pogledu..
      sad se borim samo sa „bandscheibenvorfall“ 😀

  2. Stvarno Saro, kao što neko reče ( ko već reče ), zaista bi mogla da napišeš još puno toga u ovom smislu🙂 Zadnje dve fotografije su mi najlepše! Kakva su to mesta i ulice u gradu, kako se zovu, gde se tačno nalaze (puno bih da znam ; ) Baš kao što si rekla, prava bajka!
    Šteta je što nisu veće i ja hoću jooooooš😀

    • Ivana
      Mogu ja da napisem puno toga u svakom smislu 😆😀 😆
      samo ne smem da preteream😉 nije zdravo za moju kicmu😉
      sala, sala… napisacu malo opsirnije, ovo je uvod u „new life“… 😀

  3. Povratni ping: Zelenino selo i Sarin Mocart « Yerler

  4. Ja se tamo ne bih igrao žmurki. Biobi težak greh žmureti u takvoj lepoti. Širom otvorenih očiju upijao bih tu lepotu, akumulirao pozitivnu energiju za povratak u tmurnu Srbiju…

  5. Jednostavno veličanstveno! Moja prva misao doka sam gledala slike je bila kako uživam u zamku Hohensalzburg i jedem Mocart kugle. 🙂
    Još jedno predivno mesto na ovoj kugli koje moram da posetim. Odavno planiram da idem u Salcburg. Moram da iskoristim priliku i da te pitam koji je najbolji period za posetu: kasno proleće ili leto ili neko drugo vreme?

    • IM
      Grad nije veliki ili bar ono sto se treba videti je sve na dohvat ruke…
      Maj, Juni, Juli su lepi meseci, avgust zna biti kisovit i hladan, Septembar opet prelep… eto to je otprilike vreme za posetu, a ako zelis da skijas i volis zimu ona je takodje u nejmu carobna😀
      Ja bas nisam ljubitelj hladnih nogu i mraza🙂
      Mocart je izabrao prelepo mesto za rodjenje😀 (tj. njegovi roditelji)
      Ove slike su samo jedan mali delic😉

  6. kako uvijek potrošim sav godišnji odmor a ne stignem da vidim sve što želim😦

    rastu mi zazubice bona

    • Dolly
      za Slzburg treba 2-3 dana da se poseti sve sto je vazno i uziva jednostavno u atmosferi, van sezone sada krajem marta i pocetkom aprila, su i cene malo pristupacnije, ali vec od uskrsa je prava katastofa😉
      Odmor jr uvek prekratak😀

    • Dolly
      za Salzburg treba 2-3 dana da se poseti sve sto je vazno i uziva jednostavno u atmosferi, van sezone sada krajem marta i pocetkom aprila, su i cene malo pristupacnije, ali vec od uskrsa je prava katastofa😉
      Odmor jr uvek prekratak😀

Ostavite odgovor

