Krava je krava

Stajala sam na mnogim raskrsnicama. Nekada u autu, nekada na biciklu, nekada na trotinetu, nekada na svojim dugim nogama… ali nikada  na motoru.
Imala sam zelju, s vremena na vreme, da se upustim i u tu avanturu zvanu „motor“, ali uvek bi nekako na kraju pobedio strah…

Proslog leta me je komsija skoro ubedio da „okrenemo“ jedan krug po nasoj ulici, ali sam u poslednjem trenutku odustala…

Vozila sam juce, austrijskim brdovitim ulicama i cekajuci na raskrnicama uzivala, gledajuci kako motoristi jurcaju po krivinama, kroz zelenilo prelepih brda… ne remeteci mir kravama na ispasi.

Pocela sam da vam pisem o raskrnici. O cekanju da se upali zeleno svetlo ili da se na kruznom toku jednostavno pogodi pravac…

Sigurna sam, da su mnogi od vas, cekajuci na semaforu, donosili vazne ili manje vazne odluke. Ja jesam. Cesto sam se u tim sekundama sudarala sa raznoraznim mislima. Ponekad sam imala utisak da su od betona i cudila se kako odaberu trenutak kada ce svratiti u moju glavu. I to bas onda kada trebam da dodam gas i prodjem kroz zeleno.

Naravno da je bilo i zastoja. Trubenja sirena nervoznih vozaca iza mene. Mahanja prstom, pokazivanja istim da sam luda, slepa, gluva  jer sam okupirana mislima zaboravila da dodam gas i bila opet na crvenom. Ne dogadja mi se cesto, ali se dogadja, zar ne?

Jednom se, u trenutku kada sam htela da krenem, niodkuda ispred mog auta pojavila pozamasna alpska krava. Da je imala malo vece rogove sigurno bi me i podbola. Gledale smo se nekoliko trenutaka oči u oči, dovoljno da iza sebe ostavi gomilu balege i krene lenjim korakom prema obliznjoj livadi.

Sta joj je ovo trebalo? Zar nije lepse ostaviti balegu na zelenoj, mokroj travi? Kasnije sam primetila da njen cuvar trci izbezumljeno ulicom, dok sam ja izbezumljena od iznenadjenja pokusavala da krenem. E da, bilo je u mojoj vozackoj karijeri, koja nije kratka, svega i svacega…

Tako da znate da ni ove alpske krave nisu nista pametnije niti kulturnije od nasih, i to sto ih farbaju u lila i zovu „Milka“ ne znaci ama bas nista… u stvari to je samo jos jedan dobar marketinski trik.

38 thoughts on “Krava je krava

  1. Da, u pravu si, draga moja. Medjutim, znaš kako je to na nebu, oblaci ovakvi, oblaci onakvi, i verovatno nije marketinški trik u pitanju kada se kaže: „Kod nas je i nebo lepše!“ Lepi pozdravi!
    ps: Ko zna da li je bolje stajati pored puta, ili biti pred raskrsnicom, ili je sve pitanje reklame?

  2. KRava je krava ma gde bila, ali vlasnik krave tamo kod tebe zna koliko kosta da ne uradi sto mu je obaveza, dok ovi nasi opusteno ostave plodove rada tamo gde i njihova krava….

    Mnogo dobrih ideja i resenja sam doneo upravo za volanom, u kolima, ne vezano za mesto, raskrsnicu, otvoreni put….

  3. Što je zemlja razvijenija, to su kamuflaže lepše, brže i pametnije.
    Te se i krave lakše kamufliraju.😉

    Al’ što reče, krava je krava. Š’a ćeš 😀

    • Jeste Sus draga moja, za kamuflazu su rodjene i za kicenje tudjim perjem, no na kraju se uvek pokazu😉
      A i cokolada im nije bas nesto😉

  4. Hahhaa, nasmeja me, a bas sam se pitao kakve veze krava ima sa raskrsnicom i saobracajem. Vidis, malo me iznenadilo to da su i tamo ljuti i besni vozaci – mislim pokazivanja prsta, bilo kaziprsta ili srednjeg nebitno, vazno je da se i tamo prsti koriste kao nacin komunikacije u ljutnji😀

