U pokusaju…

Ma, ko kaze da austrijanci nemaju smisao za humor? Povlacim do sada sve izgovorene reci na tu temu. Prva vest jutros na radiju “ sinoc smo POKUSALI da igramo fudbal“, po ko zna koji put su izgubili utakmicu. Sinoc opet protiv turske. Ali oni da „pocrkaju“ od smeha ili mozda od tuge ….

Elem, ne prete nikome, nema linca, nema kazni…shvatili su da pojma nemaju i sta sada? Ne ide pa ne ide!

U turskoj nije bilo grudvanja, ali ljudski je izgubiti i priznati da si rodjen sa dve leve noge ili bolje sa dve noge koje odlicno voze dve daske …

Tako da „dobro jutro“ divni ljudi! Zivot ide dalje sa snegom ili bez njega. A lopta je samo jedna igracka koju mozda treba da uvedu kao obavezan predmet jos u jaslicama… pa eto mozda nam onda krene… uz brdo!

*
tekst: Slavica Rankovic

Rolling in the deep

28 thoughts on “U pokusaju…

  1. He, he, jadni austrijanci😉 kada bi samo znali koliko je lako igrati u stranim klubovima, a istovremeno biti loš u svojoj reprezentaciji! Žao mi je Sarah, žurim se na zakazanu tučnjavu posle tekme! Javiću koliko ima modrica, slomljenih nosina, ruku, napuklih rebara; javiću ako preživim😀

  2. Nisi svesna kako mi je lepo do kad ne pratim fudbal…😛

    A ovi su super, sto kazes, znaju da ne znaju i mirni. Nisu ko mi. Mi smo nebeski i mi sve najbolje radimo. Najbolje dizemo prasinu a posle ne znamo kad je dosta kad pocnemo sa padanjem…😛

    • Dekic
      nisam odolela sinoc, morala sam da zvirnem, al’ kad vido’ onaj „masakr“ u snegu, odmah sam prebacila😦
      Austrijanci su dans zbijali sale na svoj racun i od srca se smejali 😆
      nema busanja😉

  3. Ne pratim fudbal. Al’ lepo je pročitat nešto ovako. Pametni ljudi ti Austrijanci. Šta bi i imali od toga da su pobedili Turke (u fudbalu)🙂.

    • Lugar
      nasmejala sam se, bas od srca, sta bi bilo da su ih slucajno pobedili😀
      Ali nije da se jadni ne trude, evo i u rukometu,“ polomise se“, ali nece pa nece :mrgreen:

  4. Nisam ni ja tu toku, ali živeli Austrijanci!🙂
    I blago njima jer imaju tebe da ih spominješ! Pa, u bilo kom kontekstu, važno je da su spominjani!🙂

    • E, Dudo mnogo godina se druzimo i zivimo zajedno, ima divnih ljudi kao i svuda a ima i onih manje divnih…
      ali eto ponekad volim malo vise njihov humor i to sto znaju na neki poseban nacin da se nasale na svoj racun, i sto su oni pravi, bas iskreni i razumni… ima ih… mozda ih ja samo do sada nisam primecivala, ovako svesno 😉 😀

Ostavite odgovor

