Wage es …

… i iskoci iz senke, koja ti toliko puta stoji na putu, kao sujeta, kao anksioznost, kao pogodnost…

Usudi se!

Necu citirati poznate pisce a ni pesnike…

Pitacu vas samo „da li je stvarno toliko tesko voleti iskreno?“

Ili sam ja nepopravljiva romanticarka ili vise nema takvih ljudi, ne znam… odustajala sam puno puta. Jesam! Kao i sto sam se uvek iznova nadala…

Znam gde gresim, a to je u nacinu na koji volim, pa onda ocekujem da valjda i mene tako vole … mozda su me inspirisali pogresni ljudi, prijatelji, prijateljice, mozda me je sunce malo vise tresnulo u ova poslednja dva dana… sve je moguce i nije… volim jos uvek galebove, slobodno nebo, jednu divnu osobu, nekoliko prijtelja… i neke nevazne sitnice…

Nebo nije promenilo boju, moje lice je povremeno izgubi, pozeleni na trenutak od daljine, od osecaja koji mi opet neda mira i koji me ne vara, po ko zna koji put, opet… i rece mi sinoc dobra prijateljica“ ne dozvoli da ti zarobe srce, nikada vise…ono je samo tvoje… zapamti nikada vise…“

U poruci je stajalo : … mir bleibt leider nichs anders übrig als dich einmal zu entführen…“

Wage es!

Usudi se! Pa ako ti podje za rukom, mozda ces saznati da se dve reci ne pisu samo, vec mogu i da se osete i da ozive… V.t

* I nadam se da ce google imati odlican prevod za ovaj tekst, za sve one koji tek uce srpski jezik…

*
tekst: Slavica Rankovic

Obozavam Xaviera …. jedino u njegovom glasu zvuci nemacki jezik kao pesma…

42 thoughts on “Wage es …

  1. uh, u pravu si, ljudi ne znaju vise da vole iskreno… ma ne znaju da vole…druge! u samoljublju smo prvaci sveta cini mi se… a ja zivim u bajci, nazalost sama,a princa nigde! Ma ni zapca nekog… pu!

    • Suzana
      ni zabe nisu vise sto su bili o princevima da i ne govorimo:mrgreen:
      a tek kad ukapiramo da zivimo u zabludama, tek onda nam porastu siske😆
      so, ne odustaj, bar se nadaj, ako mozes😉

  2. Zelena
    u nekoliko reci iz pesme…

    „…umorna sam da se meni sudi…
    moju ljubav uzeli i potrosili krivi ljudi…
    i sta je zivot samo djir
    malo ti malo svitla posudi…
    …dani dodju, dani prodju…
    sve u ladni vitar ode…“

    itd.itd 😆 😆

    • Ivane
      nije, ali je ok. miroljubiv, fin, pametan i veliki borac za pravdu… ovaj ovde kod mene na blogu 😉
      i sto dobro peva na nemackom, jer poreklom nije nemac… 😉

  3. Sarah, i sama kažeš da znaš šta je problem. Problem je što ti ne umeš da voliš na manje, a danas je više nego teško dobiti onoliko koliko možeš da daš, međutim ono što nas i dalje održava u životu je da iako je teško, nije nemoguće. Do tada živele singl lejdis.🙂
    I ljubim vas sve zajedno u obraščiće da pukne.🙂

    • Branko
      … da ko radi taj i gresi… cak i dok sedimo i pletemo da nam vreme bude popunjeno dogodi se da izgubimo po neku petlju, pa onda krpimo i dodajemo, ali carape ili vec sta drugo izgubi malo na formi, ako izgubljenu petlju sa zakasnjenjem primetimo i ne pokrpimo na vreme…😉
      Ja sam za varijantu da Zivot -zivim sa svim negativnim i pozitivnim stvarima, mnogo lepse je nego samo gledati ga sa strane 😉
      *

  4. „Alles besiegt die Liebe“ ( von Vergil )
    Also, ich glaube an dich🙂🙂🙂

    Hehe, malo da mu ga dam po dojčetu😆

  5. I’cepah se od ove Zelene, sad ne znam šta sam na početku htela da kažem! 😛
    Totalno sam izlapela, ako ne uradim odma’, gotovo je. C, c, c, sekiram se za mene, mlogo! :mrgreen:

  6. „volim Te zato što Te volim,i nikakvu obavezu nemaš Ti da voliš mene zbog toga“tako kažu…izvinite što se mešam neuk po pitanju Ljubavi

    • bakasenovic
      meni ne bi smetalo da predjemo na „ti“, ako vama ne smeta, to je nekako na ovim blogerskim stranama uobicajeno, mada je mene licno kostalo puno narprezanja, no, sada sam se navikla i nije strasno😀
      ovo sto kazu, me je odusevilo!
      i slobodno kad god pozelite „umesajte“se medju nas , uvek ste dobrodosli😀

    • Da, breskvice bas tako ,nista polovicno, ili celim bice i sa svim okolo ili nikako!
      Na to ne bi trebao niko da pristane, a ovo na neamckom znaci „usudi se“…
      ona poruka, nije toliko bitna😆
      da, da treba nekada doneti odluku i stati iza nje!
      e, a to neki ne umeju, ber ne ovi o kojima ja pisem, a takodje vole da mute, da osiguraju sebi ledja, i tako da cupkaju sa jedne noge na drugu, ali nikako da sa obe noge stanu na zemlju, cvrsto i odlucno…#
      Evo breskvice napisah opet post😉

    • Pescana
      ne umem da volim polovicno i to je moj problem🙂
      ustvari problem nije „voljenje“ , vec moguce osobe koje odaberem da volim… 🙂
      e to je kombinacija x+y, sta ce na kraju ispasti nikad se ne zna… ali lepo je imati osecaj da si voljen i da volis…🙂

  7. *Jedino takvu ljubav priznajem: ISKRENU I BEZUSLOVNU! Nema tu straha, pa dok traje!
    A kada te odbace, oni koji nisu voleli tako, naravno da boli, jako, jako, ali, prodje!
    Srećno!🙂

    • Dudo
      nije jednostvano ali mislim da je izvodljivo i verujem da jos ima iskrenih ljudi…
      Jer da u to ne verujem kao i mnogi od nas, bilo bi to bas tuzno i neveselo…
      znas da se sa godinama menjaju kriteriji i tako jos po nesto ….😉

Ostavite odgovor

