Na koloseku…

Voz skoro svaki put besumno prodje kroz centar  mog grad.

Jutros me je probudio svojom neuobicajenom tutnjavom. Zaskripale su kocnice, vazduhom je parao taj neugodni zvuk sina i vagona. Sirena je izazvala jezu na mojoj kozi.

Gledala sam kroz prozor i nisam videla nista, osim magle. Samo je prepoznatljiva jutarnja galama ljudi dopirala do mene. Kroz maglu su promicali ljudi zureci na posao.

Zatvrorila sam prozor i laganim koracima, hladnih stopala vratila  se u krevet i uvukla ispod jos toplog pokrivaca.

Nisam zelela da ukljucim radio.

Kroz trepavice zureci u tavanicu, videla sam samo tebe sa koferom u ruci, kako se probijas kroz maglu i zurnim koracima dolazis.

Voz nije iskocio iz sina i ovog jutra niko nije pokusao da ugasi svetlo.

Zazvonio je budilnik i krenula je ova pesma.

*
tekst: Slavica Rankovic

24 thoughts on “Na koloseku…

    • E, pa znas sta, sada si me bas sokirao… ovo iza je posta, ova zuta zgrada i tu cesto prelazim prugu iz grada na obalu jezera… neverovatno kakav si ti vrag:mrgreen: 😆

  1. Breskvice
    si’videla ovog djavola od Ib kakvu je sliku postavio😀
    slagirao me sto bi bake rekle😆
    Voz je prelep i bas onako coool 😀
    a i slika nije losa, mislim ova iz teksta😀

  2. tračnice se ukrštaju, a srce ne iskače iz grudi kao ni vozovi iz šina.
    Niko ne pali svjetlo, ali oči svijetle u mraku🙂

    • Ne ne Lugar nisam razumela pogresno, to sam nekako i htela da docaram, sanjivost, pospanost i pomalo umor… HVALA Lugar sto si to prepoznao…🙂

Ostavite odgovor