    • Ivane
      tolerantni su oni, ali necemo bas preterivati… Oni cupkaju, cekaju da sto pre jurnu, a ja ne krenem na zeleno, 😯
      cak znaju i sirenu da pronadju u takvoj situaciji, jer ovde niko ne trubi🙂 a obicno ti sa prstom su ne austrijanci😆

      • da su bas toliko tolerantni, oni bi izasli iz auta, prisli tvojoj strani i polako kucnuli na prozor. ti bi otvorila prozor i oni bi te ljubazno pitali: „Madam, da li vam je dobro? Propustili ste zeleno svetlo!“ – E to se zove tolerancija koja je prisutna samo u bajkama…
        znao sam, al’ kad sam znao da ti sa prstima su balkanjerosi + turska

  5. „Haljinica boje lila,
    Na kravici nije bila“🙂

    Primetih tu još raskrsnicu. Raskršće, kako meni lepše zvuči…
    Javilo mi se sećanje na moje mlado naivno jurcanje na bratovom motoru… Ali, više ne smem da se vozim na motoru ako neko drugi upravlja. Ukoliko imaš i dalje želju da se provoaš na motoru, a bojiš se, moj ti je savet uzmi guvernal u ruke i gas..,

    • Mislim da sam kao devojcica vozila mali tomosov motor, ali moram da pitam brata da l ije to istina ili sam ja samo umislila😀
      pa ako jeste, onda da probam- vespa bi bila dovoljna😉
      Imas pravo, najbolje je da te niko ne vozi😀

  6. Mogu oni da ih zovu Milkama koliko hoce one su se zvale Sharulja i Cvetulja na krstenju, sve posle je ko bajagi🙂 ne vazi se:)
    Jedina razlika izmedju Alpske krave i nase domace Sharulje je da Alpska ima bolju rucnu kocnicu za strmije predele i nista vise🙂

  7. često se nađemo na raskršću, pa nam se mnoge stvari učine nepoznatim. Spremni da ustuknemo, u poslednjem trenutku ukapiramo da je to ipak, jedna najobičnija krava ili pak vo.
    S rogatim se kažu ne treba bosti, oni ostave svoj trag vidljiv odmah i svima, a malo strpljenja ipak vrijedi imati. Krava je krava, kako god okreneš.
    A i junac je junac😉

  8. Nije mi neobično kada se krava pokaki idući na livadu a prelazeći put! Čudi me kod nas, u gradu, da još uvek ima zaprežnih kola koje vuku mali, ciganski konjići, skupljajući sekundarne sirovina, po kontejnerima. E, oni ostavljaju gomile po gradskim ulicama! A, koliko znam, zabranjeno im je kretanje, ali im, očigledno, milicija toleriše?

  9. Prvo da kažem za motor…kad prozuji motor pored mene, srce mi zadrhti i prođe me jeza i skoči mi adrenalin, a onda mi se plače, jer se više ne vozimo iz bezbednosnih razloga. U Srbiji nije bezbedno ni peške ići.

    Kao „mlad“, ali na neki način iskusan vozač, ne dozvoljavam da slučajno neko na semaforu krene pre od mene ili ne daj Bože da se zamislim, pa da mi neko svirne.:mrgreen: To mi se nije dešavalo. Mislim da sam ja jedini ludak koji stvarno uživa u vožnji po Beogradu. Uživam, ne nerviram se, poštujem pravila, smeškam se, pevam…

    Na krave na putu jopš nisam nailazila, a iskreno se nadam i da neću. Možeš li samo to zamisliti. Krava u Beogradu. Bilo bi to svetsko čudo. Imam druga koji kada je prvi put video kokoške odlepio je totalno, kad bi video kravu pao bi u nesvest, što od sreće, što od straha.😀

  10. Charolija
    draga moja ti si malda vozac i uzivaj, lepo je kad i u Beogradu moze da se uziva…
    Kao i ti volim voznju i navozila sam se, ma sta da ti pricam, ali mi nikada ni je tesko, eto do Bg-1250km, 2-3 x godisnje, samo taj pravac, a o ostalima necu😉
    Nego, ovo za motor, mislim da ste doneli dobru odluku.#
    Krava u Beogradu? hehe odmah bi bili na CNN-u :mrgreen:

    • Breskvice
      da ta sa Milka cokolade je kobajagi dama, fina ui ugladjena ofarbana u lila, a ova je bila livadicarka ali surovo drska😉 :mrgreen:

Ostavite odgovor

