Duge noge …

Cipele ili patike treba da budu udobne i da su ortopedski u redu kako bi se nasa stopala dok su mala, pravilno razvijala a kad ostarimo da nam te cipele olaksavaju hod.

E sad izmedju razvoja i starosti ispreci nam se na put period mladosti. Krenemo da cupkamo i setkamo u raznim obuvnim predmetima. Visoke pete, niske pete, ortopedske pete, patike sa gumom ili bez, raznih boja i oblika🙂

Moje duge noge i poduza stopala navikla su na sve visine i nizine sto se obuce tice. Ali najlepse, najkomotnije i najsexi su se osecale u sportskim patikama i u ovim vec toliko opevanim „starkama“. Jednom sam, sa sedamnaest godina preletala skoro 20 sati okean, da bi ih se docepala i konacno obula.

Vratila sam se sa njima u Beograd, sva ponosna k’o da sam „Oskar“ iz Hollywooda donela, a ne obicne platnene plave patike. Cupkala sam sa jednog kraja Kalemegdana na drugi, bez zuljeva i bez naboja. Ali sreca je bila kratkog veka. U sred Tirsove ulice na decijoj klinici iz mog ormarica one su otisle u istoriju! Posle zavrsene prakse u bolnici, toga dana umesto njih, nasla sam samo vec iznosene, prljave bele borosane. Plave patike nikada vise nisam videla, niti zaboravila…

Nakon mnoooogo godina kupila sam ih ponovo. Ovoga puta su imale orginalnu boju i noviju godinu proizvodnje. Ove nove, vole da setaju nekim drugim stazama, da pricaju sa nekim nepoznatim „markama“, da se druze pored vodenih povrsina, da setaju nekim neistrazenim planinaskim putevima, da uzivaju na suncu, da cavrljaju uz osmeh a tek sto vooooole da se slikaju, eeeee u tome su rekorderke…🙂

Samo ipak vam necu otkriti o cemu su pricale na ovoj slici😉

Zanimljivo je da sam prvi put pala i prvi put poletela u starkama. Da dodam da su mi sinoc izracunali da sam broj „8“ ma sta to znacilo i da se odlicno slazem sa brojem „8“ ma sta i to znacilo😉

40 thoughts on “Duge noge …

    • Lugar
      nisam ni ja dobre volje, pa sam napisala pricicu i kao dala sebi malo oduska😉 raduje me ako sam ti bar malo ulepsala raspolozenje😀

  1. Kad sam pročitao naziv posta „Duge noge“ pomislih da će biti nekih zanimljivih fotkica kad ono samo patike😦

    Šalim se, znaš ti mene😉

    • Haha Exxx, hehe naslov je bas zato tu, a mislim i duge noge, samo sto nisu tako uslikane😉
      Hey, nema zamerke, znam za salu nismo od juce😉😆 😆

  2. pih…
    ja volim da idem bos
    znas ono po rosnoj travi i tako to.
    al’ posto idem u sponzoruse, onda… porazmislicu da kupim i ja jedne starke.

    E da, starke su lepse od ovih crvenih😀 i znao sam da 8 i 9 mogu zajedno jer na brojevnoj pravi jedno pored drugog😉

    • Ivane
      volim i ja da sljepkam bosa,😀 ali ponekad su i patike vazne😉
      i to ne bilo koje😉
      a brojevi, pa nekako moraju, kao sto ti kazes, stoje jedan pored drugog😉

  3. Nista bez` starki` znaci …sitnice koje zivot znace🙂 kao klinac najvecu srecu od poklona su mi uvek donosile nove patike…jednostavno ima nesto u tom odevnom predmetu🙂

    • Marko
      secam se osamdesetih u Beograd su tek stigle i to samo u dve ili tri boje, fora je bila imati ih u boji koje nije bilo kod nas u komisionima 😉 😀
      eeee to su bile te moje tamno plave, ali nazalos ne za dugo😦

  4. Ja imam jednu zamjerku na tekst. Kako to da se starke nazivaju patikama??? One su moooooooogooooo više od toga😀

  5. Patike koje život znače! Slažem se sa rečenim, medjutim u Srbiji baš i nije tako lako kupiti kvalitetnu obuću; naravno, mislim na narodne mase, a ne kojekakve bogataše! Lepi pozdravi!

    • Stevo
      setila sam se tvog teksta o patikama😀
      Istina je da u Srbiji treba citavo jedno bogatsvo da se kupi kvalitetna cipela ili patika… nazalost.

  6. ah, starke!🙂
    videla sam da se vraćaju i espadrile iliti špagerice kako smo ih isto zvali… sećam se da mi ih je mama nosila odmah po kupovini kod obućara da stavi gumu na đon kako mi se ne bi raspale na prvoj kiši, valjda da zadrže ‘čvrstinu’ koliko i starke.. 😀

    http://lh3.googleusercontent.com/public/S58NLgeHu_LRgPBg1exOMUHbWFbDqG9pLNhVCvwHmZr7uK1Bfkbtopxx7jK1B7JcPfizn9lBYMXijYKHN1IXHl6uBZW7vzhY_2ewfeIc08Us_nsXzJR7j_uDj6qqllL6avvr1OJ2_lJRLQGF3oYqg0MX2fMOlCqIJN_xEQnn84POU83bNayR9zlO2rJP=s180-c

    • Agroekonomija
      Samo ti svrati i sve nas pozdravi, jako lepo od tebe, 😀
      Klub „starkasa“ radi non-stop😉
      I tebi veliki pozdrav😉

    • Draga moja crvenkapice
      ti si deo Nase istorije, moje i tvoje😉
      I ormarica iz Tirsove😉
      I svega ostalog, obradovala si me😀

Ostavite odgovor

