Samo nebo zna…

Rasirila sam ruke da izmerim koliko te volim… i gledam tako rasirene sake, prste a nokti kao da izrastaju poput onog dzinovskog pasulja u igrici „Super Mario“ samo da bi rasirene ruke uz njihovu pomoc dostigle razdaljinu vecu od dva metra…

Da li je ta razdaljina dovoljna da se osvoji prvo mesto? U disciplini voljenja…

Nema meseca na ovoj slici a ni zvezda, svetleli smo umesto njih,tu negde iza coska.

Jos ce od mene ispasti dobar fotograf … a cini mi se i da kazu, da je uspeh jos sladji kad prevazidjes ucitelja.🙂

36 thoughts on “Samo nebo zna…

  1. Fotografija je divna. Što se tiče Srba ima jedna loša osobina da je diplomski rad urađen onda kada zvekneš učitelja (u kriminalnim miljeima😀 ).

    Treba biti obazriv kada misliš da si prevazišla učitalja. Jesi li sigurna da znaš šta i koliko može tvoj učitalj?

    Uvod, da ne zaboravim je predivan.

    Pozdrav Sara.

    • Lugar, pa nije valjda tako „zveknes ucitelja“, hehe nisam znala…😀
      Da, treba biti obazriv, svakog trenutka. Ja jedino znam da moj“ ucitelj“ ima skoro profesionalnu kameru i odlicno oko za fotografiju… Ove moje slike na Blogu obicno nastanu spontano i to slikam telefonom, pa se tako malo nasalim i na svoj racun… Hvala i ja mislim da je ova uspesno docarala atmosferu, bio je to samo jedan momenat i onda su se oblaci razisli noseni vetrom… eto, meni ovakvi momenti donose jako puno radosti i jos kad nesto uspe kao ova fotografija onda sam zaista iz srca srecna…
      Pozdrav😀

  2. 🙂
    samo zažmuri i kad slegneš ramenima znaću da voliš do beskraja
    naslov me sjetio pjesme od Olivera Mandića
    i ove, ne znam znaš li je

    • Dolly
      verovatno sam je cula, reci mogu da upotpune ovu sliku, divna je😀
      A Olivevrovu znam kao i od Dragojevica 😆
      Znam ja sve, samo bi bilo lepo kad bi neko rasirio ruke i uzvratio taj beskraj😉
      ali kao sto rekoh u proslom teksu, nista bez malo soli na obrazima😉

    • Ha, si videla Baklavice,😉
      Ima na nemackom predivna knjizica, napravljena za odrasle i decu, sa mamom zekom i njenim sinom… i onda stoji tako taj mali zec pored svoje mame i kaze joj onako odozdo gledajuci je u oci :“ weist du eigentlich wie lieb ich dich habe…?“
      pa onda siri ruke, pa skace unokolo,pa se penje na drvo, pa gleda prema horizontu, ma prelepo, ne znam da li postoji na nekom drugom jeziku, pogledacu, mozda bi se Baklavcetu svidela…

    • Hahah hvala komsija😉
      Nekad je bilo ovo nebo nad Beogradom, sada je i ovo postalo moje, jednim delom pa i na njemu ulovim interesantne momente…😀
      Ne znam sta ce reci ucitelj😉

    • Breskvice
      Hvala🙂 samo da znas kako je sve komplikovano, ali kad na kraju ovakav jedan momenat bljesne, kao ovo nebo i ucini na trenutak da se sve sto je iza ledja zaboravi, onda ni to sto samo par sekundi traje, nije vise vazno🙂

    • Odlicna muzika, pogotovo delovi gde gitara dominira, bila sam klinka kad je ovo bio hit. :)) cini mi se bar :)) poslusala sam je pazljivo, reci su samo nadopunile moj tekst a muzika mu dala predivan okvir. Hvala Lugar na izboru i trudu. Hvala:)

    • Afroditta
      Mislim da si juce skakutala od srece kao i ja:)) pao je turnir iz snova:)Nole je broj 1!!!:))
      A tekst, pa sta reci:) hvala ti😉

  3. Fotka je prelepa Saro!🙂
    Kada su nas, kao klinke, pitali mama i tata, koliko ih volimo, sestra i ja smo odgovarale: do neba i nazad. Znam da samo ti i NEBO ZNATE, koliko ga voliš!🙂

  4. Nevezano za temu: dakle stvarno si umela da odaberes gde ces da zivis🙂 . Mislila sam na tebe jutros u Lindau, dok sam pila kafu i ispracala pogledom brodove, pred polazak voza🙂 .

