Moje dojke su OK ! A tvoje?

Ti znas da moras!

Vidjale smo se godinama. U gradu. U prolazu. Na mnogim dogadjanjima. Uvek nasmejana, uvek prelepa. Ponekad mi je delovala nestvarno i usplahireno. Kao vila. Ponekad kao pepeljuga koja je upravo krocila na ovaj svet. Visoka, vitka. Crne kose, svetle puti i predivnih zelenih ociju.

Nisam o njoj znala nista. Ni kako se zove, ni gde zivi. Jednog dana ugledala sam je u skolskom dvoristu. Drzala je za rucicu slatku malu devojcicu, uplasenu i stidljivu. Posla je u prvi razred i tesko se odvajala od mame.

Pozdravile smo se kao i uvek sa jednim „dobro jutro, kako ste?“ bila je  uvek ta standardna komunikacija… Ona je nosila u sebi isti osecaj kao ja… Izgledala je andjeoski lepo sa bisernim osmehom na licu. Uvek mi je bila draga i nekako  neopisivo blizu, a nikad se pre upoznale nismo.

Onda su nasi susreti postali ucestaliji.  Sretale smo se na teniskom terenu. Pocele smo da razgovaramo, razmenjujemo nasa iskustva, pricamo onako kako samo to zene umeju. Radovale smo se svakom novom susretu. Bez obaveza, bez poznavanja nasih familija, istorija, krvnih grupa, bez da li smo u plavoj ili obicnoj crvenoj, nista od toga nismo znale i nismo zelele ni da znamo…

Prosle nedelje sam je videla nakon kraceg odmora. Na prvi pogled nista nisam primetila.

Upitala sam kao i obicno“ kako si“, odgovorila je „ne bas najbolje“… onda je podigla glavu prema meni i tek tada sam videla da je bleda i tuzna. Rekla je“ imam rak dojke“, zajedno smo se spustile na klupu iza nasih ledja. Nismo mogle da prestanemo da pricamo. Deca su se bezbrizno igrala, a nas dve smo se cvrsto drzale pogledima.

Trideset i sest su joj godina.

Danas smo se srele ponovo. Pokazala mi je rezultate. Plakale smo na sred ulice. Ona me sada treba, ja sam tu. Nisam joj to morala ni reci, znam da zna. Ove nedelje pocinje njena bitka. Bicu njena sena, njen cuvar kolikogod to budem mogla.

Nas dve verujemo u Andjele…


Apel svim zenama!

Idite na redovne kontrole.To mozete uraditi kod ginekologa jednom godisnje ili vrsite same pregled vasih grudi!
Ja odlazim jednom godisnje na redovne kontrole! Moje dojke su OK ! Moja naredna kontrola je za mesec dana.!

Ako se rak na vreme otkrije postoji velika sansa za uspesnim lecenjem. Rak dojke ne poznaje starosne granice!!!!

Ovu pricu napisala sam u maju! Sada se prikljucujem oktobarskoj akciji „MOJE DOJKE SU OK! „
Oktobar je mesec, borbe protiv raka dojke. Mahlat nas je podsetila na to  i u članku na Tetki.
Zato je ova akcija pokrenuta od strane blogerki i tviterašica.

Moja prijateljica se nakon 5 meseci borbe oseca odlicno!  ZATO sto je na vreme  sama pegledom svojih dojki napipala malu kvrzicu i odmah otisla lekaru! Bio je pocetni stadijum i tadu su rekli da je prognoza dobra! Trenutno nema kancerogenih tragova i cekamo saopstenje da je pobedila!!!

30 thoughts on “Moje dojke su OK ! A tvoje?

  1. Anđeli su čudna bića. Možda ih neki put ne razumemo. Možda je ona anđeo koji je završio sa misijom ovde na zemlji. Možda je sve to deo anđeoskog plana. Hiljadu možda koji nas neće sprečiti nas da je zagrlimo svojim mislima i probamo da je obaspemo našim osmesima. Možda uspemo da objasnimo anđelima da njena misija još traje i da želiomo da ona ostane sa nama. Možda…

    • Branko
      grlim je mislima, osmesima, nadom i drzim je cvrsto rukama, da mi ne odleti… Andele mozda moramo svi zajedno zamoliti i objasniti im da ona jos nije na kraju, mada ima andjeosko lice i dobrotu sumske vile… i cetiri mala stopala sto je u stopu prate… neka njene misija jos traje, ovde sa nama…zamolicu i nocas Andjele cuvare da je pomiluju dok bude uranjala u san…

  2. ufff bre saro, bas mi je krivo sto tako nesto cujem…stvarno najiskrenije se nadam da ce sve da bude ok. Sledeci put kad budem isao u crkvu, a idem bar 3,4 puta mesecno cu se pomoliti za tu devojku samo da mi kazes molim te njeno ime(zbog molitve)?

  3. Uhhhhhh😦 . Mozda je od onih odabranih, koji preguraju takvu oluju a da ih talas ne pocisti sa palube. A andjeli, andjeli nekad ispune nase zelje, a uvek jedva cekaju da pomognu, da ih za pomoc zamolimo. Molicu ih da je cuvaju i da vam se sto pre vrate osmesi i bezbrizna sedenaj na klupama.

    • Plava Baklava
      Nadamo se da ce pomoci, verujemo i hrabrimo se razgovorima i trenucima koji su ispunjeni nekim drugim pricama, decicom i njihovim nevinim i neznim osmesima… hodamo i cuvamo se…

  4. Uh, totalno me zatekao kraj priče, nekako nikad ne pomislim na tako nešto. 😦
    I uvek kad se pomene ta strašna bolest, svima proleti – gotovo je, samo je pitanje trenutka. Ne želim u to da verujem i nadam se, svim srcem, da će ovo biti drugačija i srećna priča.

    • Sanja
      osim verovanja ne preostaje nam nista vise, lekari rade svoje, ona se pridrzava terapije i verujemo obe da ce uspeti, drugacije ne zelim i ne mogu …

  5. Obe da vas zagrlim. Mnogo je bolesti svuda, zato sto se svi odricemo suvise snova, zelja, sebe i na kraju dusa u bolest bezi. Drzim palceve da su na listi odabranih da jos dugo hode po ovom nasem svetu.

    • PlavaBaklava
      Toliko istine u svakoj reci i toliko tuge oko mene, bezimo od trenutaka, dana, godina, ali na kraju se zavrsi beg neprobojnim zidom ispred nas, iz duse ne mozemo pobeci, neminovan je sudar sa njom! mojoj andrei i svim zenama drzim palceve i saljem andjele cuvare…

    • Hvala stevo, zato i pisem i pridruzujem se ovoj akciji, pogoto ja koja sam i poslovno vezana sa ovakvim apelima!
      Moramo samo vise o ovome pisati i siriti… !!!

  6. Ti si divna osoba i pored tebe će joj sigurno biti mnogo lakše. Imala sam iskustvo, možeš videti kod mene na blogu, u familiji. Nije se dobro završilo.
    Mislimo svi na vas dve i šaljemo tvojoj prijateljici pozitivnu energiju! Srećno!🙂

Ostavite odgovor

