Biti spokojan, nema cenu…

Kazu da je jutro pametnije od noci. Probala sam i nista. I noc i jutro imaju isti osecaj.Okretala sam sinoc stranice jedne ispisane knjige, vrtela albume sa slikama, setila se nekih lica koje dugo nisam videla. Neke slike sam jednostavno izvadila i bacila. Previse emocija, previse bola je bilo vidljivo na njima. Ni jedan iskren osmeh. Ni jedan iskren pogled. Ima li neiskrenost kraj? A ge joj je tek pocetak? Predpostavljate nisam imala miran san.

Jutro je sa sobom donelo svetlost ali ne i odgovore. Samo jos uvek taj prokleti ruzni osecaj, kojeg ne mogu da se oslobodim, i koji jako dobro poznajem.

Sta hocu? Evo na primer ovo:

da mi potrcis u zagrljaj, da mi sapnes da sam ti nedostajala, da lepo mirisem, da mi je koza mekana i  da mi haljina odlicno stoji, da me zagrlis i krenes  sa mnom u setnju…
Naravno pod uslovom da mi pogodis ime…

Zamisljam da bi ovo bila odlicna scena za neki reklamni spot, gde bi se reklamirali vitamini i drugi elementi u tragovima, koji su odgovorni za nase „vijuge“ i njihov konstantni rad. Jer u slucaju da dodje do zastoja moglo bi doci i do fatalne greske, sa fatalnim polsledicama…gore i od fatalne ljubavi.

E, da ne bi doslo „do crne rupe“ u neodgovarajucem momentu vi jednostavno uzmite neki vitamincic. Bio on u obliku jagode, banane, kivija, breskve ili kajsije… sve je dozvoljeno.

Najlepsi ukus imaju vitamini nastali mesanjem sokova ovog voca. Zato ih preporucujem svima, koji imaju ili primecuju kratke zastoje u radu mozdanih celija. Dokazano i sa medicinske strane, i ne samo sto pojacavaju imunitet, pojacavaju i protok nasih misli i secanja.

Znaci zbogom zaboravnosti- nema sanse da kazete neko drugo ime od onog kojeg trebate i kome u tom trenutku u susret trcite.

Svi srecni,sve ovce na broju… ako cemo da se lazemo.

Od sinoc je jedan album manje na mom stolu.

32 thoughts on “Biti spokojan, nema cenu…

  1. hajde da preskočim samo ovaj put komentar na tekst, jer sam već par dana svedok jednog tragičnog kraja ljubavne priče.. ali bih pohvalila tvoju novu ‘sobu’, sviđa mi je jako.. jednostavno, pregledno, elegantno i svetlo…. prostor dostojan jednog lava..:)

    • Shunjalice
      ne nije strasno, pogodi neiskrenost alii onda se ide dalje, bar u ovom tesktu😉
      Ja mogu dalje, jer sam spokojna😉
      hvala za pohvalu i sama sam odusevljena novom temom i bas mi j drago da su je objavili.
      Lavovski nego sta😀

  2. Odvajkada je bilo tako da je jutro pametnije od noći, ili… možda je baš obrnuto? Možda tražimo nešto što ne postoji, premda kažu da sve i svako ima svoj par, ili nepar… No, dan ima svoju noć, kao što i noć ima svoj dan! Tako i Lav zna da proluta… dok ne nadje nešto odgovarajuće, makar da pregrize zalogajčić, jer -na kraju krajeva- sve što se proguta jeste vitamin svojevrsni🙂 Lepi pozdravi!

  3. Kao prvo komsinice , svidja mi se novi izgled tvog bloga…!! vidi se smek sa crvenog krsta🙂
    Drugo ako nemas vise album na tvom stolu, nacicemo ti bolji i lepsi album koji ce da bude na svim stolovima tvog stana🙂
    Always look on bright side of life!!:)

    • Marko
      hvala na pravom komsijskom odgovoru i podrsci😆
      trebala sam se resiti nekih pogresnih osoba, mnogo pre, onda sam se njih resila, ali slika ne, pa sam to ovoga puta uradila sa zadovoljstvom😉

    • Da, kad dodam jos koji mineral, na ovaj mix vitamina, ma nema sanse da ista primetim…😀
      No, cudni su ljudi, jos cudnije njihovo ponasanje. Neke postupke necu moci nikada razumetei, pa makar se u vitaminima i kupala😆 😆 ali to sada otvara jednu novu diskusiju, jel’ da😉

      • Sarka, to otvara pogolemu temu, ruke bi nas zabolele od kuckanja🙂 . Nego, znas kako, ljudi samo izgledaju cudni, ali sve je to u nama. Uvek kad te iznenade probaj da nadjes odgovor sta je to u tebi sto ti bas takve ljude dovodi u zivot i zbog cega rade to sto rade. Spoznaja na kraju dodje, a cesto onda shvatimo i da je dobro sto su nasim zivotom samo proplovili, bez duzeg zadrzavanja🙂 .