    • Plava Baklava
      Dogodilo se slucajno ili ipak nije 😉
      e bila si jako blizu, samo nekoliko minuta daleko …😀
      Ha, evo bas sam se najezila, pa gde si sada😀

      • Ne smem da ti kazem, jer mogle smo da kafenisemo samo tako, ali …. eto, bila sam nesto zbunjena pred put. Muvala sam ti se po kraju nekoliko dana: Dornbirn, Bregenz, Lindau juce i danas i sad me evo – kod kuce🙂 .

        • I sad bi te ja tako davila samo da znas u Bregenzu zivim, u Lindau kafenisem u Dornbirnu ma🙂 dal’ da dodjem da te davnem😉
          Koliko sam ja daleko od tebe, sledeci put nemo’ da me omanes, pa na pola sata-sat😉 sad cu ti oprositi😆

          • Hajde, skokni da me pridavis, cik – do Praga🙂 . Juce smo savladavali brdo nad Bregenzom, pa smo posle samom gradu gostovali uz mohito i vince🙂 . Nego, ja sam bila ubedjena da si ti na svajcarskoj strani. Hajde sad me onesvesti odgovorom na pitanje: da nisi bila u Bregenzu u petak poslepodne na zurci na jezeru? Fotografisala sam zensku koja me je jako podsetila na tebe🙂 .

            Dolazicu ja opet, sad je bilo prvi put🙂 . I tad kafenisemo sigurno, nista ne brini. Tad cu znati gde sam, sad je sve bilo bas onako – emotivno i nestvarno i tek na licu mesta se opasuljih kud smo u stvari posli i dosli🙂 .

            • Ceo vikend sam provela na jezeru manje ili vise😆
              U petak vece sam bila na nemackoj strani u Lindau😆 znam da je bila zurka ali sam se ja odlucila za mirniji provod u cetiri oka😉
              e koja ludnica, ali smo mozda i prosle jedna pored druge, ma neverovtano, Bregenz je mali grad ali pelep😀
              Videla si i sama😀 U subotu je malo kisa zezala, ali je ipak bilo ok🙂
              Juce je bilo bas vruce …e eee sad znas gde sam i skokni😉

              • Pazi, dozivljaj je takav da cemo svakako cim se ukaze prilika – opet. Juce ludilo s onom kisom, gradom, isparavanje sume gore visoko, duga nad planinom. Dete otplakalo povratak kuci samo tako. Kaze: ostao bi odmah tu da zivi🙂 . Sokirana sam opstom ljubaznoscu ljudi. I opustenoscu. Slika sa jezera fenomenalna: deca i ta zenska, svi svecano obuceni a bosonogi setaju po vodi. I svi hoce da poziraju. Jao, i ona scena u pozorista na vodi, milion fotki sam napravila. Predivno, predivno. Boze zdravlja, sledeceg leta da s malim spucamo oko jezera na bajsevima🙂 .

                • Drago mi je da vam se dopalo😀 Ljudi su stvarno prijatni i ljubazni. stvarno sam zavolela ovaj moj grad, kao nekada jedan svoj tamo negde… 😀
                  Bina za operu je fantasticna, upravo se borim za premijerne karte, malo sam zakasnila😦
                  Tura biciklom oko jezera je fantastican dozivljaj, oko tri drzave… ma divno …😀
                  sinoc je izgledalo kao da ce smak sveta, a onda je doso sunce kao da nista nije bilo, a sparina je bila uzasna, cele noci… danas je bilo fino, prijatno bez isparavanja😉

    • Shunjalice
      vratila si se jupiiiii 😀
      da, ljubav- lepo i pomalo tuzno … kao i ovo nebo…
      ali ja jos uvek umem da rasirim ruke i to me raduje😉

Ostavite odgovor

