Preletac…

Poznajem jednog takvog. Nikad u grupi, uvek leti sam. Valjda se tako oseca najsigurnije. Verovatno se i tragovi tako lakse brisu.

Ima tome vec nekoliko godina, kako cekam da promasi aerodromsku pistu, ali svaki put me iznenadi  i izvuce se za dlaku. Kasnije sam saznala da ima odlicnu intrumentalnu tablu. Najsavremenije kompjutere i telefone sa svim mogucim prikljucima za pracenje raznih aktivnosti i mreza.

Cudila sam se njegovim javnim nastupima? Pitala se da li ima, imalo stida? Ma kakvi? Svaku pistu je pogadjao iz prve i bez pardona bi sletao i prolazio kroz „check-out“. Kao svaki iskusan pilot.

Eto, koliko jos juce, mislila sam  da je svako njegovo javno  pojavljivanje pred nama bilo transparentno i sigurno, a njegova siroka ledja su mu davala dodatni zamah rukama, pa kad zamahne njima, vrapci se razbeze a „radio-mileva“ u njegovoj blizini nije bilo ni za lek.
Sa guskama, patkama i ostalom domacom zivinom izlazio je lako na kraj. Dobro organizovan i potkovan odlicnim markentiskim znanjem, prodavao je i zardjale babine mindjuse kao najveci „brand“. Nasem cudjenju nije bilo kraja, mada smo svi slutili kraj.

Leteo je na duge staze. Imao je vec svoju istrasiranu nebesku putanju. Cesto sam videla sivo-crne tragove na nebu, kad bi proleteo i ispustio nepreradjene cestice svojih nesazvakanih reci.
A umeo je taj i sa recima, nije da nije. I tako poletao je i sletao po okolnim i obliznjim gradkim aerodromcicima. Uvek pazeci na zelenilo i ocuvanje prirodnih lepota. Prirodne lepote i predeli su mu opasno „zapadali“ za oko.

Imao je i nekoliko parola, bas onakkvih kave su imali i neki poznati „preletaci“ ali mnogooooo vece velicine,nego sto je bio on.
Nisam trazila na goooglu, nisam prevodila napisane reci i trazila pisce istih. Nisam! Prepustila sam to, onima koji su naprasno progledali i poceli da citaju, pa i da se zapitkuju. E, e mozda kasno.

Ipak, nakon nekoliko godina cutanja rekla sam : stani covece! Ulovice te! Previse zamahujes i previse si siguran u sebe, nije ti to bas najbolja taktika. Sta sam drugo mogla, nego da pustim da leti, ali sam ga opominjla kao prijatelja. No, on je na moja upozorenja odmahivao rukom i zavodnicki se smejuljio, nije video dalje od svoje glave, tj. muskog ponosa i nastavio je po svome jos neko vreme.

I sta je posle bilo?

Ulovili su ga na delu! Jesu bake mi!

Nestade covek sa nebeskih putanja. Nigde krila, nigde aviona. A mi, mi najverniji ostadosmo uz njega. Sta smo drugo mogli?

 Kako je samo naseo? Smesno!

Transparentno je zavrsio na“ naslovnoj „strani jednog mobilnog telefona.

Da ga nisam upozorila i danas bi mi bilo zao, ovako nije.  Preleteo je tada poslednji put. Nece mu vise pasti na pamet, ni da pokusa.  Neki dan se zali na visok pritisak. E, luda glavo dobro si ti prosao, kako je moglo da zavrsi….  🙂

 *
tekst: Slavica Rankovic

22 thoughts on “Preletac…

  1. Booooože, od čega ima visok pritisak? Verovatno mu nedostaju visine!!!😉
    Ko visoko leti, niiiiisko padak, zar ne Sarice. Pa to i vrapci znaju, zato su i bežali od njega, da se ne sruči na njim male!🙂

  2. Dudo
    naravno skocio mu pritisak naglo 😆
    spustio ce covek na livadu😉
    …tako to biva kad se previse sniva …. 😉
    da, da …

    • Deda
      ovo je samo jos jedna prica o jos jednom pokusaju jednog mog drugara, da vrti neke osobe oko malog prsta… i mislio, i umislio da ako to javno radi da je nemoguce poverovati… u igre iza kulisa :)))) 😆

  3. i pad je let, reče Preletač, spusti pritisak, pa lagano zamahnu krilima.
    znaš ono navika je jedna, a odvika dvije muke….
    ili svakog čuda za 3 dana😉

    • Dolly
      imao je srece, mogao je da zavrsi i na „videobimu“…. ovako, malo povisen pritisak i price kao one o „bilo je tu 100 vukova“ … 😆 😆
      hehe, sta sve „maco-izam“ nece da ucini od coveka, pa cak i krila da mu podari, na kratko, bolje reci iznajmi dok ne sleti… pravo u maticni ured 😆 😆

  4. Dodje mu u skaldu s teorijom koju jednom cuh: „Kako celog zivota da jedem becku sniclu, a da mi se ne smuci. Neophodno je prosarati drugim jelima, da bi ostala jestiva“.

      • Eto, i ja znam ovog sa sniclama🙂🙂🙂 . Mislim, smesni mi jesu, posto nisu u mojoj kuci. A da jesu, ne bih bas imala smisla za humor🙂🙂🙂 . Ovaj iz moje price preleteo, nemam pojma da li se trajno ugnezdio, mislim malo ga pristize godina proizvodnje pa je mozda malo i potkresao krilca i smirio apetit🙂 .

  5. Jos mi pade na pamet. Znas kako, nije ni mnogozenstvo losa varijanta kad bi ONI imali kapaciteta da sve budu srecne i zadovoljne. Nego to je: mnogo hteli, mnogo zapoceli, gladne oci isl 🙂🙂🙂 . I onda ne uspeju ni tu jednu da usrece pa im bude sve zgodan izgovor za krivudanje.

Ostavite odgovor

