Cepelin iznad nasih glava

Pogled na Alpe sa 1500m nadmorske visine. Slikano je iPhonom tako da kvaitet odgovara toj tehnici. Vidi se i prelepi kameni rostilj, pored koga smo uzivali i imali ovu divnu perspektivu.

Nekoliko izlozenih skulptura, na jezeru sa nemacke strane.

Moji prijatelji i ja ispod plavog neba na kome cesto iznad nasih glava  Cepelin svrlja i vozi radoznale turiste u razgledanje Bodenskog jezera i okoline sa visine od 300m.


Cepelin je vazdusni brod koji je razvio, grof Ferdinand von Zeppelin pocetkom 20 veka.

Cepelin je napunjen heliumom i ima tri pomocna motora koja mu omogucavaju poletanje i uzletanje kao i okretanje u vazduhu. Dugacak je 75m. Leti na visini od 300m 125km/h. Ima 12 mesta za sedenje, svaki putnik sedi pored prozora da bi mogao da posmatra okolinu. Voznja i obilazak bodenskog jezera u trajanju od 120minuta, kosta 745€ po osobi. Obilazak grada u trajanju od 30 minuta kosta 200€. Sluzi naravno i u promotivne svrhe, jer je njegova povrsina odlicna za plakatiranje.

Cepelin se proizvodi u Fridrichshafenu, nedaleko od mog grada. Prvi probni let sa novom tehnologijom uspesno je izveden 1996.

Leti ili lebdi cesto iznad moje terase. Ponekad imam utisak da oni odozgo vide sta je trenutno na mom tanjiru ako prelece u vreme rucka. Mi im obicno masemo i smejemo se do ludila  :)

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Sta kazete na jedan twittUp u Cepelinu? Ili bar u muzeju…  :)

30 thoughts on “Cepelin iznad nasih glava

    • Fantasticno😀
      Kad nema vetra i oblaka krstari po citav dan i obicno se okrece iznad nasih glava, bukvalno napravi senku u dvoristu dok se okrece😉

    • Da, Dudo to je jedan deo drustva koji me okruzuje😀 ostali su se razbezali na odmor…😀
      A cepelin je moj letnji orao, stalno mi je negde iznad glave, ali ja jos nisam dobila zelju da se provozam i iz njegove perspektive pogledam jezero😀

    • Pa, da Afroditta , ko mi je sada kriv😉
      Draga moja nisam ni znala pre 20 godina u kakvom dragulju zivim, i gde sam spustila svoje dve noge i dva kofera…
      Piroda je velicanstvena, ljudi su ok… komsije super, drustvance, kao svuda, dobrih i zlih uvek, ali odvoji se zito od kukolja, uvek i to u najtezim trenucima, ostanu samo biseri, dobro je da je tako😉😀

  1. Verujem da je lepo, a i cena od 945 evra je taman po nasim dzepovima; no, ja sam ipak za grupu Led Cepelin! Saljem ti lepe pozdrave i lepe🙂🙂🙂

  2. Ja sam čuo da su prve nacrte razvili jedan Hrvat i Slovenac…
    A ovo sam našao na netu…

    Цепелин је тип ваздушног брода којег је развио гроф Фердинанд фон Цепелин почетком 20. века базираног на ранијим нацртима Давида Шварца.
    У питању је летелица лакша од ваздуха вретенастог, издуженог, облика са сопственим погоном. Често се користи реч дирижабл која потиче од француске речи управљив.
    Прву овакву летелицу је направио конструктор српског порекла Огњеслав Костовић Степановић још 1888. године, али никад није полетела.

Ostavite odgovor

