Achtung, Achtung…

…rece mi drugarica Ivana u svom komentaru….

Ne mogu vam jos otkriti razlog mog uzbudjenja, ali cu vam samo reci da se osecam kao siparica od osamnaest leta😉 haha, letim sa jednim krilom a cini mi se da bih mogla i bez njih … Popravili smo motore i izgleda da krila nisu ni potrebna, jer zamaha ima dovoljno… a tek promaje koja donosi svez vazduh i nove vetraste talase😀 tako da, ona nas nosi levo- desno, a kad zatreba vine nas i u visine… znas da mi verujemo, kao u onoj tvojoj pesmi…

Ivana ako do sada nismo osvanule u novinskim natpisima, mislim da ce uskoro to biti slucaj… toliko energije na jednom mestu nece izdrzati ni napukle Gazeline trake, pa eto nas na naslovnici …

Posto je sve ovo jos uvek jedna „velika“tajna i niko ne zna o cemu se radi, osim nas nekoliko, hihi tj. one dve moramo jos da informisemo, ako mislimo da nas ne skrate za glavu🙂

Izvinjavam se na ovom javnom pismu, ali neka neverovatna radost me je naterala da napisem ovo i na Blogu; kobajagi on nije jedna vrsta dnevnika, a-ha, ako bi se zavaravali… a to ne zelimo jel’da?

Suncano jutro, dobre vibracije, lepe reci, divni sms-ovi za dobro jutro, odlicni tekstovi- pa kako da covek ne bude ovako „ludo“motivisan. Znam da ce i Dekic biti nasmejan kada procita ovaj pozitivan tekst…😀 Jer on je veliki promoter za „sve nesto lepo“ !

Htedoh da napisem da ocekujem da ce vece takodje biti veselo, ali necu! Da li znate zasto? E, pa zato sto ja vise nista ne ocekujem od drugih, vec sam dizgine za radost i srecu uzela u svoje ruke i samo sam ja kocijas svoje srece! Sta kazete?

U ovoj prici fale jos dve divne osobe, ja verujem kao i Ivana da ce se one prepoznati😉

30 thoughts on “Achtung, Achtung…

  1. Evo, pune dve minute lupam glavu šta bi moglo biti razlogom ushićenja i… ja bih na vašem mestu seo na „skutere“ i krenuo prema Belgrejdu, da isprobam da li „Gazela“ još funkcioniše; usput bi mogle skoknuti na Kajmanska ostrva, jer je odmor svakom potreba nasušna🙂 Lepi pozdravi!

    • Dragi Stevo,
      moze ostrva😉
      mislim da ti je ideja sa skuterom odlicna, jedino tako cemo presisati Gazelu bez problema i bojazni da je nasom tezinom jos vise ne ulegnemo:mrgreen:
      Vidis morao si cak 2 minute da mozgas😉 mnogo tezak tekst:mrgreen:

  2. Prepoznala jasta, ali sta ste smislile majku vam bozju!😀
    Gazelu ne spominji uzas je!
    I poceo retrogradni merkur zato si ti kao curica, neka si…moreeeeee sta muljate da mi je znati?🙄

    • Zeleniš, osećam i da sam divna i da falim, mora da su miŠljele-lelele na mene.. nego, ne znam samo ko im je ova druga ista takOva?!?!🙄😆
      evo, ima da poZeeeeleeenim od razmišljaja….:mrgreen:

      ma, sva sam se načuljila da čujem tu tajnu…zato nek nastupi šaputanje…🙂

      • Shunljalice
        kako ti i gravatar kaze tiho i sa saputanjem😉
        ima sad zelence da se razvice, samo tako… blize i dalje informacije javljam ni sama jos nista ne znam:mrgreen:

  3. Upravo tako, uzeti stvari u svoje ruke i polako krenuti onako kako mi to zelimo.
    Ja zamolo da ispustim sve iz ruku i napravim lom, medjutim, sve je ok…Sto i tebi zelim od srca.

    Ljubav, muzika i sve nesto lepo…
    Ima velike istine u ovoj mojoj krilatici, treba samo zazmuriti i za trenutak zadrzati dah…

    • Dekic
      uvek imas moju podrsku – moralnu makar, jer drugacije odavde je tesko, ali ti i Sanaj znate tu sam i za sve drugo … 😀
      i naravno da u toj krilatici „sve nesto lepo “ je bas to sto nam i treba…
      borba protiv namrgodjenosti, bezobrazluka, izdaja itd…. osmeh i samo osmeh…
      ja ne znam koliko sam vec stranica o osmehu napisala😀

  4. Divno Saro! Zaista je uživancija pročitati ovakav postić! Uživaj, veseli se, a nadam se da ćemo uskoro svi saznati o čemu se radi! Cmokić!😉

  5. nadam ste da ste se lijepo družile
    drugi puta nazdravite i za mene
    može i neka pjesma da se poruči
    ono baška za mene😉

    • nazalost Dolly nismo uspele, imala sam problem sa ledjima i iznenadnu terapiju, tako da sam bila u skripcu sa vremenom i jako mi je zao sto nisam stigla, ali sledeci put mozda i sa tobom, samo moram uzeti malo vise dana…
      naravno sa pesmom samo za nase duse😆

Ostavite odgovor

