Uz malo maste…

vidimo puno jasnije…

Sinoc kasno, padala je kisa. Izasla sam iz restorana i nisam otvorila kisobran. Izula sam cipele i bosa otisla do auta…

Padale su kapi po mojoj kosi, licu, rukama, po mojim pantalonama svetle boje i pravile na njima vidljivi lavirint sa svakom novom kapljicom…  Rizikovala sam da se u roku od nekoliko minuta pretvorim u kovrdzavu“vilu“. Moja kosa voli kisu, a ona voli moje lokne.

Malo crvenog vina i staro dobro drustvo. Neka zaboravljena muzika. Nekoliko slika napravljenih telefonom i dosta smeha. A svaki moj osmeh nosi tvoj otisak… i svaki moj osmeh stigne do tvog srca ili telefona, ma gde ti bio…

 Ti nisi imaginaran. Ti zaista postojis.

28 thoughts on “Uz malo maste…

  1. ljubav je čarobna

    da me neko natjera da se izujem i da gacam po baricama i kisnem gdrno bih mu zamjerila😀
    no..
    zaljubljena uživam i ja u tome🙂

    uživaj Saro

    • Predivna slicica i steta sto ne mozemo da je vidimo u celini, bez ovih silnih kodova, sigurno moze ali je ne umem, a Ivana nigde nema😉
      Cmokic😀

      • žao mi je ako ne možeš da je vidiš celu, ali verovaćeš mi na reč kad ti kažem da je baš, baš lepa i da mi se potpuno uklopila uz tvoj tekst.. 🙂
        cmokac😀

        • Videla sam je ja, nego sam zelela da je postavim da bude vidljiva bez da kucnem na kod😆
          vidis draga da nemam pojma,😦
          inace slika je COOOOLLLL kao i TI 😉

  2. Samo mi se pozali da te boli stomak, pa cu te zamastati ja znas😈
    Slusaj me zvucim kako mama😆
    Neka si bre, samo mastanja i neobicnosti zivot, dan, trenutak cine vrednim i nezaboravnim. Sve normalno je dosadno.

    • Sto ja volem kad se ti o meni brines😀 smrzla sam se ko ….* samo da znas, ali nisam htela da upropastim cipelice😉
      i slazem se sve normalno je dosadno😆

  3. Cool. Svako želi da ima nešto što ga pomera i čini ga življim od pukog „preživara“. Nešto što ti ulepšava razlog bitisanja. Jednom rečju nešto što ti boji život u nešto i otvara nešto u tebi da sva ostala nešta mogu neštedimice da se uvuku i pretvore bilošta u nešto.😉

    • Branko
      pustila sam kisu da pravi mozaik na mojoj kozi, na odeci… tabani su „svirali“ neku svoju muziku, i iz bilosta se „rodilo“ nesto… veselo, razdragano novo jutro… sa puno novih boja😀

Ostavite odgovor