        Nego, da ja tebi pozelim da se desi zadrzavanje, ono pravo, bez limita koricama nekog tamo albuma, bez nuznosti da se pitas bilo sta, prirodno kao disanje🙂 .

        • Baklavice
          u filmovima i romanima onim sa happyendom😆 da u njima ima takvih ljudi🙂
          i nije do mene, vec je do procesa kako rece Stevo, mnogo se mora prezvakati da bi se stiglo do neceg, zadovoljavajuceg. A nezadovoljstvo ono se ne sme drzati u sebi, neko ga napise, neko isplace, neko izvristi, ja ga obicno napisem i meni o’odma lakse.😀 Necu da trazim vise u sebi greske , ma nista, jer ja znam ko sam😀 i samo nije sve lepo ima i ruznog pa to onda zavrsi na papiru, mada ja pisem i o lepim stvarima😉
          Moje razocarenje prodje vrlo brzo, nagradjena sam ti genom, ne drzi me dugo😆 😆
          mada za ove neke slike, mi je trebalo malo vise vremena:mrgreen:

            • Mogle …. mogle … od svesti do besvesti🙂 . Samo da primetim: trazenje odgovora u sebi ne znaci trazenje krivice, jer ona ne postoji. To je samo nacin da se nadje bolji put, za sutrasnji korak, jer razocarenje bas moze i da se preskoci🙂 .

              • Narvno ko ne bi voleo da ne preskoci razocarenje, ooo pa svi bi smo to volelei, ali izgleda ne moze bez njega😉 a kako bi bilo da se svi volimo i svi cvrkucemo 24 sata x 365 dana, ma ko bi i to izdrzao😉
                Vitamini + minerali= 😆 => adio razocarenje😆

          • Jos zaboravih: takvi ljudi postoje. Sretala sam ih. I srecem. Retko, ali desi se. Na zalost, neki od njih su sada medju andjelima, ali su mi pomogli da, i kad pokusam sasvim da sumnjam, shvatim da nisam izmislila, nisam izamstala. Dobro je🙂 .

            • Postoje, naravno ima ih u mom zivotu, ima ih… ali ima i ovih drugih😀
              ali vazno je da se mi smejemo i veselimo…😀
              veceras su me pozvali prijatelji na veceru i eto malii gest i evo vec vrckam, vrckam😆
              ma salim se,😀 ali jos jedno lepo vece i zbogom razocarenju jos po jednom😉

  4. Antivirus ti zakazao?
    Obori sistem, reinstaliraj i dodaj, ali samo provjereno.
    Čak i da obrste cijelo stablo ginka ljudi ne umiju „kvalitetno“ ponoviti laž. Uvijek je osvježe detaljima koji ih odaju.
    Važno je znati. I baciti,ali i isprazniti korpu. Za vjek vjekova,

    • Dolly
      zakazao antivirus! ali kao sto kazes ispraznicu korpu bez mogucnosti da se restartuje😀
      tesko neko vreme, ali sve se nadam procice, svemu dodje kraj, bar tako kazu😀
      hvala ti na svakoj antivirusnoj reci😉

    • Ivana, znam ja gde mogu da potrazim snagu kad mi ponestane. Lepa rec otvara sva vrata i daje puno energije. Potrebna mi je kao nikada pre, bez da se lazemo😉
      Neopisivo boli neiskrenost. Ali boli samo one koji su njome pogodjeni. Oni koji nanose bol, oni se skrivaju iza raznoraznih opravdanja i izgovora.#
      A zasto boli? Zasto se ne zastitimo od bola, recice neki. A ti znas kao i ja da smo ziva bica i da ne umemo uvek da zakljucamo dusu pre nego sto nas strela neiskrenosti pogodi. I ma kako ja bila dobra u pripremi odbrane mene ponekad dobro „probode“.
      Jos jednom hvala mojoj dragoj Musketirici😀 ( tako nas nazva Sunjce) valjda ti ne smeta😉

        • Nismo, nismo😀
          Nas cetverac ima snagu i energiju jednog toplog orkana, ma da mi, samo jednom zaveslamo skupa, da nas smeh nadjaca sve tuge i da neke case naprsnu zbog nase radosne cike, da pokazemo nasu musketirsku ljubav😀 nek se sve ori, nek se sve trese… kad cetiri dame krenu u ofanzivu smeha😆

    • Znam gde je Branko odgovor u „dzepu njenog kaputa“ 😉
      mada je to jedna sasvim druga prica😆
      salu na stranu, odgovor znam😉

Ostavite odgovor

